- Bodrum- ok. 50 m od plaży piaszczystej/żwirowej- do centrum turystycznego ok. 4 km- centrum miasta Mugla ok. 115 km- bary i restauracje ok. 100 m- lotnisko BJV ok. 39 km
- Urokliwy hotel- 115 pokoi- częściowo odnowiony w 2019- recepcja 24h, lobby, WLAN- restauracja (klimatyzowana)'- bar, bar przy basenie- basen, oddzielny basen dla dzieci (sezonowy i w zależności od pogody)- leżaki i parasole, a także materace przy basenie bezpłatnie, na plaży płatne (sezonowo i w zależności od pogody)
Pokój dwuosobowy z łazienką lub prysznicem- łazienka lub prysznic, WC, suszarka do włosów- telewizja satelitarna, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), telefon, sejf do wynajęcia, minibar (za opłatą), WLANPokój dwuosobowy Annex- takie samo wyposażenie jak pokoje dwuosobowe- w budynku annex (budynek sąsiedni)Pokój dwuosobowy Superior- takie samo wyposażenie jak pokoje dwuosobowe- przestronniejszyWszystkie pokoje Economy zazwyczaj odpowiadają najtańszej kategorii pokoi. Lokalizacja, rozmiar i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Państwa hotel posiada budynki główne i dodatkowe, zakwaterowanie może odbywać się zarówno w budynku głównym, jak i w budynku dodatkowym. Niestety nie możemy przyjąć życzeń dotyczących wyposażenia i lokalizacji. Podział należy wyłącznie do hotelarza na miejscu.
All Inclusive- śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu- przekąski w ciągu dnia, popołudniowa kawa/herbata i ciastka- 10:00 - 23:00Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są wliczone w cenę w godzinach otwarcia poszczególnych barów- za opłatą: napoje importowane, świeżo wyciskane soki owocowe, dodatki
- Prosimy o odpowiedni strój podczas posiłków
- basen dla dzieci- animacje dla dzieci - krzesełka do karmienia (w zależności od dostępności)
- dart, bilard- soft animacja
- sprzątanie pokoi, parking, możliwość wymiany pieniędzy- za opłatą: room service i usługi prania/prasowania- karty kredytowe: Euro/Master Card, Visa Card
Proszę pamiętać, że dla niektórych narodowości (poza Niemcami) od 10.04.2014 wprowadzono elektroniczną wizę (E-Visa). Dotyczy to podróży turystycznych i służbowych i musi być złożona online na www.evisa.gov.tr i wydrukowana przed rozpoczęciem podróży. Podróżni z innych narodowości powinni zasięgnąć informacji o przepisach wjazdowych w odpowiedniej ambasadzie lub konsulacie.
Proszę pamiętać, że rezerwacje tylko hotelowe do Turcji są ważne tylko dla uczestników podróży, którzy mogą wykazać miejsce zamieszkania w Niemczech, Austrii, Szwajcarii lub krajach Beneluksu lub posiadają bilet lotniczy z tych krajów. W przypadku braku odpowiedniego dowodu, hotel na miejscu ma prawo naliczyć dodatkową opłatę w wysokości co najmniej 50% lub całkowicie odmówić zakwaterowania.
Od połowy października (15.10.) do końca maja (31.05.) w Państwa zarezerwowanym hotelu, w sąsiednich hotelach oraz w najbliższej okolicy mogą występować prace remontowe i budowlane.
Kombinacje hoteli i pobyty bez transferu nie obejmują transferu. Prywatny transfer w Antalyi nie może być zarezerwowany
Proszę zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli przyjeżdżają Państwo poza godzinami otwarcia recepcji, prosimy o poinformowanie zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możliwe, że zakwaterowanie odbędzie się w łóżku rodziców. Może być konieczne uiszczenie dodatkowej opłaty na miejscu.
Z naszego punktu widzenia obiekt hotelowy nie jest odpowiedni dla osób z ograniczoną mobilnością.
Proszę zapoznać się z przepisami bagażowymi, wyżywieniem na pokładzie i odprawą Państwa zarezerwowanej linii lotniczej w Internecie pod adresem:
http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformationenJeśli zarezerwowali Państwo lot, transport odbywa się w klasie ekonomicznej.
Proszę pamiętać, że przynajmniej jeden uczestnik rezerwacji musi mieć co najmniej 18 lat.
Proszę pamiętać, że pokoje hotelowe w dniu przyjazdu są ogólnie dostępne dopiero od około godziny 14:00. W przypadku przyjazdu następnego dnia do godziny 3:59 rano otrzymają Państwo natychmiast swój zarezerwowany pokój.
Aktualne wskazówki dotyczące podróży, bezpieczeństwa oraz medyczne dla obywateli UE zostaną przekazane Państwu w związku z naszymi obowiązkami informacyjnymi przed rezerwacją lub wręczone przez Państwa biuro podróży. Na portalach internetowych te informacje będą przedstawione przed dokonaniem rezerwacji.
Proszę pamiętać, że podane udogodnienia hotelowe, usługi wyżywienia, obiekty zewnętrzne i aktywności mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne od połowy października (15.10.) do końca maja (31.05.) w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary obiektów zewnętrznych oraz możliwości sportowe i rozrywkowe mogą być również zamknięte niezależnie od obłożenia i pogody w tym okresie.
Proszę pamiętać, że program rozrywkowy, opieka nad dziećmi i program telewizyjny niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że w naszej opisie hotelu podano inaczej.
Proszę pamiętać, że w niektórych hotelach mogą Państwo być wysadzani w wyznaczonych punktach przystankowych w pobliżu Państwa hotelu, zamiast w Państwa indywidualnym hotelu/zakwaterowaniu. Z powodu lokalizacji niektórych hoteli (np. w strefach pieszych) w tych miejscach, może być niemożliwe zapewnienie usługi „od drzwi do drzwi”. W takim przypadku kierowcy wysadzą Państwa w najbliższym możliwym miejscu do Państwa zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za transport Państwa bagażu do zakwaterowania.
Uprzejmie prosimy o poinformowanie swojej agencji transferowej oraz zarezerwowanego hotelu, jeśli podczas podróży wystąpią opóźnienia Państwa lotu.
Jeśli zarezerwowali Państwo podróż bez transferu i przyjeżdżają po godzinie 18:00 do zarezerwowanego hotelu, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby Państwa zarezerwowana usługa została zrealizowana.
Proszę pamiętać, że specjalny i sportowy bagaż musi być zgłoszony przed wyjazdem i mogą wystąpić opłaty za transport podczas transferów.