- Bodrum - ok. 50 m od plaży piaszczysto-żwirowej - do centrum turystycznego ok. 4 km - Centrum miasta Mugla ok. 115 km - bary i restauracje ok. 100 m - lotnisko BJV ok
- Uroczy hotel - 115 pokoi - częściowo odnowiony w 2019 r. - recepcja czynna całą dobę, lobby, Wi-Fi - restauracja (klimatyzowana) - bar, bar przy basenie - basen, wydzielony basen dla dzieci (sezonowo i zależny od pogody) - leżaki i parasole oraz poduszki przy basenie bezpłatne, na plaży Płatne (sezonowo i uzależnione od pogody)
Pokój dwuosobowy łazienka z prysznicem - wanna lub prysznic, toaleta, suszarka do włosów - telewizja satelitarna, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), telefon, sejf do wynajęcia, minibar (za opłatą), WiFi Pokój 2-osobowy Aneks - wyposażenie jak w pokoju 2-osobowym - w aneksie budynek (budynek aneks) Pokój dwuosobowy Superior - takie same wyposażenie jak pokoje dwuosobowe - bardziej przestronne Wszystkie pokoje ekonomiczne odpowiadają zazwyczaj najtańszej kategorii pokoi. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących udogodnień i lokalizacji. Za podział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.
All inclusive - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu - przekąski w ciągu dnia, kawa/herbata i ciasta po południu - 10:00 - 23:00 W cenę wliczone są lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w podanych godzinach bary czynne - za opłatą: napoje importowane, świeżo wyciskane soki owocowe, dodatki
- Prosimy o odpowiedni ubiór podczas posiłków
- Basen dla dzieci - rozrywka dla dzieci - wysokie krzesełka (w zależności od dostępności)
- Rzutki, bilard - miękka animacja
- Sprzątanie pokoju, parking, kantor wymiany walut - za opłatą: room service i usługa prania/prasowania - Karty kredytowe: Euro/Master Card, Visa Card
Informujemy, że wiza elektroniczna (e-wiza) została wprowadzona dla niektórych narodowości (z wyjątkiem Niemiec) od 10 kwietnia 2014 r. Dotyczy to podróży wakacyjnych i służbowych i należy go złożyć i wydrukować online na stronie www.evisa.gov.tr przed rozpoczęciem podróży. Dlatego też podróżujący innych narodowości powinni zapytać o warunki wjazdu w lokalnej ambasadzie lub konsulacie .
Należy pamiętać, że rezerwacje typu Hotel Only do Turcji obowiązują wyłącznie w przypadku uczestników podróży, którzy przedstawią dowód zamieszkania na terenie Niemiec, Austrii, Szwajcarii lub krajów Beneluksu albo posiadają bilet lotniczy z tych krajów. W przypadku braku odpowiedniego dowodu lokalny hotel ma prawo pobrać opłatę dodatkową w wysokości co najmniej 50% lub całkowicie odmówić zakwaterowania.
Dla Twojego bezpieczeństwa podejmujemy dalekosiężne działania mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej w Twoim miejscu wypoczynku lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług wynikających z instrukcji rządowych obowiązujących w hotelach, co może mieć wpływ na wyposażenie hotelu, obiekty na świeżym powietrzu, usługi gastronomiczne i zajęcia. Ponadto do osób w pełni zaszczepionych, wyzdrowiałych i niezaszczepionych mogą mieć zastosowanie inne przepisy. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne wyłącznie dla osób w pełni zaszczepionych. Wyjątkowe okoliczności spowodowane pandemią korony mogą również w dalszym ciągu prowadzić do odwołań lotów, zmian godzin/rozkładów lotów, a także zamykania i późniejszego otwierania hoteli oraz przepełnienia hoteli – nawet z bardzo krótkim wyprzedzeniem. . W takich przypadkach postaramy się jak najszybciej zaoferować Państwu odpowiednią alternatywę. Jeśli nadal będziemy musieli odwołać Twoją podróż ze względu na koronę, skontaktujemy się z Tobą.
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, cateringu na pokładzie i odprawy dla zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformationenhttp://www.ferien-touristik.de/coraltravel/ fluginformationenhttp://www .coraltravel.ch/informacje o locie Jeśli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary na świeżym powietrzu oraz obiekty sportowe i rozrywkowe mogą również zostać zamknięte lub anulowane w tym okresie, niezależnie od obłożenia i pogody.
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia w Twoim locie. Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i jeśli przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa pozostała ważna. Pamiętaj, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem, a koszty transportu w dniu transferu.