100 m od Altinkum, 4 km od centrum Didim, 95 km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 2500 m2.
2010 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty, 2 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych (działają w godzinach 10:00-12:00, 14:00-16:00).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
1. dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis
45 m od hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta, dojście do plaży promenadą.Bezpłatne: parasole, leżaki.
Zlokalizowane są w 2 budynkach:
- 1 budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 1)
- 1 aneks (liczba pięter: 5, liczba wind: 1)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne dla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, bar, cukiernia
All Inclusive
(12:00-23:00)
- śniadanie (07:30-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:00-14:00), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (23:00-23:30) serwowane w restauracji głównej
- przekąski (15:00-16:00), podwieczorek (17:00-17:30) serwowane w pool barze
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe
- pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)
- brodzik
- animacje dla dzieci
- plac zabaw
- menu dla dzieci w restauracji
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- masaż
- sauna
- salon piękności
- łaźnia turecka
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 65 GOŚCI NA 100 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-12:00 i 14:00-16:00)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - NIE
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - GOŚĆ KIEROWANY JEST DO IZOLATKI, PERSONEL MEDYCZNY ZOSTAJE POINFORMOWANY. OSOBY, KTÓRE MAJĄ KONTAKT Z OSOBĄ ZAKAŻONĄ ZOSTAJĄ PODDANE KWARANTANNIE. TEREN HOTELU, JAK I STREFY UŻYTKOWANE PRZEZ GOŚCI SA DEZYNFEKOWANE
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
Niepełnosprawni
Aquapark
SPA
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Pokoje 4 osobowe
Pokoje 5 osobowe