Hotel znajduje się zaledwie 250 m od plaży. Sklepy i atrakcje rozrywkowe znajdują się około 500 metrów od hotelu. Centrum Bitez oddalone jest o około 3,5 km. Hotel znajduje się zaledwie 15 minut drogi od portowego miasta Bodrum. Adres: Bergamut Cad. Kavakdibi Sok. Nie: 3Bitez - BodrumTel: +90 252 363 8040Fax: +90 252 363 8042
Hotel oferuje 60 pokoi gościnnych. Na terenie obiektu znajduje się hol z recepcją, wypożyczonymi sejfami, supermarketem, różnymi barami, restauracją, barem przekąskowym i stołem bilardowym, a także 2 baseny z tarasem do opalania, leżakami i parasolami.
Uwaga: godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się między 12:00 a 16:00, a wymeldowanie odbywa się między 10:00 a 14:00. Aby uzyskać więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania, prosimy o kontakt z recepcją. Wszystkie informacje bez gwarancji.
Apartamenty są wyposażone w łazienkę, minibar, telewizor, sejf, klimatyzację, telefon, kuchnię, suszarkę do włosów i balkon lub taras. Składają się z salonu, a także sypialni.
Dla młodszych gości są dwa oddzielne baseny dla dzieci.
Pomóż sobie w bufecie śniadaniowym (zazwyczaj z bufetu).
Śniadania i kolacje zwykle z bufetu.
Ten produkt ma zwykle ograniczone zastosowanie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Niezależnie od tego, czy wciąż spełnia Twoje indywidualne potrzeby, zapytaj przed dokonaniem rezerwacji w swoim biurze rezerwacji!
Wymagania wstępne mogą się różnić w zależności od kraju przeznaczenia. Proszę zapoznać się z hasłem / VISA na stronie https://www.jt.de/faq
Bezpłatny bagaż i jedzenie mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Prosimy o informacje w punkcie informacji bagażowej / wyżywienie JT Touristik: http://www.jt.de/fluginformation
Dodatkowe opłaty za bagaż podręczny (np. Akcesoria do gry w golfa, wózek, spadochron, deska surfingowa lub narty) mogą dotyczyć transferu na miejscu. Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je uregulować w gotówce. Rejestracja jest wymagana z góry.
Wybierając lotnisko docelowe ADB (Izmir), należy pamiętać, że należy się spodziewać transferu około 3 godzin.
mogą podróżować do Turcji przez okres do 90 dni bezwizowy przez okres 180 dni w celach turystycznych.
wymagać wizy, która podlega opłacie za wjazd do kraju w celach turystycznych lub biznesowych, o którą najlepiej prosić i wydrukować online z wyprzedzeniem Wizy w turystyce i podróże służbowe należy zamówić online i wydrukować online na stronie www.evisa przed skorzystaniem z "Elektronicznego systemu składania wniosków wizowych" .gov.tr. Wiza turystyczna jest ważna przez 90 dni i może zostać przedłużona. Więcej informacji na temat e-wizy można znaleźć na stronie głównej tureckiego konsulatu generalnego w Wiedniu, obywatele Niemiec i Austrii potrzebują paszportu ważnego przez 6 miesięcy po okresie podróży.
Należy pamiętać, że w sezonie zimowym (około 15.10 - około 15.05.) Trwają kolejne remonty i remonty. Również w bezpośrednim sąsiedztwie hotelu mogą się odbywać prace budowlane. Niestety praca ta zazwyczaj nie jest lub jest ogłaszana tylko w krótkim czasie. Proszę zrozumieć, że JT Touristik nie ma na to żadnego wpływu, a ponadto ze względu na pogodę lub niską liczbę gości niektóre obiekty hotelowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą nie być dostępne lub tylko w ograniczonym zakresie.
Uwaga: w przypadku wszystkich osób, które nie mieszkają w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub Beneluksu, zameldowanie w hotelu może powodować problemy z zameldowaniem w hotelu. W tym przypadku oczekuje się, że hotelarze na miejscu odrzuci rezerwację lub zażądą dodatkowej opłaty.
Należy pamiętać, że w przypadku lotów nocnych o godzinie przyjazdu o godzinie 04:00 rano i później w miejscu docelowym, zameldowanie w hotelu możliwe jest wyłącznie od godziny 14:00 w dniu przyjazdu (zmiana rezerwacji jest miejscowa) lot powrotny to nocny lot, z wylotem do 04:00 rano z obszaru docelowego, hotel wymelduje się o 12:00 (miejscowe odchylenie zarezerwowane) dzień wcześniej. Zameldowanie lub późne sprawdzenie Wyjście - przedłużenie korzystania z pokoi może być zorganizowane na życzenie w recepcji hotelowej, w zależności od dostępności, za dodatkową opłatą można zarezerwować dodatkową noc przed odlotem. Skontaktuj się z obsługą klienta.