Hotel miejski Antalya Hotel Resort And Spa (przeznaczony dla osób dorosłych) znajduje się około 50 m od prywatnej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie. Do turystycznego centrum jest ok. 5 km. Miasto Antalya jest oddalone o około 5 km. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 250 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 1 km. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 5 km. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 5 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantuje kino (ok. 1 km). Wypożyczalnia samochodów i postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) zapewniają mobilność na wakacjach. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 750 m szpital. Lotnisko (AYT) położone jest ok. 12 km od hotelu.
Ten hotel, odnowiony w 2020 roku, oddaje do dyspozycji gości 156 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, windę, klimatyzację, parking (za ewentualną opłatą) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada 6 sal konferencyjnych z dostępem do Internetu. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Pokoje wyposażone są w ogrzewanie (sterowane centralnie), minibar (za opłatą), Internet (bezpłatnie), sejf (za ewentualną opłatą) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem. Ręczniki zmieniane są codziennie. Powierzchnia: 26 m.
Twin Standard Room
Twin Standard Sea View Room
King Room
King Room Sea View Room
Room Only (RO) - samo zakwaterowanie
Bed & Breakfast (BB) - śniadanie serwowane w godzinach 07:00 - 10:00 w formie szwedzkiego stołu
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami (bar zaprasza od godziny 10:00 - 18:00).
Aktywności sportowe i rekreacyjne: bilard (za opłatą), siłownia i aerobik. Oferty wellness: strefa spa, jacuzzi i masaże za opłatą. Sauna, łaźnia parowa i hammam za ewentualną opłatą.
Hotel tylko dla dorosłych.
W sezonie zimowym (zazwyczaj październik/ listopad - marzec/kwiecień) niektóre usługi mogą być niedostępne lub ich działanie ograniczone ze względu na warunki atmosferyczne, szczególnie atrakcje odbywające się na świeżym powietrzu, funkcjonowanie basenów oraz zjeżdżalni wodnych. W zależności od aktualnej ilości gości hotelowych, hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia.
Obywatele RP mogą przebywać na terenie Turcji łącznie przez 90 dni. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu.
Od 19.04.2022 r. obywatele polscy mogą przylatywać do Turcji także na podstawie ważnego dowodu osobistego.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Wszystkie oferty do Turcji oparte są o dynamiczne pakietowanie.
* Przelot liniami CORENDON AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny.
Warunki przewozu linii lotniczych Corendon Airlines: https://www.corendonairlines.com/en/page/travel-information/rules-regulations/rules-for-tickets-and-reservations
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami SUN EXPRESS
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 55x40x20 cm.
Warunki przewozu linii lotniczych Sun Express: https://www.sunexpress.com/en/terms-conditions-sunexpress/
Bezpłatna odprawa online 24h przed wylotem (wymagane jest wypełnienie formularza z danymi do odprawy). Karty pokładowe są przesyłane na wskazany w rezerwacji adres mailowy.
W przypadku Klientów podróżujących na innym niż polskie paszporcie/dowodzie brak bezpłatnej odprawy online (formularz linii wymaga dodatkowych dokumentów typu nr karty pobytu lub wizy). Klienci odprawiają się samodzielnie na lotnisku za dodatkową opłatą (ok. 3 Euro od osoby w jedną stronę).
* Przelot liniami PEGASUS AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 3 kg bagaż podręczny.
Warunki przewozu linii lotniczych Pegaus Airlines: https://www.flypgs.com/en/useful-info/info-about-flights/general-rules?_gl=1*sc6123*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIjP_Ehp21hQMVBA8GAB1X8Q2WEAAYASAAEgKWE_D_BwE&gclsrc=aw.ds
* Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Turcji liniami Corendon Airlines, Sun Express i Pegasus Airlines zastosowanie mają warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji/anulacji dla przelotów czarterowych.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W okresie zimowym oraz poza sezonem niektóre usługi są niedostępne lub ich działanie ograniczone, szczególnie atrakcje odbywające się na świeżym powietrzu, funkcjonowanie basenów oraz zjeżdżalni wodnych są ograniczone. Również - ze względu na mniejszą liczbę gości - nie działają wszystkie lokale gastronomiczne.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.