Przyjemny hotel na rodzinne wakacje usytuowany w dużym ogrodzie z palmami i drzewami oliwnymi. W dobrej cenie, w niedalekiej odległości od pięknej piaszczystej plaży.
W drugiej linii brzegowej (piaszczysta plaża - bezpłatne leżaki i parasole, ręczniki plażowe za depozytem). Hotel zapewnia transfer busem na plażę. Około 30 km od lotniska w Monastirze, 40 km od lotniska Enfidha, 142 km od lotniska w Tunisie. Do centrum Sousse około 10 km, do mariny w Port El Kantaoui 1 km.
Całodobowa recepcja, bezpłatne Wi-Fi w lobby, kącik internetowy, kantor wymiany walut, pokój wypoczynkowy, sejf (płatny), wypożyczalnia samochodów, usługa room service (płatna), restauracja główna La Fontaine (kuchnia międzynarodowa i tunezyjska), Lounge Bar La Palme d'Or, Snack Bar Les Chaumires, Pca Irish Pub, Cafe Maure d'Oasis.
Standardowe i rodzinne (balkon, widok na ogród, basen lub częściowy widok na morze), klimatyzowane. Na wyposażeniu: telewizja satelitarna, łazienka (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), telefon (płatny), mini bar (pusty), Wi-Fi (płatne).
All Inclusive: śniadania, lunche i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godzinach wyznaczonych przez hotel.
Dwa baseny zewnętrzne, basen kryty (podgrzewany w sezonie zimowym), siłownia, 3 korty tenisowe, minigolf. W hotelu znajduje się centrum Spa z jacuzzi i łaźnią (płatne). Pole golfowe znajduje się w odległości ok. 1 km od hotelu (płatne).
Brodzik, klub dla dzieci, łóżeczka niemowlęce (na życzenie, w zależności od dostępności).
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
Komunikat z dnia 03.01.2023
Zniesione zostały wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Tunezji.
Nie ma już obowiązku:
- legitymowania się podczas przekraczania granicy certyfikatami szczepienia,
- wykonywania testów w kierunku SARS-CoV-2 dla osób niezaszczepionych i mających niepełne szczepienie,
- noszenia maseczek w zamkniętych miejscach publicznych i środkach transportu.
Jednocześnie przypominamy o możliwości zapoznania się z aktualnymi komunikatami MSZ dotyczącymi pobytu w Tunezji:
https://www.gov.pl/web/tunezja/informacje-dla-podrozujacych
Komunikat w sprawie wycieczek po Tunezji - Polska w Tunezji - Portal Gov.pl (www.gov.pl)
Ambasada RP w Tunisie informuje, że organizatorzy wycieczek turystycznych na terenie Tunezji muszą posiadać odpowiednie uprawnienia wydane przez władze tunezyjskie. To samo dotyczy osób oferujących usługi przewodnika turystycznego. Zarówno Polacy, jak i Tunezyjczycy, którzy posługują się językiem polskim, muszą legitymować się kartą przewodnika. Działalność w sektorze turystycznym jest przedmiotem ścisłej kontroli ze strony władz tunezyjskich. Apelujemy o weryfikację ofert przed skorzystaniem z nich, gdyż udział w nielegalnie zorganizowanym przedsięwzięciu może skutkować negatywnymi konsekwencjami, które mogą wpłynąć na przebieg zaplanowanego przez Państwa pobytu w Tunezji.
Polacy udający się do Tunezji na okres do 90 dni nie muszą mieć wizy. Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Paszport nie może budzić wątpliwości co do swojej autentyczności.
W Tunezji obowiązuje obligatoryjny podatek, pobierany jednorazowo przy meldowaniu się w hotelu.
* 1 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 2 gwiazdkowym
* 2 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 3 gwiazdkowym
* 3 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 4 i 5 gwiazdkowym
* Przy pobytach dłuższych niż 7 dni podatek jest równowartością pobytu 7 dniowego.
Zakwaterowanie zaczyna się o godzinie 15:00, wykwaterowanie do godziny 12:00.
Zgodnie z decyzją tunezyjskiego rządu, klimatyzacja w hotelach działa wyłącznie w okresie 15/06 - 15/09.
W sezonie letnim 2023 w okresie 01/06/2023 - 30/09/2023 zapewniamy polskojęzyczną obsługę.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Dotyczy wszystkich przelotów do Tunezji (rejsowych - Nouvelair i czarterowych):
* w przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
* wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
* przy rezerwacjach założonych na wyloty do Tunezji liniami Nouvelair obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.