- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
Minigolf
Basen podgrzewany
Dla rodzin z dziećmi
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Opinie o hotelu
-
Opis kierunku
-
Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
Minigolf
Basen podgrzewany
Dla rodzin z dziećmi
Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI
Opis operatora:Trwa tłumaczenie opisu hotelu. Może to potrwać trochę dłużej, prosimy o cierpliwość ...Informacje ogólne - Shalimar
Kategoria: 4Kategoria: 4 gwiazdki
Lokalizacja: - Shalimar
Hotel Shalimar położony jest zaledwie około 200 m od długiej, szerokiej piaszczystej plaży. Do centrum Hammametu z piękną starówką i licznymi atrakcjami handlowymi i rozrywkowymi jest ok. 6 km. Lotnisko w Tunisie (TUN) oddalone jest o około 60 km, a lotnisko Enfidha (NBE) o około 50 km.
Adres: - Shalimar
Jinène El Hammamet BP 63
8050 Hammamet
Tel: +216 72 226960
Faks: +216 72 227251
Umeblowanie: - Shalimar
Hotel w stylu andaluzyjskim oferuje łącznie 208 pokoi rozmieszczonych w kilku budynkach. Udogodnienia obejmują duży hol z recepcją, restaurację, kilka barów, kącik internetowy (za opłatą), sale konferencyjne i sklep z pamiątkami.
W przestronnych i zadbanych ogrodach znajduje się basen z tarasem słonecznym, który zachęca do relaksu i odprężenia.
Zakwaterowanie: - Shalimar
standard pokoju dwuosobowego - Shalimar
Stylowo urządzone pokoje (ok. 20 m²) z wanną lub prysznicem/WC, suszarką do włosów, klimatyzacją/ogrzewaniem (sezonowo), telefonem, telewizją satelitarną i balkonem lub tarasem.
Ekologiczny pokój dwuosobowy - Shalimar
Udogodnienia podobne do standardowych pokoi dwuosobowych, ale typ pokoju przydzielany jest przez sam hotel.
pokój rodzinny - Shalimar
(ok. 32 m²) - Z tymi samymi udogodnieniami, co standardowe pokoje dwuosobowe, pokoje rodzinne są bardziej przestronne.
Uwaga: - Shalimar
Należy pamiętać, że w Tunezji klimatyzacja jest włączona od około 15 czerwca do 15 września. Zależy to jednak od temperatury i nie jest wiążące. Włączenie klimatyzacji poza tymi kluczowymi parametrami leży w gestii hotelu.
Dzieci: - Shalimar
Dla młodszych gości przygotowano basen dla dzieci, plac zabaw i klub dla dzieci (4-12 lat).
Żywność: - Shalimar
Częściowe wyżywienie
Śniadania i kolacje są zazwyczaj podawane w formie bufetu.
Wszystko w cenie
Śniadania, lunche i kolacje serwowane są w formie bufetu. Ponadto: śniadanie późno wstające, popołudniowe przekąski oraz kawa/herbata i ciasto. Napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe dostępne są od około 10:00 do około 23:00.
Transfer dodatkowych kosztów: - Shalimar
Należy pamiętać, że w przypadku transportu lokalnego mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za bagaż nieporęczny (np. akcesoria golfowe, wózki, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je uiścić gotówką. Rejestracja wymagana jest z wyprzedzeniem.
Informacje o przelewie: - Shalimar
Transfer na i z lotniska docelowego jest wliczony w zarezerwowane usługi. Zostaniesz osobiście powitany na lotnisku docelowym przez lokalnego przewodnika lub hotel z odpowiednim dokumentem tożsamości i zabrany do hotelu.
Jeśli zarezerwujesz hotel z własnym przyjazdem, transfer NIE jest wliczony w cenę!
Sport i rozrywka: - Shalimar
Bezpłatnie: kryty basen (czynny w sezonie), tenis (oświetlenie za opłatą), łucznictwo, tenis stołowy, piłka wodna, siatkówka. Animacja uzupełnia program.
Za opłatą: bilard, sauna i łaźnia turecka. Sporty wodne są dostępne za pośrednictwem lokalnych dostawców.
Uwaga dotycząca wymagań wstępnych: - Shalimar
Wymagania wjazdowe mogą się różnić w zależności od kraju, do którego podróżujesz.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie:
Wymagania wstępne JT Touristik
http://www.jt.de/einreiseregulations
Uwaga dotycząca przepisów dotyczących bagażu/wyżywienia na pokładzie: - Shalimar
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie:
Informacje o bagażu JT Touristik i wyżywienie na pokładzie
http://www.jt.de/gepaeckinformation
Informacje o miejscu zamieszkania podróżnego: - Shalimar
Należy pamiętać, że wszyscy goście niezamieszkujący w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu mogą mieć problemy z zameldowaniem się w hotelu w przypadku rezerwacji hotelu z lotem lub bez lotu w obszarze docelowym. W takim przypadku należy się spodziewać, że lokalni hotelarze odrzucą rezerwację lub pobiorą dodatkową opłatę.
Opłata za wyjście: - Shalimar
Należy pamiętać, że od 1 października 2014 r. na lotnisku należy uiścić opłatę za wyjazd w wysokości 30,00 TND (ok. 13,00 EUR) za osobę. W tym celu należy zakupić znak skarbowy. Punkty sprzedaży zlokalizowane są na lotniskach, w portach, hotelach, organach celno-skarbowych, bankach i sklepach tytoniowych. Podróżnym zaleca się jak najwcześniejszy zakup znaku skarbowego, aby uniknąć długiego czasu oczekiwania na wyjazd z kraju.
Informacje o lotach nocnych: - Shalimar
Pragniemy zaznaczyć, że w przypadku lotów nocnych, które przylatują na obszar docelowy około godziny 5:00 lub później, zameldowanie w hotelu następuje dopiero w dniu przylotu od godziny 14:00 (z zastrzeżeniem lokalne różnice).
Jeżeli lot powrotny jest lotem nocnym z godziną odlotu około godziny 3:00 z miejsca docelowego, wykwaterowanie w hotelu następuje o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych różnic) dnia poprzedniego.
Wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie - możliwość przedłużenia korzystania z pokoju za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności, po konsultacji z recepcją hotelu!
Istnieje możliwość rezerwacji dodatkowej nocy przed wyjazdem za dodatkową opłatą. Skontaktuj się z obsługą klienta.
To jest opis z katalogu internetowego. JT Touristik GmbH Oferty na żywo od dostawcy JT Touristik GmbH .
Informacje o organizatorze: - Shalimar
Należy pamiętać, że usługi oferty Infox/Last Minute mogą różnić się od usług przedstawionych w reklamie katalogowej.
Należne są tylko te usługi, które sam wybrałeś. -
Ocena podróżnych TripAdvisorNa podstawie 637 opinii podróżnychDoskonałe358Dobre120Średnie57Złe41Okropne61Opinie klientów