Obiekt hotelowy znajduje się w Pwani Mchangani, bezpośrednio przy prywatnej plaży hotelowej. Odległość od lotniska na Zanzibarze wynosi około 45 km.
Hotel dysponuje łącznie 52 pokojami. Do udogodnień należą hol z recepcją, lobby bar, WLAN, główna restauracja, różne bary oraz miejsca parkingowe. Na zewnątrz znajduje się basen z tarasem słonecznym oraz bar przy basenie. Leżaki, parasole i ręczniki plażowe są dostępne bezpłatnie przy basenie i na plaży.
Pokoje wyposażone są w łazienkę lub prysznic/WC, suszarkę do włosów, klimatyzację, telefon, telewizor satelitarny, minibar (za opłatą) oraz możliwość przygotowania kawy/herbaty.
Możliwość rezerwacji z wyżywieniem półpensjonatowym, All Inclusive lub Ultra All Inclusive.
Bez opłat: siatkówka plażowa. Za opłatą: bilard. Różne sporty wodne są dostępne u lokalnych dostawców na plaży.
Proszę pamiętać, że na Zanzibarze obowiązuje podatek turystyczny, który należy uiścić na miejscu w hotelu przy przyjeździe/wyjeździe. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii gwiazdek/kluczy (kategoria krajowa) w hotelu i jest obliczana na osobę za noc. 1* motele/hotele/apartamenty/ośrodki = 2 USD 2*/3* hotele/apartamenty/ośrodki = 4 USD 4*/5* hotele/apartamenty/ośrodki = 5 USD Do wjazdu potrzebna jest wiza, którą można uzyskać pod następującym linkiem: https://eservices.immigration.go.tz/visa Lub można nabyć wizę po przyjeździe na lotnisku. Proszę pamiętać, że od 1 października 2024 wszyscy podróżni do Zanzibarze będą potrzebować ubezpieczenia przyjazdowego, które ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa i dobrostanu wszystkich obcokrajowców oraz pokrycie potencjalnych ryzyk związanych z ich wakacjami. Ważne jest, aby wszyscy obcokrajowcy podjęli niezbędne kroki, aby wykupić ubezpieczenie podróżne TYLKO w Zanzibar Insurance Corporation, koszt wynosi około 44 USD, ważne do 92 dni (własne ubezpieczenie zdrowotne nie jest uznawane).
Ograniczona mobilność Proszę pamiętać, że nasze oferty wakacyjne generalnie nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej mobilności, chyba że opis produktu zawiera inne informacje. Chętnie przekażemy dokładniejsze informacje na ten temat, uwzględniając Państwa potrzeby.
Proszę pamiętać, że nasze informacje dotyczące przepisów bagażowych i wyżywienia na pokładzie są częścią umowy podróżnej i dotyczą linii lotniczych, które Państwo zarezerwowali, oraz przepisów wjazdowych, informacji o miejscu docelowym i informacji specjalnych. Można je znaleźć w Internecie pod adresem: LMX informacje o lotach i miejscach docelowych (http://www.lmx.info).
Zwracamy uwagę, że w przypadku następujących linii lotniczych należy dokonać odprawy online, w przeciwnym razie mogą wystąpić dodatkowe koszty za odprawę na lotnisku. Czas i opłaty za odprawę online na lotnisku na osobę/dziecko są następujące: Sun Express odprawa online najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Eurowings odprawa online najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; TuiFly odprawa online najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Ryanair odprawa online ewentualnie z wcześniejszą weryfikacją: najwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Proszę pamiętać, że w przypadku zajęcia pokoju dwuosobowego z dodatkowymi łóżkami powierzchnia pomieszczeń zostaje zmniejszona. Dlatego zalecamy, jeśli to możliwe, bezpośrednią rezerwację pokoju rodzinnego składającego się z jednego lub kilku pomieszczeń, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu. Ponadto rozmiar dostępnych łóżek zależy od lokalnych szczególnych cech wyposażenia hotelowego.
Chcielibyśmy zwrócić uwagę, że wpływ na udogodnienia hotelowe, tereny zewnętrzne, usługi gastronomiczne i aktywności, np. w przypadku pandemii, ale także ograniczenia przy wjeździe/wyjeździe oraz ogólne przestrzeganie przepisów lokalnych w żadnym momencie nie są wykluczone.
Ogólnie
- Wzmocnione środki czyszczące
- Środki ochrony osobistej dla personelu
- Użycie ogólnodostępnych środków dezynfekujących
Informacje o szczególnych środkach higienicznych będą bezpośrednio przekazywane przez operatora hotelowego. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.