Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Hotel zbudowany został w roku 2001. Goście mogą rozgościć się w jednym z 16 przytulnych pokoi. Obiekt dysponuje 16 pomieszczeniami mieszkalnymi, znajdującymi się w budynku głównym i 4 budynkach pobocznych. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i sejfu. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi (bezpłatnie). Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i kawiarnia. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą babysitting, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia.
Wszystkie pokoje dysponują klimatyzacją i łazienką. Balkon lub taras stanowią standardowe wyposażenie większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. W pokoju znajduje się biurko. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również lodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). W łazience znajduje się prysznic. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Ekskluzywnie dla naszych podróżnych przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych.
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. Pasjonatom sportu proponujemy siatkówkę plażową. Jet ski, spływy kajakowe, snorkeling i nurkowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Gościom pragnącym zachować dobrą formę polecamy studio fitness. W hotelu znajdziecie Państwo Strefę Wellness ze spa i zabiegami masażu.
Istnieje możliwość wyboru śniadania.
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Wiza:
Obywatele RP muszą posiadać wizę, aby przekroczyć granicę Tanzanii. Wizę można uzyskać na głównych przejściach granicznych, w tym na lotniskach. Aby uzyskać wizę, należy przedstawić paszport ważny na co najmniej 6 miesięcy od chwili zakończenia pobytu w Tanzanii. W paszporcie powinny znajdować się dwie puste strony. Przy wypełnianiu formularza wizowego zostanie zrobione zdjęcie i pobrane odciski palców. Koszt wizy turystycznej jednokrotnego wjazdu i ważnej przez 90 dni to 50 USD (gotówka).
Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności. Informacje dostępne są w ambasadzie Tanzanii w Polsce.
Turyści, którzy opuszczają Zanzibar rejsowymi liniami lotniczymi, jak. np. LOT są zwolnieni z podatku wyjazdowego w wysokości 49 USD. Podatek ten jest uwzględniony w cenie biletu lotniczego. Turyści, którzy opuszczają Zanzibar innymi liniami lotniczymi np. czarterami, zobowiązani są do uiszczenia podatku wyjazdowego w wysokości 49 USD.
Od 1 lipca 2015 wszyscy goście hotelowi zobowiązani są zapłacić podatek, który powinien zostać uiszczony bezpośrednio w hotelu po przyjeździe. Opłata wynosi 1 USD/osobodoba.
Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności. Informacje dostępne są w ambasadzie Tanzanii w Polsce.
http://www.msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/profile_krajow/tanzania
https://www.tanzania-gov.de/tanzania/useful-information
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
W przypadku regularnych linii lotniczych na długich dystansach (międzykontynentalnych) na przykład: Emirates (EK), Qatar Airways (QR), LOT (LO), Air France (AF), KLM (KL), Lufthansa (LH), Swiss (LX), Austrian Airlines (OS), Ukraine Airlines (PS), Aeroflot (SU), Air Mauritius (MK) cena zawiera bagaż podręczny 7 kg oraz bagaż rejestrowany min. 20 kg.
+ W przypadku czarterów (np. Travel Service, Enter Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: Www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf
Szanowni Państwo,
Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19 mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych
Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 03.06.2022
Drodzy klienci,
uprzejmie informujemy , że warunki wjazdowe na każda destynacje pod względem obostrzeń covidowych mogą ulec zmianie. Prosimy o sprawdzanie rozporządzeń na bieżąco monitorując stronę internetową w pkt. sytuacja epidemiologiczna i warunki wjazdu do poszczególnych państw: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych
www.tanzaniaonlinevisa.com/travel-restrictions oraz www.tanzaniatourism.go.tz
Prosimy o monitorowanie wszelkich obostrzeń wprowadzanych przez dane Państwo, gdyż organizator nie odpowiada za zmianę przepisów. Update 14.06.2022