Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Hotel Filao Beach Zanzibar położony jest bezpośrednio przy piaszczystej plaży. Chwaka jest oddalony o około 2 km od hotelu, gdzie znajduje się kilka sklepów i supermarketów. Miasto Zanzibar oddalone jest od obiektu Filao Beach Zanzibar o 25 km, a Nungwi - o 50 km. Międzynarodowe lotnisko Zanzibar (ZNZ) oddalone jest o ok. 35 km.
P. O. Box 1111 Uroa Road, Chwaka, Uroa, Zanzibar, Tanzania
Tel: +255 777 119 583 , Web: https://filaobeachzanzibar.com/
Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Gości kurortu serdecznie zapraszamy do chwili relaksu w naszym ogrodzie. Na terenie obiektu znajduje się również kiosk z prasą. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia.
Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i bidet. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Kompleks oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne wyselekcjonowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach), więcej i dokładne informacji w recepcji.
Ośrodek wczasowy posiada basen i basen otwarty. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. Gościom spędzającym czas aktywnie proponujemy siatkówkę plażową, żeglowanie, snorkeling, nurkowanie, studio fitness, spa i zabiegi masażu. Wieczorne chwile mile upłyną przy akompaniamencie muzyki na żywo.
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Wiza:
Obywatele RP muszą posiadać wizę, aby przekroczyć granicę Tanzanii. Wizę można uzyskać na głównych przejściach granicznych, w tym na lotniskach. Aby uzyskać wizę, należy przedstawić paszport ważny na co najmniej 6 miesięcy od chwili zakończenia pobytu w Tanzanii. W paszporcie powinny znajdować się dwie puste strony. Przy wypełnianiu formularza wizowego zostanie zrobione zdjęcie i pobrane odciski palców. Koszt wizy turystycznej jednokrotnego wjazdu i ważnej przez 90 dni to 50 USD (gotówka).
Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności. Informacje dostępne są w ambasadzie Tanzanii w Polsce.
Turyści, którzy opuszczają Zanzibar rejsowymi liniami lotniczymi, jak. np. LOT są zwolnieni z podatku wyjazdowego w wysokości 49 USD. Podatek ten jest uwzględniony w cenie biletu lotniczego. Turyści, którzy opuszczają Zanzibar innymi liniami lotniczymi np. czarterami, zobowiązani są do uiszczenia podatku wyjazdowego w wysokości 49 USD.
Od 1 lipca 2015 wszyscy goście hotelowi zobowiązani są zapłacić podatek, który powinien zostać uiszczony bezpośrednio w hotelu po przyjeździe. Opłata wynosi 1 USD/osobodoba.
Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności. Informacje dostępne są w ambasadzie Tanzanii w Polsce.
http://www.msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/profile_krajow/tanzania
https://www.tanzania-gov.de/tanzania/useful-information
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
W przypadku regularnych linii lotniczych na długich dystansach (międzykontynentalnych) na przykład: Emirates (EK), Qatar Airways (QR), LOT (LO), Air France (AF), KLM (KL), Lufthansa (LH), Swiss (LX), Austrian Airlines (OS), Condor (DE), Ukraine Airlines (PS), Aeroflot (SU), Air Mauritius (MK) cena zawiera bagaż podręczny 7 kg oraz bagaż rejestrowany min. 20 kg.
+ W przypadku czarterów (np. Travel Service, Enter Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.