Hotel znajduje się około 300 metrów od piaszczystej plaży. Lotnisko Antalya znajduje się nieco ponad 55 km od hotelu, a samo miasto oddalone jest o nieco ponad 65 km. Manavgat znajduje się w odległości ponad 12 km.
Evrenseki Mahallesi 18th Sokak No: 4
Manavgat
07600 Po stronie
Tel .: +90 242 7770808
Faks: +90 242 7770801
Otwarty w 2015 roku hotel składa się z 250 pokoi o łącznej powierzchni ok. 9 000 m². Recepcja czynna jest przez całą dobę i dysponuje przestronnym holem. Oprócz głównej restauracji, na plaży znajdują się dwie restauracje a'la carte (włoska, Dalekiego Wschodu), cukiernia i bar przekąskowy. Przekąski dostępne są w holu, na plaży i barze przy basenie. Bezprzewodowy dostęp do Internetu jest bezpłatny od 2016 roku. Na zewnątrz znajdują się dwa baseny, basen z aquaparkiem (ze zjeżdżalniami wodnymi, czynny przez godzinę) i basen dla dzieci. Ponadto, otrzymasz zimowy podgrzewany basen kryty. Leżaki, parasole i ręczniki kąpielowe są dostępne bezpłatnie.
Uwaga: godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się między 12:00 a 16:00, a wymeldowanie - między 10:00 a 14:00. Aby uzyskać więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania, prosimy o kontakt z recepcją. Wszystkie informacje bez gwarancji.
(około 35 m²) Pokoje obejmują sypialnię, łazienkę i balkon. Wyposażenie obejmuje suszarkę do włosów, klimatyzację / ogrzewanie, telefon, mini bar (płatny), sejf i telewizor.
Opcjonalnie dostępny jako pokój jednoosobowy.
(około 35 m²) Sprzęt jest podobny do standardowego pokoju i znajduje się od strony morza.
(około 47 m²) Jak pokój standardowy z drugą sypialnią.
Opcjonalnie dostępny z bocznym widokiem na morze.
(około 40 m²) Sprzęt jest podobny do standardowego pokoju i oferuje połączoną część dzienną.
Opcjonalnie także od strony morza lub z bocznym widokiem na morze.
Dla młodszych gości jest mini klub (4-12 lat). Łóżeczka dziecięce są dostępne na życzenie.
Śniadanie, obiad i kolacja zazwyczaj z bufetu. Oferuje również przekąski, napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe.
Śniadanie: 07: 00-10: 00
Późne śniadanie: 10: 00-11: 00
Lunch: 12: 30-14: 00
Kolacja: 19: 00-21: 00
Przekąska o północy: 00: 00-07: 00
Kawa / ciasto: 10: 00-17: 00
Przekąska przy basenie: 12: 00-16: 00
Lód: 15: 00-17: 00
napoje:
Bar restauracyjny: 12: 30-14: 00/19: 00-21: 00
Lobby bar: 24 godziny
Bar na plaży: 10: 00-18: 00
Bar przy basenie: 10: 00-00: 00
Pamiętaj, że czasy mogą się nieznacznie różnić. Na kolację prosi się o odpowiednią odzież (na przykład panowie z długimi spodniami).
bezpłatnie: siatkówka plażowa, siłownia, rzutki, tenis stołowy, boccia
za opłatą: sporty wodne na plaży przez lokalnych dostawców (w zależności od sezonu i pogody)
bezpłatnie: łaźnia turecka, łaźnia parowa, sauna
za opłatą: masaże, zabiegi kosmetyczne
Należy pamiętać, że dodatkowe opłaty za duży bagaż (np. Akcesoria golfowe, wózek spacerowy, spadochron, deska surfingowa lub narty) mogą mieć zastosowanie do transferu na miejscu. Nie są one wliczone w cenę podróży i muszą być zapłacone w gotówce. Rejestracja jest wymagana z wyprzedzeniem.
Bezpłatny bagaż i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Proszę poinformować się pod
JT Touristik informacje o bagażu / wyżywienie wyżywienie: http://www.jt.de/fluginformation
może podróżować do Turcji przez okres do 90 dni bezwizowy na okres 180 dni w celach turystycznych.
wymagać płatnej wizy w celu wjazdu w celach turystycznych lub biznesowych, o co najlepiej poprosić z wyprzedzeniem online i wydrukować.
Przed rozpoczęciem podróży należy poprosić o wizę turystyczną i podróż służbową i wydrukować ją za pośrednictwem „Elektronicznego systemu składania wniosków wizowych” na stronie www.evisa.gov.tr. Wiza turystyczna jest ważna na pobyt 90 dni i może zostać przedłużona. Więcej informacji na temat e-Visa można znaleźć na stronie internetowej tureckiego konsulatu generalnego w Wiedniu.
Obywatele Niemiec i Austrii potrzebują paszportu ważnego przez 6 miesięcy po zakończeniu podróży.
Należy pamiętać, że dla wszystkich gości bez miejsca zamieszkania w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu zameldowanie w hotelu w miejscu docelowym może powodować problemy z zameldowaniem się w hotelu. W takim przypadku oczekuje się, że hotelarze na miejscu odrzucą rezerwację lub naliczą dodatkową opłatę.
Należy pamiętać, że w sezonie zimowym (około 15.10. - około 15.05.) Trwa więcej napraw i remontów. Również w bezpośrednim sąsiedztwie hotelu mogą być prowadzone prace budowlane. Niestety, ta praca zazwyczaj nie jest ogłaszana lub tylko w krótkim czasie. Proszę zrozumieć, że JT Touristik nie ma na to wpływu.
Ponadto, ze względu na pogodę lub małą liczbę odwiedzających, niektóre obiekty hotelowe, obiekty na zewnątrz i działania są niedostępne lub tylko częściowo dostępne.
Należy pamiętać, że w przypadku lotów nocnych z czasem przyjazdu ok. 04:00 rano i później w obszarze docelowym, zameldowanie w hotelu jest możliwe tylko w dniu przyjazdu od godziny 14:00 (zastrzeżone odchylenie lokalne).
Jeśli lot powrotny jest lotem nocnym odlatującym o 03:00 rano z obszaru docelowego, hotel wymelduje się o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem zmian lokalnych) dzień wcześniej.
Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużone korzystanie z pokoju, w zależności od dostępności po konsultacji z recepcją hotelu!
Istnieje możliwość zarezerwowania dodatkowej nocy za dodatkową opłatą przed wyjazdem. Skontaktuj się z obsługą klienta.