- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
Region nadmorski
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Wycieczki fakultatywne
-
Opinie o hotelu
-
Opis kierunku
-
Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
Region nadmorski
Opis operatora:Proszę czekać ...Naszym zdaniem - THE-MARINA-PHUKET-HOTEL
Komfortowy hotel usytuowany blisko centrum. Marynistyczny styl, basen na dachu, restauracja z widokiem na morze.Położenie - THE-MARINA-PHUKET-HOTEL
Patong, ok. kilometr od plaży, ok. 1,2 km od słynnej Bangla Road, 12 km od starego miasta Phuket, 36 km od lotniska.Wyposażenie - THE-MARINA-PHUKET-HOTEL
Recepcja 24 h, restauracja główna, Skyline Restaurant, Skyline bar, sala konferencyjna, łącza Wi-Fi.Pokoje - THE-MARINA-PHUKET-HOTEL
Deluxe room - pokój dwuosonowy (double i twin); sypialnia, łazienka, klimatyzacja, sejf, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, telefon, TV sat, mała lodówka, balkon z widokiem na miasto. Powierzchnia - ok. 25 m kw. Single Parents - pokój dla rodzica z dzieckiem.Wyżywienie - THE-MARINA-PHUKET-HOTEL
* Bez wyżywienia * BB - śniadaniaSport i rozrywka - THE-MARINA-PHUKET-HOTEL
Basen na dachu, taras słoneczny, siłownia, okazyjnie DJ lub muzyka na żywo, joga na plaży, sporty wodne oferowane przez agencje lokalne.Dla dzieci - THE-MARINA-PHUKET-HOTEL
Nie ma infrastruktury dla dzieci.Cena zawiera - THE-MARINA-PHUKET-HOTEL
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.Cena nie zawiera - THE-MARINA-PHUKET-HOTEL
Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.Oferta pakietowana dynamicznie - THE-MARINA-PHUKET-HOTEL
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.Podróżni z paszportem innym niż polski - THE-MARINA-PHUKET-HOTEL
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią - THE-MARINA-PHUKET-HOTEL
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. -
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 4687 opinii podróżnych
Doskonałe3965Dobre517Średnie124Złe34Okropne56Opinie klientów