Usytuowany przy słynnej plaży Kata z widokiem na Crabs Island, świetnie wyposażony, zapewniający atmosferę relaksu - ucieleśnia tęsknotę za luksusowym urlopem. Zaprojektowany we współczesnym stylu azjatyckim, otoczony tropikalnym ogrodem, dogodnie zlokalizowany z łatwym dostępem do infrastruktury turystycznej, rozrywkowej i ciekawych miejsc. Hotel zaangażowany w działaniach na rzecz ochrony środowiska.
Przy piaszczystej plaży w prowincji Karon, kilometr od centrum Kata, 25 km od centrum Phuket, 50 km od lotniska.
Eleganckie lobby z całodobową recepcją, punktem wymiany walut, punktem informacji turystycznej, windami panoramicznymi i wypożyczalnią samochodów, restauracja Atrium Caffee Shop z dużym tarasem, restauracja Calcio z widokiem na morze (specjalność: dania kuchni włoskiej), bar przy basenie, własna piekarnia, sale konferencyjne, bezpłatne Wi-Fi w miejscach publicznych, sklepik.
Superior - klasyczny styl, łazienka (prysznic rain shower, suszarka do włosów, wc, szlafroki, kapcie), klimatyzacja sterowana indywidualnie, minibar, TV sat, sejf, telefon, Wi-Fi, powierzchnia - 28 m kw.
Deluxe - wyposażenie i powierzchnia jak w pokoju superior, dodatkowo balkon lub taras z widokiem na ogród.
BB - śniadania w formie bufetu
HB - śniadania i kolacje w formie bufetu, napoje płatne
FB - śniadania (bufet), obiady (bufet lub set menu) i kolacje (bufet), napoje płatne
Malowniczy basen o nieregularnym kształcie, fitness center, Kanda Spa (terapie, sauna, jacuzzi, pawilon masażu przy basenie), joga, tai-chi, warsztaty gotowania.
Brodzik, plac zabaw, gry i zabawy, miniklub (2-12 lat), łóżeczka niemowlęce.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Przy pobycie do 30 dni wiza nie jest wymagana. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Dostępne są 3 programy w ramach których można wyjechać do Tajlandii:
Test and Go
* Dla osób w pełni zaszczepionych przeciwko COVID-19, podróżujących drogą lotniczą z kilkudziesięciu wybranych państw, w których przebywali minimum 21 dni przed wylotem w (lista państw może się zmieniać i jest dostępna tutaj: https://www.thaiembassy.com/weekly-updates/no-quarantine-for-travelers-from-low-risk-countries-and-fully-vaccinated-travelers-list-of-countries-eligible-to-no-quarantine-thailand-pass)
* 1-dniowa kwarantanna w oczekiwaniu na wynik testu RT-PCR w hotelu typu SHA+ lub AQ. Potem jest możliwość podróży po całej Tajlandii.
Sandbox/Blue Zone
* Dla osób w pełni zaszczepionych przeciwko COVID-19, podróżujących drogą lotniczą (chartery).
* Obowiązkowy przylot na jedno z lotnisk w strefie Sandbox"/Blue Zone": Bangkok (lotniska Suvarnabhumi i Don Mueang), Phuket, Chiang Mai, Pattaya/Rayong (lotnisko U-Tapao), Koh Samui, Buriram.
* Obowiązek pozostania przez 7 dni w obszarze Sandbox/Blue Zone, który obejmuje kilkanaście destynacji.
* 7-dniowa kwarantanna z możliwością opuszczania hotelu po pierwszej dobie i otrzymaniu wyniku testu RT-PCR. Po 7 dniach możliwość podróży po całej Tajlandii.
Alternative Quarantine (AQ)
* Dla osób, które nie są w pełni zaszczepione przeciwko COVID-19, podróżujących drogą lotniczą, morską i lądową.
* Dla osób podróżujących drogą lotniczą lub morską - 10-dniowa kwarantanna bez możliwości opuszczania hotelu. Potem możliwość podróżowania po całej Tajlandii.
* Dla osób podróżujących drogą lądową - 14-dniowa kwarantanna bez możliwości opuszczania hotelu. Potem możliwość podróżowania po całej Tajlandii.
We wszystkich trzech przypadkach należy wykonać test RT-PCR nie wcześniej niż 72 godziny przed podróżą i mieć ze sobą certyfikat w języku angielskim poświadczający negatywny wynik testu.
Dzieci w wieku poniżej 12 lat, podróżujące z zaszczepionymi rodzicami lub opiekunami, są zwolnione z wymogu szczepień, ale muszą mieć wykonane takie same testy oraz posiadać taki sam certyfikat jak rodzice.
Aby wjechać do Tajlandii należy:
Posiadać paszport ważny przynajmniej 6 miesięcy od daty opuszczenia Tajlandii (również dzieci bez względu na wiek).
Mieć wykupioną polisę ubezpieczeniową imienną, najlepiej w języku angielskim na minimum 50 000 USD na wypadek zachorowania, leczenia i kwarantanny m.in. COVID-19.Najpóźniej 7 dni przed wylotem należy zarejestrować się na stronie https://tp.consular.go.th/Wykaz dokumentów niezbędnych do załączenia (każdy powinien być na 1 stronie i w formacie JPG/JPEG/PNG. Maksymalna wielkość pliku 5MB):* Paszport (strona ze zdjęciem)
* Certyfikat szczepienia w języku angielskim przeciwko COVID-19 z kodem QR - może być certyfikat unijny lub/i zaświadczenie o każdej dawce osobno z IKP (link do strony IKP https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta#jak-sie-zalogowac )
* Potwierdzenie rezerwacji wraz z numerem rezerwacji w hotelu SHA+ lub AQ (zostanie przesłane przez organizatora)
* Polisę ubezpieczeniową imienną, najlepiej na 1 stronie i w języku angielskim na minimum 50 000 USD na wypadek zachorowania, leczenia i kwarantanny w tym COVID-19.
4) Przed przylotem do Phuket należy zarejestrować się na stronie https://www.thailandpsas.com/ i opłacić test, który będzie wykonany na lotnisku po przylocie. Koszt takiego testu wynosi 2400 THB (ok 270 PLN).
Przy przylocie do Bangkoku test jest ujęty w cenie hotelu.
Dodatkowe informacje lub odpowiedzi na pytania można znaleźć na stronie
https://www.mfa.go.th/en/content/thailand-pass-faqs
https://www.thaiembassy.com/travel-to-thailand/thailand-pass
https://www.thaiembassy.com/weekly-updates/all-you-need-to-know-about-thailand-pass-list-of-no-quarantine-countries-under-the-test-and-go-program
ZASADY POWROTU DO KRAJU
Od 15 grudnia każda osoba (również zaszczepiona) przed przylotem do Polski spoza strefy Schengen będzie musiała wykonać test na COVID-19. Test powinien być wykonany nie wcześniej niż 24 godziny przed wylotem.Od 1 listopada aby wjechać do Tajlandii należy spełnić kilka wymagań.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html