Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .
Baan Nueng Resort Kata znajduje się w dużym ogrodzie o powierzchni ok. 800 m od pięknej plaży Kata z dużym wyborem restauracji i centrów handlowych. Nieruchomość jest oddalona o ok. 15 minut jazdy od słynnej plaży Patong. Międzynarodowe lotnisko w Phuket znajduje się w odległości ok. 48 KM.
Address: 4 Kade Kwan Rd, Tambon Karon, Muang Disrict, Chang Wat Phuket 83000, Thailand
Tel: +66 (0)762 85 176 , Web: www.baannuengkata.com
Goście skorzystać mogą z restauracji, baru, transferu hotelowego i serwisu pokojowego. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego.
Pokoje wyposażone są w łazienkę. Wygodnie i przyjemnie spędzicie Państwo noc na łóżku podwójnym. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również lodówka. Optymalny komfort pobytu zapewniają internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę.
Kurort posiada ponadto różnorodne możliwości ochłody w upalne dni, w tym basen i basen otwarty. Do oferty wypoczynkowej kompleksu należą minigolf, golf i zabiegi masażu.
Spośród posiłków wybrać można śniadanie.
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 03:50 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od godziny 14:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do godziny 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
W przypadku regularnych linii lotniczych na długich dystansach (międzykontynentalnych) na przykład: Emirates (EK), Qatar Airways (QR), Air France (AF), KLM (KL), Lufthansa (LH), Swiss (LX), Austrian Airlines (OS), Ukraine Airlines (PS), Aeroflot (SU), Air Mauritius (MK) cena zawiera bagaż podręczny 7 kg oraz bagaż rejestrowany min. 20 kg.
+ W przypadku czarterów (np. Smart Wings, Travel Service, Enter Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:
www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf