Hotel położony jest na północnym końcu Lamai Bay, zaledwie kilka kroków od piaszczystej plaży. Centrum turystyczne Lamai, z licznymi sklepów i lokali rozrywkowych można dojechać w około 5 minut. Transfer na lotnisko Koh Samui trwa około 35 minut, w odległości około 17 kilometrów.
124/103 Lamai Beach Maret Ko Samui84310 SuratthaniTel. +66 77424215, +66 77 233 280Fax: +66 77424371
Kompleks domek został zbudowany w 1995th Chętnie przychylne gościom 33 pokoi wita. Istnieje w sumie z 29 bungalowów. W ośrodku Goście witani są w 24-godzinnym check / out usługi w lobby z recepcją 24-godzinnym i. Usługi obejmują sejf i kantor wymiany walut. WiFi w miejscach publicznych pozwala podróżnych, aby pozostać w kontakcie ze światem zewnętrznym w kontakcie. O salonie Biznes ma złożoną :. restauracja, jadalnia, bar i tam jest ogród. Pozostałe udogodnienia w kompleksie bungalow to kiosk oraz sala telewizyjna. Osoby podróżujące samochodem mogą zostawić swój pojazd na parkingu zakwaterowania. Dostępne opcje obejmują opiekę medyczną, usługi pralni i pralni.
(Około 16 m²) Pokoje posiadają sypialnię, łazienkę oraz balkon lub taras. Wyposażenie obejmuje suszarkę do włosów, minibar (płatny), klimatyzację oraz pokoje phone.From mieszczą się w głównym budynku lub w budynkach typu bungalow.
Można wybrać z obfitego śniadania w formie bufetu (zwykle w formie bufetu).
Należy pamiętać, że dodatkowe koszty dla wielkogabarytowych bagaży (np akcesoriów golfowych, wózki, spadochron, deska windsurfingowa lub narty) mogą ubiegać się w miejscowym transferu. Nie są one wliczone w cenę wycieczki, którą należy uiścić w gotówce. Rejestracja jest wymagana dla tego wcześniej.
Wymagania kwalifikacyjne mogą się różnić w zależności od celu podróży variieren.Bitte wziąć pod wśród tego: Wymagania kwalifikacyjne JT Touristik http: //www.jt.de/einreisebestimmungen
Bezpłatny bagaż i posiłki mogą różnić się od linii lotniczych variieren.Bitte wziąć pod uwagę m.in. następująco: JT Touristik przechowalnia informacje / Nasze posiłki http: //www.jt.de/gepaeckinformation
Transfer do iz lotniska docelowego jest wliczone w zamówione usługi. Będziesz osobiście powitał na lotnisku docelowym lokalnego przewodnika lub w hotelu z właściwą identyfikacją i do hotelu gebracht.Wenn hotel jest zarezerwowany własną podróż, przeniesienie NIE jest w cenie!
Śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu zwykle.
Śniadanie i kolacja w formie bufetu zwykle.
W celu korzystania z urządzeń elektronicznych podczas wakacji, zalecamy przynieść adaptera.
W okresie od maja do października może wystąpić w Tajlandii powszechnej powodzi i osuwisk. Trzęsienia ziemi są stosunkowo częste.
W przypadku lotów z Emirates Airlines (EK), Lufthansa (LH), SriLankan Airlines (UL) i Qatar Airways (QR) można zamówić Rail & Fly na uzupełnienie. Jeśli chcesz korzystać z Rail & Fly, proszę, na piśmie
z numerem rezerwacji przez e-mail, aby dać do 20:00 w service@jt.de~~pobj znane.
Wolna rezerwacja miejsc na dłuższą metę jest następujące linie możliwe: KLM / Air France (AF) - Qatar Airways (QR) - Etihad Airways (EY) - Oman Air (WY) .Do Emirates Airlines (EK) to darmowa rezerwacja miejsc, w zależności od dostępność możliwe. Jeśli (wyjście awaryjne niemożliwe) chce skorzystać z bezpłatnego rezerwację miejsca, prosimy o wskazanie tego na piśmie swojej podróży rezerwacji z numerem rezerwacji przez e-mail service@jt.de~~V~~aux znane. możemy przetworzyć rezerwacji siedziska od poniedziałku do piątku do 17 PM.
Zwracamy uwagę, że w przypadku lotów nocnych, które (w zależności od lokalnej odmiany) przyjazdu do godziny około 4:00 rano, a później mają w obszarze docelowym, check-in w hotelu tylko w dniu przyjazdu do godziny 14:00 erfolgt.Wenn go znajduje się z tyłu do nocnego lotu locie, z czasów odejście od 3:00 rano z obszaru docelowego, wymeldowaniu się z hotelu o godzinie 12:00 (odchylenie lokalne zarezerwowane) z Vortages.Früh check-in lub późniejszy wymeldowanie - rozbudowa pomieszczeń korzystać za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności po konsultacji w recepcji istnieje możliwość dazuzubuchen jedną dodatkową opłatą nocy przed wyjazdem !. Proszę wziąć ten kontakt z klientem w celu.