Jedną niezapomnianą wakacje w “Domu między morzem a gwiazdami” przeżyjecie. Swobodnie i bez skrępowania cieszyć się czasem. To motto tego urokliwego ośrodka, którego główny nacisk kładzie na ekologiczność i zrównoważony rozwój.
- Nasz międzynarodowy zespół przewodników regularnie odwiedza Państwa w tym hotelu i jest do dyspozycji w sprawie wszelkich pytań, informacji i wskazówek osobiście. Ta usługa TUI może się różnić w zależności od sezonu. W aplikacji myTui znajdą Państwo aktualne informacje przed wyjazdem.
- Dodatkowo nasz zespół obsługi klienta TUI mówiący po niemiecku jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu cyfrowo przez funkcję czatu w aplikacji myTui, telefonicznie i SMS-em.
- pierwsza linia brzegowa, cicho, restauracje/sklepy w pobliżu
Bezpośrednio przy białej plaży, na południe od skalistego przylądka i oddzielony od małej wioski rybackiej. W pobliżu znajduje się nocny targ Hua Hin z dużym wyborem pamiątek, tajskiego rzemiosła i wspaniałej tajskiej kuchni. Kilka minut dalej znajduje się centrum miasta z możliwościami zakupów, lokalnymi restauracjami i barami. W dni o wysokim stanie wody (od listopada do stycznia) dostępny jest shuttle do innych plaż (Takaib Beach lub Monkey Mountain Beach, każda około 5 km stąd). Czas transferu: około 160 minut.
- Lotnisko Suvarnabhumi International Airport około 160 km, czas przejazdu: około 3,5 godziny (Czas transferu może się różnić).
- Lotnisko Hua Hin Airport około 12 km, czas przejazdu: około 20 minut (Czas transferu może się różnić).
- Centrum miasta/centrum Hua Hin City / Down Town bezpośrednio, czas przejazdu: około 10 minut
- Stacja autobusowa Hua Hin Bus Station-Suvarnabhumi Airport około 10 km, czas przejazdu: około 20 minut
- Stacja kolejowa Hua Hin Train Station około 5 km, czas przejazdu: około 10 minut
- Ulica zakupowa Tammarine Weekend Street Food Market około 400 m, czas przejazdu: około 5 minut
- Centrum handlowe Market village Shopping Mall około 4 km, czas przejazdu: około 10 minut
- Hotel dla niepalących
- Godzina zameldowania od 14:00
- Godzina wymeldowania do 12:00
- Wczesne zameldowanie: za opłatą
- Późne wymeldowanie: za opłatą
- Recepcja
- Ogród, taras słoneczny
- Ręczniki kąpielowe: bez opłaty
- Internet: WLAN/WiFi, w całym hotelu (obiekt): bez opłaty, w obszarze publicznym: bez opłaty, w recepcji/w lobby: bez opłaty, w barze: bez opłaty, przy basenie: bez opłaty
- Usługi pralnicze: za opłatą
- Metody płatności: TUI Card / VISA, MasterCard
- Zwierzęta domowe nie są dozwolone
- Możliwości parkingowe: parking (w zależności od dostępności), strzeżony: bez opłaty, miejsca parkingowe, nie zadaszone
- Obiekty konferencyjne: sale konferencyjne: 1, klimatyzowane sale konferencyjne, przerwy na kawę
- Liczba budynków: 2, piętra: 3, pokoje: 32, wille: 6, studia: 22
- Kategoria krajowa: 3 gwiazdki
Opis opcji wyżywienia:
- Restauracja: kuchnia: międzynarodowa, tajska, za opłatą
- Bar lounge
Za opłatą (częściowo usługi zewnętrzne)- Jazda konna: usługi zewnętrzne
Za opłatą (częściowo usługi zewnętrzne)- Banana boat: usługi zewnętrzne
Za opłatą (częściowo usługi zewnętrzne)
- Studio (STX1), studio, pokój dla niepalących, strona ogrodowa, widok na ogród, widok z pokoju na plażę 30-40 metrów, około 28 - 30 m², łóżeczko dla niemowląt: bez opłaty, wymagana prośba, klimatyzacja: bez opłaty, regulowana indywidualnie, podłoga: parkiet, sejf, lodówka, minibar: za opłatą, woda, telefon, internet: WLAN/WiFi, telewizor: płaski ekran, telewizja kablowa, odtwarzacz DVD, obsługa pokojowa: za opłatą, prysznic, WC, kapcie, suszarka do włosów, balkon lub taras: z miejscem do siedzenia
- Willa (VIX1), willa, strona ogrodowa, ograniczony widok na morze, widok na ogród, widok z siedzenia na tarasie na morze, około 44 m², łóżeczko dla niemowląt: wymagana prośba, klimatyzacja: regulowana indywidualnie, podłoga: parkiet, sejf, wentylator sufitowy, biurko, lodówka, ekspres do kawy/herbaty, minibar: za opłatą, woda, telefon, internet: WLAN/WiFi, telewizor: płaski ekran, telewizja kablowa, odtwarzacz DVD, obsługa pokojowa: za opłatą, wanna lub prysznic, prysznic, WC, szlafrok, kapcie, suszarka do włosów, balkon lub taras: z miejscem do siedzenia
- Obiekt oferuje gościom możliwość uczestnictwa w działaniach na rzecz poprawy lokalnego środowiska (np. poprzez organizowane sprzątanie plaż).
- Lokalnym artystom oferowana jest platforma do zaprezentowania swoich talentów.
- Obiekt wspiera lokalne organizacje charytatywne lub wydarzenia społecznościowe (np. poprzez darowizny finansowe, sponsoring lub darowizny rzeczowe)
- Obiekt współpracuje z organizacjami edukacyjnymi, aby wspierać młodych ludzi w zdobywaniu umiejętności i pewności siebie potrzebnych do zatrudnienia.
- Obiekt dostarcza gościom informacji o lokalnych ekosystemach, dziedzictwie kulturowym i kulturze oraz etykiecie odwiedzających.
- Obiekt zapewnia zespołowi pracowników bezpłatne prywatne ubezpieczenie zdrowotne.
- Gościom oferowane są wycieczki i aktywności organizowane przez lokalnych przewodników i firmy.
- Obiekt regularnie szkoli zespół pracowników w zakresie tego, jak mogą przyczynić się do bardziej zrównoważonego funkcjonowania obiektu.
- Obiekt oferuje miejsca parkingowe dla rowerów.
- Obiekt oferuje wypożyczalnię rowerów.
- Na terenie obiektu znajdują się tereny zielone, takie jak ogrody/ogrody na dachu.
- Obiekt oferuje bezpłatny transport wahadłowy.
- Obiekt oferuje stacje ładowania dla samochodów elektrycznych.
- Obiekt posiada własny ogród ziołowy lub szklarnię, która dostarcza składniki do posiłków serwowanych w restauracji/restauracjach.
- Obiekt uprawia własne owoce i warzywa, które są serwowane w restauracjach.
- Pokoje gościnne wyposażone są w przełączniki oszczędzające energię (np. kontrolowany prąd za pomocą karty do pokoju).
- Izolacja dachów, podłóg lub ścian obiektu została poprawiona.
- Oświetlenie LED jest używane w co najmniej 80% w obszarach gościnnych i publicznych.
- Co najmniej 80% żywności pochodzi z regionu obiektu (np. w promieniu 50 km od lokalizacji obiektu).
- Obiekt wdrożył system zarządzania energią lub środowiskiem.
- Aby zmniejszyć zużycie energii, w pokojach gościnnych nie są dostępne minibary.
- Oferowane są dania wegańskie.
- Oferowane są dania wegetariańskie.
- Obiekt posiada politykę dotyczącą odpadów żywnościowych, która obejmuje edukację, unikanie, redukcję, recykling i utylizację odpadów żywnościowych.
- Jednorazowe artykuły toaletowe z plastiku są zastępowane przez dozownik.
- Obiekt wyznacza cele w celu redukcji marnotrawstwa żywności.
- Jednorazowe plastikowe butelki wody nie są oferowane.
- Jednorazowe plastikowe butelki napojów nie są oferowane.
- Obiekt posiada plan recyklingu (np. w pokojach gościnnych, obszarach wspólnych, kuchni) dla co najmniej czterech rodzajów odpadów (szkło, papier, plastik, bio).
- Obiekt posiada wielokrotnego użytku kubki (zamiast jednorazowych kubków).
- Obiekt posiada wielokrotnego użytku naczynia (zastępuje jednorazowe naczynia).
- Obiekt zainstalował stacje do napełniania wody i oferuje gościom korzystanie z nich zamiast jednorazowych plastikowych butelek wody.
- Obiekt prowadzi swoje ogrody w sposób efektywny, aby zredukować zużycie wody (np. rośliny rodzime lub odporne na suszę, nawadnianie ogrodów w nocy itp.).
- Pralnia obiektu dba o efektywne zużycie, aby uniknąć marnotrawstwa wody.
- Czyszczenie pokoi jest opcjonalne (np. zmiana pościeli jest ograniczona).
- Obiekt prowadzi i czyści swoje baseny w sposób, który redukuje marnotrawstwo wody.
- Obiekt używa tylko systemów prysznicowych oszczędzających wodę.
- Obiekt używa tylko spłuczek toaletowych oszczędzających wodę.
- Obiekt zaleca gościom ponowne użycie ręczników.
- Obiekt używa odpowiednio oczyszczonych ścieków w ramach działalności hotelowej (np. do nawadniania roślin i ogrodów).
- Obiekt stosował podczas budowy lub ostatniego większego remontu zrównoważone metody i materiały.
- Obiekt sporządza coroczny raport dotyczący zrównoważonego rozwoju, który (jest publicznie dostępny i) pokazuje jego postępy w zakresie celów.
W przypadku pakietu podróżnego z międzynarodowym lotem bilet na pociąg do lotu z lotnisk w Niemczech (i EuroAirport Basel) można bezpłatnie dodać. Bilet na pociąg do lotu nie obowiązuje w przypadku:
- Rezerwacji samego lotu,
- Rezerwacji noclegu bez lotu,
- Rezerwacji usług (np. hotel, wycieczki lub wynajem samochodu) z osobno zarezerwowanym lotem
- Rezerwacji podróży z ltur (tutaj bilet na pociąg do lotu można dodać za opłatą)
- Podróży z niemieckich lotnisk do lotnisk docelowych EuroAirport Basel i Salzburg oraz krajowych lotów
- Wylotów z zagranicznych lotnisk, również nie dla krajowej trasy do granicy
Dla gości TUI Deutschland przyjeżdżających z zagranicy bilet na pociąg do lotu obowiązuje od granicy w Niemczech. Przy rezerwacji pakietu podróżnego przez internet bilet na pociąg do lotu jest już wliczony. Bilet na pociąg do lotu jest współpracą z Deutsche Bahn AG. Więcej informacji znajdą Państwo na http://www.tui.com/service-kontakt/zug-zum-flug/.
- Prywatny transfer można dodać w wielu hotelach. Z wyjątkiem rezerwacji indywidualnych
- Eksperci podróży są dostępni przez 24 godziny (osobiście, telefonicznie lub e-mailem) podczas Państwa wakacji.
- Wynajem samochodów od TUI CARS jest dostępny w wielu miejscach docelowych.
Przy rezerwacji od 10.1.25-22.12.25 oszczędzają Państwo 5% na osobę/noc (dotyczy pobytu 1.11.25-23.12.25, tylko na śniadanie, dla STX1 i VIX1, przy pobycie do 365 nocy). Przy rezerwacji od 10.1.25-30.10.26 oszczędzają Państwo 5% na osobę/noc (dotyczy pobytu 1.4.26-31.10.26, tylko na śniadanie, dla STX1 i VIX1, przy pobycie do 365 nocy). Przy rezerwacji od 11.1.25-30.10.25 oszczędzają Państwo 5% na osobę/noc (dotyczy pobytu 1.4.25-31.10.25, tylko na śniadanie, dla STX1 i VIX1, przy pobycie do 365 nocy).
(VIX1 i STX1): W ramach maksymalnej liczby osób w pokoju dozwolone są niemowlęta.
http://www.tui-info.de/ICAT/pdf/country/pdf/entry/1/id/THA
Niezależnie od tego, czy wybierają Państwo pakiet podróżny TUI, wakacje hotelowe z własnym dojazdem, wynajem samochodu, kampera czy wycieczkę objazdową - cieszą się Państwo wieloma korzyściami, np. osobistą lub multimedialną obsługą TUI w każdym momencie w języku niemieckim w sprawie pytań i spraw dotyczących Państwa podróży oraz lokalnych i kulturowych aspektów miejsca wakacyjnego, Państwa portal informacyjny myTui z cenną wiedzą podróżniczą na temat Państwa wakacji, cyfrowym przewodnikiem turystycznym oraz asystentem SMS i profesjonalnym zarządzaniem kryzysowym dla Państwa bezpiecznej podróży.
Wyposażenie
- Hotel dla niepalących
- Godzina zameldowania od 14:00
- Godzina wymeldowania do 12:00
- Internet: WLAN/WiFi, w całym hotelu (obiekt): bez opłaty, w obszarze publicznym: bez opłaty, w recepcji/w lobby: bez opłaty, w barze: bez opłaty, przy basenie: bez opłaty
- Metody płatności: TUI Card / VISA, MasterCard
- Możliwości parkingowe: parking (w zależności od dostępności), strzeżony: bez opłaty, miejsca parkingowe, nie zadaszone
- Kategoria krajowa: 3 gwiazdki
Lokalizacja i odległości
- Lotnisko Suvarnabhumi International Airport około 160 km, czas przejazdu: około 3,5 godziny (Czas transferu może się różnić).
- Lotnisko Hua Hin Airport około 12 km, czas przejazdu: około 20 minut (Czas transferu może się różnić).
- Centrum miasta/centrum Hua Hin City / Down Town bezpośrednio, czas przejazdu: około 10 minut
- pierwsza linia brzegowa
Produkt ten jest ogólnie nieodpowiedni dla osób o ograniczonej mobilności. Czy mimo to odpowiada on Państwa indywidualnym potrzebom, prosimy zapytać w miejscu rezerwacji!
13.02.2025Dostępne tylko dla podróży od 01.11.2018 do 01.11.2026