Ten hotel jest w bardzo ważnej biznesowej purchasing- i rozrywkowej dzielnicy miasta, z łatwym dostępem zarówno do BTS Skytrain (Asoke) i metra (MRT Sukhumvit), 2 z najważniejszych środków transportu w Bangkoku. Wszystkie centra konferencyjne i wystawiennicze miasta, jak również krajowe i międzynarodowe lotniska są również łatwo dostępne z hotelu.
25 Sukhumvit Soi 2310110 BangkokTel. +66 2260 9888Fax: +66 2259 7908
Podróżni żyć wygodnie w jednym z 5 apartamentów lub jednym z 141 pokoi dwuosobowych. W hotelu znajduje się hol i recepcję. Winda prowadzi w większości opowiadań. Różne urządzenia i usługi - sejf, kantor wymiany walut, opieka medyczna, room service, pralnia i sala konferencyjna - są oferowane. goście WiFi w miejscach publicznych, dostęp do internetu. Obiekty konferencyjne są dostępne. Osoby podróżujące samochodem mogą zostawić swój pojazd na parkingu domu.
Pokoje wyposażone są w sypialnię i łazienkę. Wyposażenie obejmuje klimatyzację, telefon, mini bar (płatny), wypożyczalnia bezpieczne i zestaw do parzenia kawy i herbaty.
Możesz pomóc sobie na śniadanie w formie bufetu (zwykle w formie bufetu).
Śniadanie i kolacja w formie bufetu zwykle.
Śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu zwykle.
Ożywczy orzeźwienie zagwarantowane kompleks odkrytych basenów. Wygodne leżaki dostępne są na tarasie. Odmiana oferują różne oferty, w tym siłownia, spa, sauna, salon kosmetyczny, gabinet masażu i solarium. Wieczorne mogą zrelaksować się przy muzyce na żywo.
Należy pamiętać, że dodatkowe koszty dla wielkogabarytowych bagaży (np akcesoriów golfowych, wózki, spadochron, deska windsurfingowa lub narty) mogą ubiegać się w miejscowym transferu. Nie są one wliczone w cenę wycieczki, którą należy uiścić w gotówce. Rejestracja jest wymagana dla tego wcześniej.
Wymagania kwalifikacyjne mogą się różnić w zależności od celu podróży variieren.Bitte wziąć pod wśród tego: Wymagania kwalifikacyjne JT Touristik http: //www.jt.de/einreisebestimmungen
Bezpłatny bagaż i posiłki mogą różnić się od linii lotniczych variieren.Bitte wziąć pod uwagę m.in. następująco: JT Touristik przechowalnia informacje / Nasze posiłki http: //www.jt.de/fluginformation
Jeśli hotel jest zarezerwowany własnej podróży lub jako pakiet, przeniesienie NIE jest w cenie!
W okresie od maja do października może wystąpić w Tajlandii powszechnej powodzi i osuwisk. Trzęsienia ziemi są stosunkowo częste.
W celu korzystania z urządzeń elektronicznych podczas wakacji, zalecamy przynieść adaptera.
Bezpłatna rezerwacja bezpieczeństwa na trasach dalekiego zasięgu jest możliwe z następujących linii lotniczych: KLM / Air France (AF) - Qatar Airways (QR) - Etihad Airways (EY) - Oman Air (WY) .Jeżeli wolnym rezerwacji miejsca (nie jest możliwe przy wyjściu awaryjnym) w chce wziąć roszczenia, prosimy Cię, aby wskazać to w piśmie do rezerwacji podróży z numerem rezerwacji przez e-mail service@jt.de~~V~~aux znane. możemy przetworzyć rezerwacji siedziska od poniedziałku do piątku do 17 PM.
W przypadku lotów z Emirates Airlines (EK), Lufthansa (LH), SriLankan Airlines (UL) i Qatar Airways (QR) można zamówić Rail & Fly na uzupełnienie. Jeśli chcesz korzystać z Rail & Fly, proszę, na piśmie
z numerem rezerwacji przez e-mail, aby dać do 20:00 w service@jt.de~~pobj znane.
Należy pamiętać, że nie ma taryfy w zależności od tego, czy loty na Eurowings posiłki są wliczone w cenę. głównie Sunexpressfluggeräte być wykorzystywane do lotów długodystansowych.
Zwracamy uwagę, że w przypadku lotów nocnych, które (w zależności od lokalnej odmiany) przyjazdu do godziny około 4:00 rano, a później mają w obszarze docelowym, check-in w hotelu tylko w dniu przyjazdu do godziny 14:00 erfolgt.Wenn go znajduje się z tyłu do nocnego lotu locie, z czasów odejście od 3:00 rano z obszaru docelowego, wymeldowaniu się z hotelu o godzinie 12:00 (odchylenie lokalne zarezerwowane) z Vortages.Früh check-in lub późniejszy wymeldowanie - rozbudowa pomieszczeń korzystać za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności po konsultacji w recepcji istnieje możliwość dazuzubuchen jedną dodatkową opłatą nocy przed wyjazdem !. Proszę wziąć ten kontakt z klientem w celu.