Goście mogą poczuć się jak w domu w 40 jednoosobowych i 40 dwuosobowych pokojach. Hotel przyjmuje Gości w holu z całodobową recepcją i całodobową usługą zameldowania / wymeldowania. Różne udogodnienia i usługi - room service, pralnia i centrum biznesowe - są dostępne. W pomieszczeniach ogólnodostępnych Goście mogą korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu. Ogród zapewnia dodatkową przestrzeń do wypoczynku i rekreacji na świeżym powietrzu. Jeśli przyjedziesz z własnym samochodem, możesz zaparkować go na parkingu domu. Dla podróżnych jest też piwnica rowerowa. Aktywni podróżnicy, którzy chcą zwiedzić okolicę na rowerze, z pewnością docenią wypożyczalnię rowerów.
Zameldowanie / wymeldowanie - Great Residence
Uwaga: godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się między 12:00 a 16:00, a wymeldowanie odbywa się między 10:00 a 14:00. Aby uzyskać więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania, prosimy o kontakt z recepcją. Wszystkie informacje bez gwarancji.
Sport / Rozrywka - Great Residence
Orzeźwiające odświeżenie gwarantowało odkryty basen. Na tarasie goście mogą cieszyć się ładną pogodą. Dostępnych jest tu wiele atrakcji, w tym jazda na rowerze / kolarstwo górskie, gra w golfa i masaże.
Uwaga dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej - Great Residence
Ten produkt ma zwykle ograniczone zastosowanie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Niezależnie od tego, czy wciąż spełnia Twoje indywidualne potrzeby, zapytaj przed dokonaniem rezerwacji w swoim biurze rezerwacji!
Dodatkowy transfer kosztów - Great Residence
Dodatkowe opłaty za bagaż podręczny (np. Akcesoria do gry w golfa, wózek, spadochron, deska surfingowa lub narty) mogą dotyczyć transferu na miejscu. Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je uregulować w gotówce. Rejestracja jest wymagana z góry.
Uwaga na temat przepisów dotyczących bagażu / wyżywienia na pokładzie - Great Residence
Bezpłatny bagaż i jedzenie mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Prosimy o informacje w punkcie informacji bagażowej / wyżywienie JT Touristik: http://www.jt.de/fluginformation
Uwaga dotycząca wymagań wejścia - Great Residence
Wymagania wstępne mogą się różnić w zależności od kraju przeznaczenia. Proszę zapoznać się z hasłem / VISA na stronie https://www.jt.de/faq
Uwaga na temat miejsca pobytu podróżnego - Great Residence
Uwaga: w przypadku wszystkich osób, które nie mieszkają w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub Beneluksu, zameldowanie w hotelu może powodować problemy z zameldowaniem w hotelu. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać kolejnej płatności na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Uwaga na porę deszczową - Great Residence
Należy pamiętać, że duże powodzie i osunięcia ziemi mogą wystąpić w Tajlandii od maja do października. Nawet trzęsienia ziemi mogą występować częściej. Podróżni powinni przestrzegać regionalnych prognoz pogody i postępować zgodnie z zaleceniami lokalnych władz bezpieczeństwa.
Informacje o lotach nocnych - Great Residence
Należy pamiętać, że w przypadku lotów nocnych o godzinie przyjazdu o godzinie 04:00 rano i później w miejscu docelowym, zameldowanie w hotelu możliwe jest wyłącznie od godziny 14:00 w dniu przyjazdu (zmiana rezerwacji jest miejscowa) lot powrotny to nocny lot, z wylotem do 04:00 rano z obszaru docelowego, hotel wymelduje się o 12:00 (miejscowe odchylenie zarezerwowane) dzień wcześniej. Zameldowanie lub późne sprawdzenie Wyjście - przedłużenie korzystania z pokoi może być zorganizowane na życzenie w recepcji hotelowej, w zależności od dostępności, za dodatkową opłatą można zarezerwować dodatkową noc przed odlotem. Skontaktuj się z obsługą klienta.
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.