Elegancki, stylowy, kameralny hotel blisko oceanu, w cieniu egzotycznej zieleni, stylem nawiązujący do lokalnych tradycji, zachwycający naturalnym wystrojem (meble z drewna hebanowego i sandałowego, ręcznie wyrabiane poduszki, ozdoby z łupin kokosów, kamienne stągwie i gliniane czary z kwiatami lotosu). To świątynia relaksu, harmonii ciała i duszy. Pierwszy hotel na Sri Lance z certyfikatem Veggie Hotels, siedziba Centrum Terapii Ajurwedyjskich, gdzie pracują licencjonowani lekarze ajurwedy - najstarszego systemu medycznego na świecie. Pobyt tutaj to gwarancja głębokiego relaksu, regeneracji, lepszego samopoczucia, detoksykacji, poznania własnego organizmu, osiągnięcia wewnętrznego spokoju.
Zachodnie wybrzeże, druga linia brzegowa, na skraju malowniczego miasteczka Negombo (4 km od jego centrum), znanego z pięknych plaż, tradycji rybackich i świątyń kilku wyznań, ok. 36 km od Colombo, ok. 10 km od lotniska.
Eleganckie lobby w tradycyjnym stylu z recepcją, punkt wymiany walut, apteka/sklepik z produktami ajurwedyjskimi, room service, bezpłatne łącza internetowe, restauracja ajurwedyjska (wegańska i wegetariańska).
Classic - pokoje na parterze i 1.piętrze, usytuowane przy centrum ajurwedyjskim. Na wyposażeniu: łazienka, łącza Wi-Fi, telefon, sejf, wiatrak sufitowy, klimatyzacja. Powierzchnia - ok. 49 m kw.
Queen Villa - sypialnia, łazienka z częścią na zewnątrz, taras/dziedziniec (możliwość prywatnych zabiegów terapeutycznych), indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, TV sat, mała lodówka, telefon, zestaw do herbaty. Powierzchnia - ok. 160 m kw.
King Pavilion - sypialnia, łazienka z wanną i prysznic na świeżym powietrzu, taras/dziedziniec (możliwość prywatnych zabiegów terapeutycznych), indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, TV sat, mała lodówka, telefon, zestaw do herbaty. Powierzchnia - ok. 270 m kw.
Zakwaterowanie - od godz. 14.00, wykwaterowanie - do godz. 12.00.
FB - śniadania, obiady, kolacje, napoje dodatkowo płatne.
Kuchnia ajurwedyjska, wegańska i wegetariańska; zdrowe i najświeższe produkty lokalne przyprawione organicznymi ziołami z hotelowego ogrodu, tutejsze warzywa, soki z tropikalnych owoców, herbaty, wywary z lankijskich roślin i ziół. Posiłki są przygotowywane zgodnie z zaleceniami lekarza w oparciu o indywidualną konstytucję (praktri) ciała.
Basen otoczony tarasem słonecznym w ogrodzie. Ze względu na charakter hotelu, nie odbywają się w nim imprezy ani animacje.
Działa tu renomowane Centrum Terapii Ajurwedyjskich (certyfikowani lekarze i terapeuci), w którym goście odbywają spotkanie po przyjeździe i otrzymują indywidualne zalecenia zabiegów i żywienia. Terapie przeprowadzane są w prywatnych ogrodach lub w centrum terapeutycznym (zajęcia jogi, medytacje, terapie dźwiękiem, różnego rodzaju masaże, zabiegi ziołowe, kąpiele w drewnianych i granitowych wannach, łaźnia parowa, sauna, ćwiczenia rozluźniające). W hotelu odbywają się pokazy sztuki kulinarnej i wykłady specjalistów ajurwedy. Siłownia znajduje się w siostrzanym hotelu Jetwing Blu (odległość: ok. 500 m).
Ayurveda Health Care 7 dni
* Konsultacje licencjonowanego lekarza ajurwedy, indywidualne zalecenia/planowanie zabiegów
* Codziennie 2,15-godzinny zabieg ajurwedyjski w Centrum Ajurwedy lub we własnej willi, konsultacja po zabiegu
* Nielimitowane uzdrawiające napoje ziołowe
* Codzienna poranna sesja jogi (1 godzina)
* Program ćwiczeń na basenie 2 razy w tygodniu
* Wykład dotyczący ajurwedy* Pokaz gotowania w stylu lankijskim
* Grupowa sesja muzykoterapii
* Jeden wegański podwieczorek
* Raport medyczny na koniec programu
Hotel przeznaczony jest dla osób dorosłych.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wiz, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.