Usytuowany w centrum Moskwy, ten hotel znajduje się w pobliżu galerii sztuki Tretyakowa. Najbliższa stacja metra to Pavletskaya, a dworzec kolejowy znajduje się około 500 m stąd.
Do wyboru są różne obiekty gastronomiczne, takie jak restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Obfity bufet śniadaniowy zachęca do wstania z łóżka rano.
Akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.
W tym obiekcie z windą i recepcją znajduje się 119 pokoi oraz 7 pokoi jednoosobowych. Różnorodne udogodnienia i usługi – szafa, sejf, kiosk z gazetami, obsługa pokojowa, usługi pralnicze, fryzjer i sala konferencyjna – są dostępne. Wi-Fi jest dostępne w miejscach publicznych. Dostępne są udogodnienia dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Supermarket i inne sklepy mogą być wykorzystywane do zakupów i spacerów. W razie potrzeby dostępne są miejsca parkingowe dla podróżnych.
Dla przyjemnego klimatu w pokojach zapewniona jest klimatyzacja oraz centralnie sterowane ogrzewanie. Ponadto dostępne są sejf, minibar i biurko. Mini lodówka i czajnik/kawa również wchodzą w skład standardowego wyposażenia. Wyposażenie uzupełniają telefon, telewizor, radio, adapter do gniazdek, budzik i WiFi. W łazienkach znajduje się prysznic. Do codziennego użytku dostępne są suszarka do włosów, lustro kosmetyczne i telefon. Dla szczególnego komfortu w łazienkach dostępne są kosmetyki. Ponadto można rezerwować pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych z bezbarierową łazienką. Zakwaterowanie oferuje 120 pokoi dla niepalących i palących.
Orzeźwiająca kąpiel zapewnia basen na świeżym powietrzu. Przyjemny relaks obiecuje jacuzzi w strefie kąpielowej. W siłowni można trenować po pełnym wrażeń dniu i nabrać nowej energii oraz dobrego samopoczucia. W hotelu oferowane są różne usługi wellness, takie jak sauna, łaźnia parowa, hammam, zabiegi masażu, zabiegi hydroterapeutyczne i solarium. Dodatkową rozrywkę zapewnia również dyskoteka.
Proszę pamiętać, że pokoje ekonomiczne, najlepszej ceny, niskobudżetowe i oszczędnościowe są ofertami w obniżonej cenie. Decyzja, który pokój zostanie przydzielony na miejscu, należy do hotelu. Chętnie przekażemy Państwa życzenia do hotelu, jednak nie możemy zagwarantować, że zostaną one zrealizowane.
Proszę pamiętać, że nasze wycieczki zorganizowane generalnie nie są odpowiednie dla osób z ograniczoną mobilnością, chyba że opis produktu zawiera inne informacje. Chętnie przekażemy dokładniejsze informacje na temat takiej przydatności, uwzględniając Państwa potrzeby, na życzenie.
Bagaż rejestrowany i usługi wyżywienia mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Nasz zespół serwisowy ECCO chętnie pomoże pod adresem email
Przepisy wjazdowe mogą się różnić w zależności od kraju podróży. Informacje specyficzne dla kraju można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Ostateczne i wiążące informacje dotyczące przepisów wjazdowych mogą udzielić tylko odpowiednie ambasady i konsulaty poszczególnych państw.
Proszę pamiętać, że dla wszystkich gości bez miejsca zamieszkania w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu mogą wystąpić problemy z zameldowaniem w hotelu podczas rezerwacji w docelowym obszarze. W takim przypadku można się spodziewać, że hotelarz na miejscu odmówi rezerwacji lub pobierze znaczny dodatkowy koszt.
Zwracamy uwagę, że w przypadku lotów nocnych, które mają czas przybycia od 04:00 rano i później w docelowym obszarze, zameldowanie w hotelu w dniu przybycia w szczycie sezonu może odbyć się dopiero od godziny 14:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odchyleń). Jeśli na powrocie jest lot nocny z czasem odlotu do 04:00 rano z docelowego obszaru, może się zdarzyć, że wymeldowanie z hotelu nastąpi już o 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odchyleń) dnia poprzedniego. Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużenie korzystania z pokoju można uzyskać za dodatkową opłatą w zależności od dostępności po konsultacji w recepcji hotelu!
Proszę pamiętać, że czasy zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie planowane jest między 12:00 a 16:00, a wymeldowanie między 10:00 a 14:00. Dalsze informacje na temat zameldowania i wymeldowania można uzyskać w recepcji. Wszystkie informacje bez gwarancji.
Proszę zajrzeć na naszą stronę internetową:
Oczywiście, nasz zespół serwisowy ECCO jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 09:30 - 18:00 oraz w soboty od 10:00 do 15:00 również telefonicznie: 0511 - 45 08 11 11 lub pod naszym adresem email: