Atrakcyjna atmosfera czeka na gości w 263 pokojach dla niepalących, 75 apartamentach typu junior suite i 56 pokojach jednoosobowych. Przyjazny personel w recepcji chętnie pomoże w każdej kwestii. Do wyposażenia hotelu należy przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut oraz bankomat. Goście mogą surfować po Internecie za pomocą WLAN (bez opłat). Pomoc w rezerwacji wycieczek oferowana jest w punkcie informacji turystycznej. Zakwaterowanie dysponuje szeregiem udogodnień dla osób niepełnosprawnych. Obiekt posiada udogodnienia dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Oprócz sklepu z pamiątkami znajdują się również inne sklepy. Do innych udogodnień hotelowych należy kiosk z gazetami i pokój telewizyjny. Przy przyjeździe samochodem goście mogą zaparkować w garażu lub na parkingu (za opłatą). Wśród dodatkowych usług znajdują się całodobowa ochrona, usługi transferowe, całodobowa obsługa pokojowa, usługi pralnicze, fryzjer, pralnia samoobsługowa, usługi portiera oraz własny autobus wahadłowy. Goście mają do dyspozycji codzienną prasę bezpłatnie. W strefie biznesowej (centrum biznesowe) znajdują się faks i projektor. Wykłady, prezentacje lub konferencje mogą odbywać się w jednym z 7 sal konferencyjnych.
Dla przyjemnego klimatu w pokojach odpowiada klimatyzacja. Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko i sofę. Łóżka dostawne można zamówić. Ponadto dostępne są sejf, minibar i biurko. Ekspres do kawy/herbaty również należy do standardowego wyposażenia. Najlepszy komfort wakacyjny zapewniają telefon z bezpośrednim wywołaniem, telewizja satelitarna, radio i WiFi (bez opłat). W łazienkach znajduje się wanna. Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich z bezbarierową łazienką. Zakwaterowanie oferuje pokoje dla palących.
Na tarasie goście mogą cieszyć się ładną pogodą. Sale fitness są idealne do kompleksowego i różnorodnego treningu. W obiekcie oferowane są różne usługi wellness, takie jak spa, sauna, łaźnia parowa, hammam, salon piękności, zabiegi masażu i solarium.
Obszar gastronomiczny obejmuje bar w holu. Goście mogą liczyć na gościnność i przytulną atmosferę w 2 restauracjach dla niepalących. Codziennie serwowane jest bogate śniadanie w formie bufetu oraz kolacja à la carte.
Następujące karty kredytowe są akceptowane w hotelu: American Express, Visa, JCB i MasterCard.
Proszę pamiętać, że pokoje Economy, Najlepsza cena, Niskobudżetowe i Oszczędnościowe są ofertami w obniżonej cenie. Decyzja, który pokój zostanie przydzielony na miejscu, należy do hotelu. Chętnie przekażemy Państwa życzenia do hotelu, jednak nie możemy zagwarantować, że zostaną one zrealizowane.
Proszę pamiętać, że nasze oferty wakacyjne generalnie nie są odpowiednie dla osób z ograniczoną mobilnością, chyba że opis produktu zawiera inne informacje. Chętnie przekażemy dokładniejsze informacje na temat takiej przydatności, uwzględniając Państwa potrzeby.
Dopuszczalny bagaż i usługi wyżywienia mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Nasz zespół serwisowy ECCO chętnie pomoże pod adresem email
Przepisy wjazdowe mogą się różnić w zależności od kraju podróży. Informacje specyficzne dla kraju można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Ostateczne i wiążące informacje na temat przepisów wjazdowych mogą udzielić jedynie odpowiednie ambasady i konsulaty poszczególnych państw.
Proszę pamiętać, że dla wszystkich gości bez miejsca zamieszkania w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu mogą wystąpić problemy z zameldowaniem w hotelu. W takim przypadku można się spodziewać, że hotelarz na miejscu odmówi rezerwacji lub pobierze znaczny dodatkowy koszt.
Zwracamy uwagę, że w przypadku lotów nocnych, które mają czas przylotu od 04:00 rano i później w miejscu docelowym, zameldowanie w hotelu w dniu przyjazdu w szczycie sezonu może odbyć się dopiero od godziny 14:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odchyleń). Jeśli na powrocie jest lot nocny z czasami odlotu do 04:00 rano z miejsca docelowego, może się zdarzyć, że wymeldowanie z hotelu nastąpi już o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odchyleń) dnia poprzedniego. Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużenie korzystania z pokoju jest możliwe za dodatkową opłatą w zależności od dostępności po konsultacji w recepcji hotelowej!
Proszę pamiętać, że czasy zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie planowane jest w godzinach od 12:00 do 16:00, a wymeldowanie w godzinach od 10:00 do 14:00. Dalsze informacje na temat zameldowania i wymeldowania można uzyskać w recepcji. Wszystkie informacje bez gwarancji.
Proszę zajrzeć na naszą stronę internetową:
Oczywiście można skontaktować się z naszym zespołem serwisowym ECCO od poniedziałku do piątku w godzinach 09:30-18:00 oraz w soboty od 10:00 do 15:00 również telefonicznie: 0511 - 45 08 11 11 lub pod naszym adresem email: