pn - pt: 8-20 sb: 10-14
Schowek
 58 741 59 20
Golden Residence Hotel

OFERTA JEST DOSTĘPNA

organizator w ciagu paru dni informuje czy są dostepne miejsca na dany termin.

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Golden Residence Hotel


Portugalia,

Madera,

Funchal

0,00 (0os. 0,00 €)
https://cdn.dreamtours.pl/img/hotels/giata/79680/madera-madeira-golden-residence-441.jpg
Termin:
-
Długość:
-
Wylot z:
-
Przylot do:
-
Zakwaterowanie:
-
Wyżywienie:
-
Organizator:
-
Liczba osób:
-
Cena łączna:
-
Zapłać przez internet - najlepsze pokoje wyprzedają się od razu!
Zarezerwuj wstępnie

Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:

Udogodnienia

Widok na morze

Minigolf

Basen podgrzewany

Gay only / friendly

  • Opis Oferty

  • Mapa

  • Okolice hotelu

  • Opinie o hotelu

  • Opis kierunku

  • TrustScore
    Doskonale
    2278 recenzji
    89
    by TrustYou™
    Ocena podróżnych TripAdvisor
    Zalety oferty
    • Widok na morze
    • Minigolf
    • Basen podgrzewany

    Golden Residence Hotel

    Portugalia,

    Madera,

    Funchal

    Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI
    Opis operatora:
    Proszę czekać ...

    Co Cię czeka - Golden Residence Hotel

    Nowoczesny design, drewniane podłogi, otwarte i jasne przestrzenie oraz wygodne obszary hotelowe, takie jak pokój medytacyjny i atelier malarskie, które zapraszają do relaksu i kreatywności. Ciesz się fantastycznymi zachodami słońca wieczorem.

    Cyfrowa i telefoniczna obsługa TUI 24/7 - Golden Residence Hotel

    • Nasza niemieckojęzyczna obsługa klienta TUI jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu cyfrowo przez funkcję czatu w aplikacji myTui, telefonicznie i przez SMS.

    Lokalizacja - Golden Residence Hotel

    • bezpośrednio nad morzem bez plaży/możliwości kąpieli, na klifie, w spokojnej okolicy, restauracje/sklepy w pobliżu
    • Plaża: skalista, publiczna
    • Wysokość miejscowości: 37 m
    • Długość wyspy: 53,9 km
    • Szerokość wyspy: 23 km

    Miejsce - Golden Residence Hotel

    Funchal

    Lokalizacja i otoczenie - Golden Residence Hotel

    W preferowanej lokalizacji Funchal, położony nad morzem na klifie, hotel składający się z 3 budynków oferuje fantastyczny widok na najdłuższą plażę wyspy "Praia Formosa" oraz klif "Cabo Girão". Do centrum miasta Funchal jest około 4 km. W pobliżu znajduje się centrum handlowe "Madeira Forum" oraz publiczny przystanek autobusowy bezpośrednio przed hotelem. Czas transferu z lotniska wynosi około 45 minut.

    Odległości - Golden Residence Hotel

    • Lotnisko Madeira International Airport około 25 km, czas przejazdu: około 30 minut (czas transferu może się różnić).
    • Centrum miasta/centrum Funchal około 4 km, czas przejazdu: około 10 minut
    • Autobus Horarios do Funchal bezpośrednio
    • Centrum handlowe Forum Madeira około 200 m, czas przejazdu: około 3 minut

    Co oferuje Twój obiekt - Golden Residence Hotel

    • Hotel dla niepalących, strefa dla palących
    • Godzina zameldowania od 14:00
    • Godzina wymeldowania do 12:00
    • Otwarcie hotelu: 2007
    • Recepcja: codziennie 24 godziny, języki: niemiecki, angielski, hiszpański, francuski
    • Obsługa gości: języki: niemiecki, angielski
    • Winda
    • Wspólna sala wypoczynkowa/strefa TV
    • Ogród, taras na dachu, taras słoneczny
    • Basenów: 2
    • Basen „Basen zewnętrzny”: styczeń - grudzień, bez opłat, na świeżym powietrzu, słodka woda, leżaki: bez opłat, leżaki: bez opłat, parasole: bez opłat
    • Basen „Basen wewnętrzny”: styczeń - grudzień, bez opłat, wewnętrzny, słodka woda, zadaszony, podgrzewany: styczeń - grudzień, w strefie wellness, leżaki: bez opłat, leżaki: bez opłat
    • Jacuzzi: od 12 lat, styczeń - grudzień, bez opłat, wewnętrzny, słodka woda, zadaszony, podgrzewany, w strefie wellness
    • Ręczniki kąpielowe: bez opłat
    • Internet: WLAN/WiFi, w całym hotelu (obiekt): bez opłat, w przestrzeni publicznej: bez opłat, w recepcji/w lobby: bez opłat, w barze: bez opłat, przy basenie: bez opłat
    • Terminal internetowy: bez opłat
    • Pralnia: za opłatą, płatność gotówką, usługi pralnicze: za opłatą
    • Usługi concierge
    • Metody płatności: TUI Card / VISA, MasterCard, American Express, Diners
    • Zwierzęta domowe: psy dozwolone: płatność gotówką, za dzień od 20 EUR, zapytanie i rezerwacja konieczne, waga do max. 5 kg, koty dozwolone: płatność gotówką, za dzień od 20 EUR, zapytanie i rezerwacja konieczne
    • Możliwości parkingowe: garaż: za dzień około 5 EUR
    • Obiekty konferencyjne: sale konferencyjne: 1, klimatyzowane sale konferencyjne, światło dzienne, sprzęt konferencyjny: za opłatą, przerwy kawowe: za opłatą
    • Liczba budynków: 3, piętra: 7, pokoje: 172
    • Kategoria krajowa: 4 gwiazdki

    Twój obiekt oferuje następujące opcje wyżywienia - Golden Residence Hotel

    • Śniadanie: śniadanie
    • Half board: śniadanie, kolacja
    • Half board plus: śniadanie, kolacja, wybrane napoje do posiłków
    • Pełne wyżywienie: śniadanie, obiad, kolacja
    Opis opcji wyżywienia:
    • Śniadanie: 07:30 - 10:30, bufet
    • Obiad: codziennie 12:00 - 14:30, wybór z menu (menu 3-daniowe)
    • Kolacja: codziennie 19:00 - 22:00, bufet, wieczory tematyczne: codziennie 19:00 - 22:00
    • Przekąski: codziennie 10:00 - 18:00, za opłatą, ciasta/wypieki, lody
    • Napoje: wybrane napoje bezalkoholowe, wybrane krajowe napoje alkoholowe, wybrane międzynarodowe napoje alkoholowe, kawa/herbata po południu
    • Specjalność świąteczna: bufet, wino/piwo/napoje bezalkoholowe, program rozrywkowy, specjalność sylwestrowa: bufet, wino/piwo/napoje bezalkoholowe, program rozrywkowy
    • Restauracja „Złote Smaki”: kuchnia: międzynarodowa, regionalna, jedzenie dla niemowląt, dieta, dania bezglutenowe, menu dla dzieci, dania bezlaktozowe, lekkie dania, dania sezonowe, dania wegetariańskie, dania wegańskie, pełnowartościowe jedzenie, bufet, à la carte, wybór z menu, show cooking, popołudniowa herbata, zapytanie i rezerwacja nie są konieczne, za opłatą, codziennie 07:30 - 10:30 i 19:00 - 22:00, z tarasem, przy basenie, strefa dla palących, krzesełko dla dzieci, odpowiedni strój mile widziany
    • Barów i więcej: 2
    • Bar przy basenie na świeżym powietrzu „Golden Cabana Bar”: maj - wrzesień; w zależności od pogody, codziennie 12:00 - 19:00
    • Bar koktajlowy „Golden View Bar”: styczeń - grudzień, codziennie 11:00 - 23:00

    Sport i fitness - Golden Residence Hotel

    Bez opłat
    • Siłownia: od 16 lat, codziennie 07:00 - 21:00
    Za opłatą (częściowo usługi zewnętrzne)
    • Trening personalny, joga, ZUMBA®

    Sporty wodne - Golden Residence Hotel

    Za opłatą (częściowo usługi zewnętrzne)
    • Katamaran
    • Nurkowanie: za opłatą
    • Canyoning, wędkarstwo, wędkarstwo morskie

    Golf - Golden Residence Hotel

    • Golf: za opłatą, pole golfowe „Palheiro Golf”, 18 dołków: opłata za grę: za opłatą
    • płaskie/lekko pagórkowate
    • Kursy golfowe dostępne: za opłatą, wypożyczalnia: kije: za opłatą, wózki: za opłatą, golfowe buggy: za opłatą, driving range: za opłatą, transport golfowy

    Wędrówki - Golden Residence Hotel

    • Program wędrówek z hotelu: wycieczki z przewodnikiem: w zależności od pogody, za opłatą, języki: niemiecki, angielski, hiszpański, włoski, francuski, rosyjski, wędrówki w górach: w zależności od pogody, za opłatą, języki: niemiecki, angielski, hiszpański, włoski, francuski, rosyjski
    • Wędrówka/pakiet lunchowy: za opłatą

    Wellness - Golden Residence Hotel

    • Basen „Basen wewnętrzny”: styczeń - grudzień, bez opłat, wewnętrzny, słodka woda, zadaszony, podgrzewany: styczeń - grudzień, w strefie wellness, leżaki: bez opłat, leżaki: bez opłat
    • Jacuzzi: od 12 lat, styczeń - grudzień, bez opłat, wewnętrzny, słodka woda, zadaszony, podgrzewany, w strefie wellness
    • Sauny: 2, sauna fińska, łaźnia parowa
    Za opłatą (częściowo usługi zewnętrzne)
    • Strefa wellness/spa „Golden SPA”: od 12 lat, styczeń - grudzień, codziennie 09:00 - 19:00, języki: niemiecki, angielski, pokoje zabiegowe: 4, pokoje zabiegowe dla par: 1
    • Masaże: masaż klasyczny, masaż refleksologiczny, masaż czekoladowy, masaż gorącymi kamieniami, masaż shiatsu
    • Usługi medyczne: fizjoterapia, drenaż limfatyczny, okłady (naturalne, torfowe)
    • Centrum urody/kosmetyczne „Golden SPA”, zabiegi kosmetyczne: anti-aging, zabiegi na twarz

    Rozrywka - Golden Residence Hotel

    • Animacja i rozrywka
    • Muzyka na żywo: kilka razy w tygodniu 19:30 - 22:00
    • Bilard: za opłatą

    Dla rodzin - Golden Residence Hotel

    NIEMOWLĘTA
    • Usługi opieki nad dziećmi: za opłatą, zewnętrzni dostawcy
    • Jedzenie dla niemowląt
    • Krzesełko dla dzieci
    DZIECI
    • Menu dla dzieci

    Jak mieszkasz - Golden Residence Hotel

    • Apartament Side Sea View (APX2), apartament, w głównym budynku, strona lądowa, boczny widok na morze, około 55 - 62 m², całkowita liczba pomieszczeń w tym typie pokoju: 2, podział jak następuje: składa się z 2 pokoi, optycznie oddzielonych drzwiami przesuwnymi, 2 łóżka pojedyncze, 2 sofy do spania, łóżeczko dla niemowląt: bez opłat, zapytanie konieczne, klimatyzacja: bez opłat, czerwiec - październik, regulowana indywidualnie, chłodzenie, ogrzewanie: regulowane indywidualnie, podłoga: laminat, sejf: za opłatą, sofa, biurko, aneks kuchenny, lodówka, płyta grzewcza, mikrofalówka, ekspres do kawy/herbaty, czajnik, telefon, internet: WLAN/WiFi: bez opłat, telewizor: płaski ekran, w salonie, program niemiecki, Sat-TV, Kabel-TV, obsługa pokojowa: za opłatą, usługi sprzątające: 10:00 - 17:00, bez opłat, prysznic, WC, szlafrok: za opłatą, kapcie: za opłatą, suszarka do włosów, lustro kosmetyczne, balkon: z miejscem do siedzenia
    • Pokój dwuosobowy Side Sea View (DZX1), pokój dwuosobowy, strona morska, boczny widok na morze, około 26 - 34 m², całkowita liczba pomieszczeń w tym typie pokoju: 1, podział jak następuje: 1 sypialnia, 2 łóżka pojedyncze, łóżeczko dla niemowląt: bez opłat, zapytanie konieczne, klimatyzacja: czerwiec - październik, regulowana indywidualnie, chłodzenie, ogrzewanie: regulowane indywidualnie, podłoga: laminat, sejf: za opłatą, ekspres do kawy/herbaty, minibar: za opłatą, telefon, internet: WLAN/WiFi: bez opłat, telewizor: w sypialni, program niemiecki, Sat-TV, Kabel-TV, obsługa pokojowa: za opłatą, usługi sprzątające: 09:00 - 17:00, bez opłat, prysznic, WC, szlafrok: za opłatą, kapcie: za opłatą, suszarka do włosów, lustro kosmetyczne, balkon: z miejscem do siedzenia
    • Suite Inland view (SUX1), apartament, strona lądowa, widok na ląd, około 38 - 55 m², całkowita liczba pomieszczeń w tym typie pokoju: 2, podział jak następuje: składa się z 2 pokoi, optycznie oddzielonych drzwiami przesuwnymi, 2 łóżka pojedyncze, 1 sofa do spania, łóżeczko dla niemowląt: bez opłat, zapytanie konieczne, klimatyzacja: bez opłat, czerwiec - październik, regulowana indywidualnie, chłodzenie, ogrzewanie: regulowane indywidualnie, podłoga: laminat, sejf: za opłatą, sofa, biurko, aneks kuchenny, lodówka, płyta grzewcza, mikrofalówka, ekspres do kawy/herbaty, czajnik, telefon, internet: WLAN/WiFi: bez opłat, telewizor: płaski ekran, w salonie, program niemiecki, Sat-TV, Kabel-TV, obsługa pokojowa: za opłatą, usługi sprzątające: 10:00 - 17:00, bez opłat, prysznic, WC, szlafrok: za opłatą, kapcie: za opłatą, suszarka do włosów, lustro kosmetyczne, balkon: z miejscem do siedzenia
    • Suite Side Sea View (SUX2), apartament, boczny widok na morze, około 38 - 55 m², całkowita liczba pomieszczeń w tym typie pokoju: 2, podział jak następuje: składa się z 2 pokoi, optycznie oddzielonych drzwiami przesuwnymi, 2 łóżka pojedyncze, 1 sofa do spania, łóżeczko dla niemowląt: bez opłat, zapytanie konieczne, klimatyzacja: bez opłat, czerwiec - październik, regulowana indywidualnie, chłodzenie, ogrzewanie: regulowane indywidualnie, podłoga: laminat, sejf: za opłatą, sofa, biurko, aneks kuchenny, lodówka, płyta grzewcza, mikrofalówka, ekspres do kawy/herbaty, czajnik, telefon, internet: WLAN/WiFi: bez opłat, telewizor: płaski ekran, w salonie, program niemiecki, Sat-TV, Kabel-TV, obsługa pokojowa: za opłatą, usługi sprzątające: 10:00 - 17:00, bez opłat, prysznic, WC, szlafrok: za opłatą, kapcie: za opłatą, suszarka do włosów, lustro kosmetyczne, balkon: z miejscem do siedzenia
    • Apartament Sea View (APM1), apartament, w głównym budynku, widok na morze, około 55 - 65 m², całkowita liczba pomieszczeń w tym typie pokoju: 2, podział jak następuje: składa się z 2 pokoi, optycznie oddzielonych drzwiami przesuwnymi, 2 łóżka pojedyncze, 2 sofy do spania, łóżeczko dla niemowląt: bez opłat, zapytanie konieczne, klimatyzacja: bez opłat, czerwiec - październik, regulowana indywidualnie, chłodzenie, ogrzewanie: regulowane indywidualnie, podłoga: laminat, sejf: za opłatą, sofa, biurko, aneks kuchenny, lodówka, płyta grzewcza, mikrofalówka, ekspres do kawy/herbaty, czajnik, telefon, internet: WLAN/WiFi: bez opłat, telewizor: płaski ekran, w salonie, program niemiecki, Sat-TV, Kabel-TV, obsługa pokojowa: za opłatą, usługi sprzątające: 10:00 - 17:00, bez opłat, prysznic, WC, szlafrok: za opłatą, kapcie: za opłatą, suszarka do włosów, lustro kosmetyczne, balkon: z miejscem do siedzenia
    • Pokój dwuosobowy Side Sea View (DZZ1), pokój dwuosobowy, ograniczony widok na morze, widok na ogród, około 26 - 34 m², całkowita liczba pomieszczeń w tym typie pokoju: 1, podział jak następuje: 1 sypialnia, 2 łóżka pojedyncze, łóżeczko dla niemowląt: bez opłat, zapytanie konieczne, klimatyzacja: bez opłat, czerwiec - październik, regulowana indywidualnie, chłodzenie, ogrzewanie: regulowane indywidualnie, podłoga: laminat, sejf: za opłatą, ekspres do kawy/herbaty, minibar: za opłatą, telefon, internet: WLAN/WiFi: bez opłat, telewizor: w sypialni, program niemiecki, Sat-TV, Kabel-TV, obsługa pokojowa: za opłatą, usługi sprzątające: 09:00 - 17:00, bez opłat, prysznic, WC, szlafrok: za opłatą, kapcie: za opłatą, suszarka do włosów, lustro kosmetyczne, balkon: z miejscem do siedzenia
    • Pokój dwuosobowy Sea View (DZM1), pokój dwuosobowy, strona morska, widok na morze, około 26 - 34 m², całkowita liczba pomieszczeń w tym typie pokoju: 1, podział jak następuje: 1 sypialnia, 2 łóżka pojedyncze, łóżeczko dla niemowląt: bez opłat, zapytanie konieczne, klimatyzacja: bez opłat, czerwiec - październik, regulowana indywidualnie, chłodzenie, ogrzewanie: regulowane indywidualnie, podłoga: laminat, sejf: za opłatą, ekspres do kawy/herbaty, minibar: za opłatą, telefon, internet: WLAN/WiFi: bez opłat, telewizor: w sypialni, program niemiecki, Sat-TV, Kabel-TV, obsługa pokojowa: za opłatą, usługi sprzątające: 09:00 - 17:00, bez opłat, prysznic, WC, szlafrok: za opłatą, kapcie: za opłatą, suszarka do włosów, lustro kosmetyczne, balkon: z miejscem do siedzenia
    • Suite Innland - HB incl. (SUX3), apartament, strona lądowa, widok na ląd, około 38 - 55 m², całkowita liczba pomieszczeń w tym typie pokoju: 2, podział jak następuje: składa się z 2 pokoi, optycznie oddzielonych drzwiami przesuwnymi, 2 łóżka pojedyncze, 1 sofa do spania, łóżeczko dla niemowląt, klimatyzacja: regulowana indywidualnie, chłodzenie, ogrzewanie: regulowane indywidualnie, podłoga: laminat, sejf, sofa, biurko, aneks kuchenny, lodówka, płyta grzewcza, mikrofalówka, ekspres do kawy/herbaty, czajnik, internet: WLAN/WiFi, telewizor: płaski ekran, w salonie, program niemiecki, Sat-TV, Kabel-TV, obsługa pokojowa, usługi sprzątające, prysznic, WC, szlafrok, kapcie, suszarka do włosów, lustro kosmetyczne, balkon: z miejscem do siedzenia
    • Pokój dwuosobowy Side Sea View do wyłącznego użytku (DZX2), pokój dwuosobowy, strona morska, boczny widok na morze, około 34 m², ostatni częściowy remont 2019, całkowita liczba pomieszczeń w tym typie pokoju: 1, podział jak następuje: połączony pokój dzienny/sypialnia, łóżeczko dla niemowląt: bez opłat, klimatyzacja: bez opłat, ogrzewanie, podłoga: parkiet, sejf: płatność gotówką, za dzień około 1.5 EUR, wentylator stojący, biurko, minibar: za opłatą, telefon, internet: WLAN/WiFi: bez opłat, telewizor: w sypialni, program niemiecki, Kabel-TV, prysznic, suszarka do włosów, balkon: z miejscem do siedzenia, dodatkowe koszty: woda
    • Apartament strona lądowa (APX1)
    Odmienne kody pokoi dostępne w aktualnych cenach.

    Destynacja i społeczność - Golden Residence Hotel

    • Obiekt współpracuje z organizacjami edukacyjnymi, aby wspierać młodych ludzi w zdobywaniu umiejętności i pewności siebie potrzebnych do zatrudnienia.
    • Obiekt dostarcza gościom informacji o lokalnych ekosystemach, dziedzictwie kulturowym oraz etykiecie odwiedzających.
    • Obiekt oferuje zespołowi pracowników bezpłatne prywatne ubezpieczenie zdrowotne.
    • Gościom oferowane są wycieczki i aktywności organizowane przez lokalnych przewodników i firmy.
    • Obiekt regularnie szkoli zespół pracowników, jak mogą przyczynić się do bardziej zrównoważonego funkcjonowania obiektu.

    Bioróżnorodność i ekosystem - Golden Residence Hotel

    • Obiekt oferuje wynajem rowerów.
    • Obiekt oferuje wynajem rowerów elektrycznych.
    • Na terenie obiektu znajdują się tereny zielone, takie jak ogrody/ogrody na dachu.
    • 80% żywności oferowanej przez obiekt jest organiczna.

    Energia - Golden Residence Hotel

    • Obiekt wytwarza swoją własną odnawialną energię (np. poprzez wykorzystanie energii słonecznej, wiatru, fotowoltaiki lub biomasy).
    • Obiekt posiada własny ogród ziołowy lub szklarnię, która dostarcza składniki do posiłków serwowanych w restauracji/restauracjach.
    • Pokoje gościnne wyposażone są w przełączniki oszczędzające energię (np. kontrolowany prąd za pomocą karty do pokoju).
    • Izolacja dachów, podłóg lub ścian obiektu została poprawiona.
    • Oświetlenie LED jest stosowane w co najmniej 80% w obszarach gościnnych i publicznych.
    • Co najmniej 80% żywności pochodzi z regionu obiektu (np. w promieniu 50 km od lokalizacji obiektu).
    • Obiekt wdrożył system zarządzania energią lub środowiskiem.
    • Prąd obiektu jest w 100% odnawialny.
    • Obiekt posiada czujniki ruchu w pokojach i w przestrzeniach publicznych.
    • Oferowane są potrawy wegańskie.
    • Oferowane są potrawy wegetariańskie.
    • Obiekt posiada politykę dotyczącą odpadów żywnościowych, która obejmuje edukację, unikanie, redukcję, recykling i utylizację odpadów żywnościowych.
    • Wszystkie okna hotelowe są podwójnie oszklone.

    Odpady - Golden Residence Hotel

    • Produkty kosmetyczne i pielęgnacyjne oferowane gościom są wolne od testów na zwierzętach i mikroplastiku.
    • Jednorazowe artykuły toaletowe z plastiku są zastępowane przez dozownik.
    • Obiekt stawia sobie cele w celu redukcji marnotrawstwa żywności.
    • Jednorazowe mieszadełka do koktajli z plastiku nie są oferowane.
    • Jednorazowe słomki plastikowe nie są oferowane.
    • Jednorazowe plastikowe butelki z wodą nie są oferowane.
    • Jednorazowe plastikowe butelki napojów nie są oferowane.
    • Obiekt posiada plan recyklingu (np. w pokojach gościnnych, przestrzeniach wspólnych, kuchni) dla co najmniej czterech rodzajów odpadów (szkło, papier, plastik, bio).
    • Obiekt posiada wielokrotnego użytku kubki (zamiast jednorazowych).
    • Obiekt posiada wielokrotnego użytku naczynia (zamiast jednorazowych).

    Woda - Golden Residence Hotel

    • Obiekt prowadzi swoje ogrody w sposób efektywny, aby zredukować zużycie wody (np. rośliny krajowe lub odporne na suszę, nawadnianie ogrodów w nocy itd.).
    • Sprzątanie pokoi jest opcjonalne (np. zmiana pościeli jest ograniczona).
    • Obiekt prowadzi i czyści swoje baseny w sposób, który redukuje marnotrawstwo wody.
    • Obiekt używa tylko oszczędnych systemów prysznicowych.
    • Obiekt używa tylko oszczędnych spłuczek toaletowych.
    • Obiekt zaleca gościom ponowne użycie ręczników.
    • Obiekt używa odpowiednio oczyszczonych ścieków w ramach działalności hotelowej (np. do nawadniania roślin i ogrodów).

    Inne - Golden Residence Hotel

    • Obiekt stosował zrównoważone metody i materiały podczas budowy lub ostatniego większego remontu.
    • Obiekt sporządza coroczny raport dotyczący zrównoważonego rozwoju, który (jest publicznie dostępny i) pokazuje jego postępy w zakresie celów.

    Proszę zwrócić uwagę! - Golden Residence Hotel

    W przypadku pakietu podróżnego z międzynarodowym lotem bilet kolejowy do lotniska w Niemczech (i EuroAirport Basel) można bezpłatnie dodać. Bilet kolejowy nie obowiązuje w przypadku:
    • Rezerwacji samego lotu,
    • Rezerwacji samego hotelu bez lotu,
    • Rezerwacji usług (np. hotel, wycieczki lub wynajem samochodu) z osobno zarezerwowanym lotem
    • Rezerwacji podróży z ltur (tutaj bilet kolejowy można dodać za opłatą)
    • Podróży z niemieckich lotnisk do docelowych lotnisk EuroAirport Basel i Salzburg oraz krajowych lotów
    • Wylotów z zagranicznych lotnisk, również nie dla krajowej trasy do granicy
    Dla gości TUI Deutschland przybywających z zagranicy bilet kolejowy obowiązuje od granicy w Niemczech. Przy rezerwacji pakietu podróżnego w Internecie bilet kolejowy jest już wliczony. Bilet kolejowy to współpraca z Deutsche Bahn AG. Więcej informacji znajdziesz na http://www.tui.com/service-kontakt/zug-zum-flug/.
    • Prywatny transfer jest dostępny w wielu hotelach. Wyjątek w przypadku rezerwacji indywidualnych
    • Eksperci podróży są dostępni przez 24 godziny w trakcie Twojego urlopu (osobiście, telefonicznie lub e-mailem).
    • Wynajem samochodów TUI CARS jest dostępny w wielu miejscach docelowych.

    Podatek turystyczny - Golden Residence Hotel

    • Podatek turystyczny/ekologiczny/podatek turystyczny: według aktualnego stanu Madeira pobiera podatek turystyczny od ceny noclegu na osobę, na noc i maksymalny pobyt 7 nocy, płatny na miejscu w hotelu, zakwaterowanie:
    • EUR 2,00 od 13. roku życia

    Wymagania wjazdowe Portugalia - Golden Residence Hotel

    http://www.tui-info.de/ICAT/pdf/country/pdf/entry/1/id/PRT

    Ocena - Golden Residence Hotel

    9292

    Korzyści TUI - Golden Residence Hotel

    Niezależnie od tego, czy wybierasz pakiet podróżny TUI, wakacje w hotelu z własnym dojazdem, wynajem samochodu, kampera czy wycieczkę objazdową - cieszysz się wieloma korzyściami, np. osobistą lub multimedialną obsługą TUI w każdym momencie w języku niemieckim w sprawach i pytaniach dotyczących Twojej podróży oraz lokalnych i kulturowych aspektów miejsca Twojego wypoczynku, Twoje portal informacyjny myTui z cenną wiedzą podróżniczą na temat Twojego urlopu, cyfrowym przewodnikiem oraz asystentem SMS i profesjonalnym zarządzaniem kryzysowym dla Twojej bezpiecznej podróży.

    Podstawowe cechy Twojego hotelu - Golden Residence Hotel

    Wyposażenie
    • Hotel dla niepalących
    • Godzina zameldowania od 14:00
    • Godzina wymeldowania do 12:00
    • Obsługa gości: języki: niemiecki, angielski
    • Basenów: 2 (Basen: styczeń - grudzień, bez opłat, leżaki, leżaki / Basen: styczeń - grudzień, bez opłat, leżaki, leżaki)
    • Internet: WLAN/WiFi, w całym hotelu (obiekt): bez opłat, w przestrzeni publicznej: bez opłat, w recepcji/w lobby: bez opłat, w barze: bez opłat, przy basenie: bez opłat
    • Metody płatności: TUI Card / VISA, MasterCard, American Express, Diners
    • Możliwości parkingowe: garaż: za dzień około 5 EUR
    • Kategoria krajowa: 4 gwiazdki
    Lokalizacja i odległości
    • Lotnisko Madeira International Airport około 25 km, czas przejazdu: około 30 minut (czas transferu może się różnić).
    • Centrum miasta/centrum Funchal około 4 km, czas przejazdu: około 10 minut
    • bezpośrednio nad morzem bez plaży/możliwości kąpieli, na klifie
    • Plaża: skalista, publiczna
    Jedzenie i picie
    • Napoje: wybrane napoje bezalkoholowe, wybrane krajowe napoje alkoholowe, wybrane napoje do posiłków (wliczone w: half board plus)

    Uwaga dla osób o ograniczonej mobilności - Golden Residence Hotel

    Produkt ten jest ogólnie odpowiedni dla osób o ograniczonej mobilności. Czy odpowiada Twoim indywidualnym potrzebom, prosimy zapytać w miejscu rezerwacji!

    Stan informacji - Golden Residence Hotel

    06.11.2024
  • Ocena podróżnych TripAdvisor
    Na podstawie 1464 opinii podróżnych
    Doskonałe
    771
    Dobre
    480
    Średnie
    143
    Złe
    40
    Okropne
    30
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Opinie klientów

Nasi klienci oglądali również:

Dlaczego warto wybrać Dreamtours.pl:

  • BEZPIECZNE
    I TANIE WAKACJE

    Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
  • GWARANCJA
    BEZTROSKICH WAKACJI

    Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
  • NAJWYŻSZY POZIOM
    OBSŁUGI KLIENTA

    Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Wyślij ofertę na email
X
Zapytaj o ofertę
X

Zadzwoń

58 741 59 20

Pomóc Ci znaleźć wycieczkę? Kliknij >