- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Okolice hotelu
-
Opinie o hotelu
-
Opis kierunku
-
TrustScoreBardzo dobrze604 recenzji86by TrustYou™Ocena podróżnych TripAdvisorOglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI
Opis operatora:Proszę czekać ...Hotelbeschreibung - Hotel Concha
Ten mały, atrakcyjny hotel klasy średniej został nazwany na cześć urokliwej, muszelkowatej zatoki, która charakteryzuje przytulne kąpielisko São Martinho do Porto. Laguna otoczona dwoma długimi, około 100 m wysokimi klifami z drobnym piaskiem rozciąga się na powierzchni prawie 1,5 x 1 km i jest połączona z morzem tylko przez około 200 m otwarcia. Znaczący w XVII wieku i wówczas znacznie większy port naturalny coraz bardziej zarastał i na początku XX wieku stał się modnym letnim kurortem. Z czasów tego wczesnego ruchu turystycznego zachowało się tylko kilka zabytkowych budynków, a większość domów musiała ustąpić miejsca nowocześniejszej zabudowie. Jednak lokalizacja wciąż jest niezwykle piękna – i stanowi dobry punkt wyjścia do wycieczek: zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli Cię od Nazaré na północy. A w dobrej pół godziny dotrzesz w głąb lądu do późnogotyckiego klasztoru w Batalha i do opactwa cystersów w Alcobaça, które należą do chronionych przez UNESCO klejnotów kraju.
Hotel Concha znajduje się w samym centrum São Martinho do Porto na małym placu, około 250 m od plaży. Został całkowicie odnowiony w 2017 roku, a jego 26 pokoi, głównie w białych i pastelowych odcieniach, prezentuje się nowocześnie. Publiczne udogodnienia pensjonatu są szybko zarysowane, ograniczają się do jadalni (ponadprzeciętnie dobre bufet!), baru i zielonego dziedzińca. W wygodnej odległości pieszo znajdziesz kilka restauracji, w których można zjeść.
LOKALIZACJA (OK. DANE)
- Lotnisko (Lizbona) 105 km
- Lotnisko (Porto) 234 km
- położony w centrum
- Nazaré 14 km
- Alcobaça 25 km
- Batalha 40 km
- Plaża 250 m
- publiczne miejsca parkingowe w pobliżu (bez opłat)
- Garaż w pobliżu (za opłatą)
WYposażENIE
- Recepcja
- WLAN
- Bar
- Jadalnia (bufet od 8:00 do 10:30)
ZAKWATEROWANIE
30 jednostek mieszkalnych
Standardowy DZ (ok. 19 m², do 2 dorosłych + 1 niemowlę)
- położony na 1.-3. piętrze
- Prysznic/WC (z suszarką do włosów)
- Klimatyzacja
- Telewizja kablowa
- Telefon
- WLAN
- Sejf
- od strony parkingu
- można również z widokiem na dziedziniec (DZ1) lub z balkonem i ograniczonym widokiem na lagunę (DZ2)
Superior DSM (ok. 20 m², do 3 dorosłych)
- położony na 4. piętrze
- Prysznic/WC (z suszarką do włosów)
- Klimatyzacja
- Telewizja kablowa
- Telefon
- WLAN
- Sejf
- Balkon z widokiem na lagunę
Apartament A1 (ok. 37 m², do 3 dorosłych + 1 dziecko)
- położony na 1.-4. piętrze
- Pokój dzienny/jadalnia z sofą do spania
- Kuchnia (m.in. z mikrofalówką, lodówką i czajnikiem)
- 1 sypialnia
- Łazienka lub prysznic/WC (z suszarką do włosów)
- Klimatyzacja
- Telewizja kablowa
- Telefon
- WLAN
- Sejf
INNE
- Check-in od 15:30, check-out do 11:30
- Sprzątanie, wymiana ręczników i pościeli codziennie
- Karty kredytowe: Visa i MasterCard
OLIMAR – Dokładnie moje wakacje! - Hotel Concha
Bezproblemowe wakacje – Kompleksowa ochrona podróży z OLIMAR
Z OLIMAR podróżujesz bezpiecznie!
- Ubezpieczenie: Nasz partner HanseMerkur Reiseversicherung oferuje różne dodatkowe pakiety ubezpieczeniowe. Można je zarezerwować w biurze podróży lub w centrum obsługi OLIMAR
- Certyfikat zabezpieczenia: OLIMAR zabezpiecza płatność za podróż w przypadku wycieczek zorganizowanych (nie dotyczy tylko hotelu, tylko wynajmu samochodu, tylko lotu)
Autentyczne podróżowanie z ekspertem „6 zasad dla Twojej podróży”
- 1. Jakość OLIMAR: Wszystkie hotele, zakwaterowania oraz wycieczki i podróże doświadczalne zostały przez nas osobiście wyselekcjonowane
- 2. Wiedza OLIMAR: Od 1972 roku numer 1 w Portugalii. W naszych destynacjach znamy się doskonale
- 3. Doradztwo OLIMAR: Kompetentne i przyjazne centrum obsługi, a także w 9.000 biurach podróży
- 4. Serwis OLIMAR: Z bezpośrednim transferem do hotelu oraz usługą konsjerża dla indywidualnych życzeń podróżnych
- 5. Elastyczność OLIMAR: Wszystko jest łączone i można rezerwować indywidualnie
- 6. Zrównoważony rozwój OLIMAR: Jesteśmy świadomi naszej społecznej, politycznej i ekologicznej odpowiedzialności. Od 2016 roku jesteśmy certyfikowani przez TourCert
Ostatnia aktualizacja: 21.02.2025 -
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 86 opinii podróżnych
Doskonałe47Dobre32Średnie3Złe0Okropne4Opinie klientów