- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
Klimatyzacja
Internet
Nurkowanie
Golf
Basen odkryty
Region nadmorski
Bez paszportu
Parking
Darmowe Wifi
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Wycieczki fakultatywne
-
Opinie o hotelu
-
Opis kierunku
-
Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
Klimatyzacja
Internet
Nurkowanie
Opis operatora:Trwa tłumaczenie opisu hotelu. Może to potrwać trochę dłużej, prosimy o cierpliwość ...ATUTY - KR-Hotels-Albufeira-Lounge
- dobra lokalizacja - basen - parking - taras słonecznyNASZYM ZDANIEM - KR-Hotels-Albufeira-Lounge
Obiekt Albufeira Lounge położony jest niecały 1 km od plaży Oura i 25 km od lotniska Faro. W okolicy panują doskonałe warunki do jazdy na rowerze, gry w golfa i nurkowania, a pole golfowe Balaia oddalone jest od obiektu o 3 km. Albufeira LoungeHotels oferuje całodobową recepcję, przechowalnię bagażu i taras słoneczny. Goście obiektu KR Hotels mogą ponadto korzystać z basenu i salonu, które są dostępne na miejscu. Goście podróżujący samochodem mogą korzystać z bezpłatnego parkingu.POŁOŻENIE - KR-Hotels-Albufeira-Lounge
- ok 650 m do plaży - ok 350 m do restauarcji - ok 65 m do przystanku autobusowego - ok 1,2 km dp sklepu - ok 35 km do lotniska w FaroPLAŻA - KR-Hotels-Albufeira-Lounge
Długa, piaszczysta plaża z parasolami i leżakami do wypożyczenia oraz barami na szczycie klifu oddalona od obiektu o ok 650 mDO DYSPOZYCJI GOŚCI - KR-Hotels-Albufeira-Lounge
- całodobowa recepcja - przechowalnia bagażu - parking - Wifi - basen - leżaki, parasol - bar - taras słoneczny - ogród - kawiarnia - sejfPOKOJE - KR-Hotels-Albufeira-Lounge
Pokoje typu Standard dla max 2os, klimatyzacja, łazienka prysznic lub wanna, suszarka, zestaw kosmetyków, TV, telefon,WYŻYWIENIE - KR-Hotels-Albufeira-Lounge
Wyżywienie typu BB śniadanie w formie bufetu SC bez wyżywieniaDODATKOWE INFORMACJE - KR-Hotels-Albufeira-Lounge
Zameldowanie od 14:00 Wymeldowanie do 11:00CENA ZAWIERA - KR-Hotels-Albufeira-Lounge
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie; - Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą; - Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko; - Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych; - Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny; - Podatek Vat marża; - Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem); - Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).CENA NIE ZAWIERA - KR-Hotels-Albufeira-Lounge
- Podatku lokalnego - płatne na miejscu w hotelu, - Opieki polskiego rezydenta, - Wycieczek fakultatywnych, - Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie, - Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia). Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEPISÓW WJAZDOWYCH - KR-Hotels-Albufeira-Lounge
Podróż do Portugalii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów: - dowód osobisty - paszport lub paszport tymczasowy Wymagana ważność w dniu powrotu z Portugalii. Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci. UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.DOKUMENTY DO REZERWACJI - KR-Hotels-Albufeira-Lounge
Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży: - wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem, - vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej), - numeru polisy dosyłanej w mailu. Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.GODZINY PRZELOTÓW - KR-Hotels-Albufeira-Lounge
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.REZERWACJE "DO POTWIERDZENIA" - KR-Hotels-Albufeira-Lounge
Oferty wakacji w Portugalii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją. Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny. WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.WAŻNE INFORMACJE - KR-Hotels-Albufeira-Lounge
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego. Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju. W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu. -
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 453 opinii podróżnych
Doskonałe107Dobre185Średnie88Złe36Okropne37Opinie klientów