Ośrodek Wypoczynkowy Radość dysponuje czterokondygnacyjnym budynkiem hotelowym z windą. Jednocześnie może gościć ponad 200 osób. Ośrodek przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych. Uzupełnieniem bazy noclegowej jest: jadalnia, kawiarnia, oraz taras do kąpieli słonecznych. Na terenie ośrodka znajduje się miejsce do grillowania, boisko do siatkówki, stół do ping-ponga, gra "piłkarzyki". Dzieci zapraszamy do sali zabaw oraz na plac zabaw.
POŁOŻENIE
Ośrodek jest położony przy głównej promenadzie nadmorskiej i przy plaży, w odległości 20 m od morza. Położenie ośrodka gwarantuje, że turysta jest zawsze w centrum wydarzeń, a zarazem w bliskim sąsiedztwie urokliwych plaż i pachnących lasów. Daje również możliwość sprawnego dotarcia do środków komunikacji - 800 m od stacji PKP, 700 m od stacji PKS. Do Słupska ok. 17 km.
ZAKWATEROWANIE
Funkcjonalne, 2-osobowe pokoje z pełnym węzłem sanitarnym oraz 2 pokoje bez węzła sanitarnego (dostęp do łazienki poprzez wejście z korytarza). Większość pokoi posiada balkon. Wszystkie pokoje na wyposażeniu posiadają TV, radio, telefon, ręczniki, parawany, leżaki. Na korytarzu znajduje się dystrybutor z gorącą wodą. Nie przyjmujemy zwierząt. Brak możliwości zakwaterowania 1 osoby w pokoju 2 osobowym.
OŚRODEK CAŁOROCZNY
W następstwie pandemii wszystkie hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego i beztroskiego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji oraz animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi w danym kraju wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.