pn - pt: 8-20 sb: 10-14
Schowek
 58 741 59 20
Happy Tower

OFERTA JEST DOSTĘPNA

organizator w ciagu paru dni informuje czy są dostepne miejsca na dany termin.

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Happy Tower


Polska,

Polska,

Kraków

167,00 PLN/os. (2os. 334,00 PLN)
https://cdn.dreamtours.pl/img/hotels/merlinx/209124/polska-polska-happy-tower-1.jpg
Termin:
-
Długość:
-
Wylot z:
-
Przylot do:
-
Zakwaterowanie:
-
Wyżywienie:
-
Organizator:
-
Liczba osób:
-
Cena łączna:
-
Zapłać przez internet - najlepsze pokoje wyprzedają się od razu!
Zarezerwuj wstępnie

Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:

Udogodnienia

W centrum

Klimatyzacja

Internet

Blisko lotniska

Dla rodzin z dziećmi

City Break

Bez paszportu

AGD / RTV

Darmowe Wifi

  • Opis Oferty

  • Mapa

  • Wycieczki fakultatywne

  • Opis kierunku

  • Zalety oferty
    • W centrum
    • Klimatyzacja
    • Internet

    Happy Tower

    Polska,

    Polska,

    Kraków

    Opis operatora:
    Proszę czekać ...

    Ważne informacje - Happy Tower

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Cena zawiera - Happy Tower

    Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!

    Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.

    Położenie - Happy Tower Hotel - Happy Tower

    Happy Tower Kraków znajduje się w samym sercu Krakowa, w odległości spaceru od Akwarium i Muzeum Historii Naturalnej oraz Cmentarza Żydowskiego. Stary Rynek i Kościoł Mariacki oddalone są o ok. 850 m. Dworzec Główny w Krakowie oddalony jest od hotelu o około 2 km, Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Balice (KRK) - o około 15 km, a lotnisko w Katowicach (KTW) - o około 95 km od hotelu.

    Adres - Happy Tower Hotel - Happy Tower

    ul. J. Dietla 97, 31-031 Kraków

    Tel: + 48 662 906 963  ,  Web: https://happytowerkrakow.pl/

    Wyposażenie - Happy Tower

    Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu.

    Pokoje - Happy Tower

    W ofercie znajdują się pokoje z centralnym ogrzewaniem i łazienką. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Komfortowe wyposażenie wraz z internetem, telefonem i Wi-Fi (odpłatnie) da Państwu poczucie prawdziwie urlopowego wypoczynku. Do wyposażenia łazienek należą prysznic i wanna. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów.

    Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Pokoje Promocyjne) - Happy Tower

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    Check-in / Check-out - Happy Tower

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

    - zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 

    - kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 

    Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

    Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

    W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

    Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Uwaga - Covid19 - Happy Tower

    Szanowni Państwo,

    Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19 mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

    Od 24.06.2021  obowiązuje kwarantanna po powrocie do Polski z krajów spoza grupy Schengen lub podróżując z Państwa niebędącym państwem członkiem Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). Z kwarantanny nie zwalnia nas negatywny wynik testu PCR lub antygenowy wykonany przed przylotem do Polski. Osoby zaszczepione w pełni (14 dni od ostatniej dawki ) są zwolnieni z kwarantanny.

    Osoby, które podróżujące do Polski drogą powietrzną przed dokonaniem odprawy muszą wypełnić Kartę Lokalizacyjną Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. będzie ona dostępna w formie elektronicznej. Elektroniczna karta zastępuje dotychczas stosowane karty papierowe:  https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home  

    Kartę Lokalizacji Podróżnego wypełnia się poprzez rządową stronę zawierające informacje związane z trwającą epidemią koronawirusa, w zakładce Informacje dla podróżujących, która jest dostępna pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych Niemcy / Berlin: Wszyscy są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID lub potwierdzenia odbycia szczepienia (14 dni po drugiej dawce) lub potwierdzenia, że jest się tzw. ozdrowieńcem (min. 28dni i maks. 6 miesięcy po pozytywnym teście Covid) - przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Informacje:  www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundaufenthalt/coronavirus

    Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 24.06.2021, 19.07.2021, 02.08.2021

    Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi - Happy Tower

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

    Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dlaczego warto wybrać Dreamtours.pl:

  • BEZPIECZNE
    I TANIE WAKACJE

    Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
  • GWARANCJA
    BEZTROSKICH WAKACJI

    Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
  • NAJWYŻSZY POZIOM
    OBSŁUGI KLIENTA

    Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Wyślij ofertę na email
X
Zapytaj o ofertę
X

Zadzwoń

58 741 59 20

Pomóc Ci znaleźć wycieczkę? Kliknij >