pn - pt: 8-20 sb: 10-14
Schowek
 58 741 59 20
Grano Apartments Nowa Mot³awa

OFERTA JEST DOSTĘPNA

organizator w ciagu paru dni informuje czy są dostepne miejsca na dany termin.

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Grano Apartments Nowa Mot³awa


Polska,

Polska,

Gdańsk

 PLN/os. (0os.  PLN)
https://cdn.dreamtours.pl/img/hotels/merlinx/207171/polska-polska-grano-apartments-nowa-motlawa-65.jpg
Termin:
-
Długość:
-
Wylot z:
-
Przylot do:
-
Zakwaterowanie:
-
Wyżywienie:
-
Organizator:
-
Liczba osób:
-
Cena łączna:
-
Zapłać przez internet - najlepsze pokoje wyprzedają się od razu!
Zarezerwuj wstępnie

Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:

  • Opis Oferty

  • Mapa

  • Opinie o hotelu

  • Opis kierunku

  • Ocena podróżnych TripAdvisor

    Grano Apartments Nowa Mot³awa

    Polska,

    Polska,

    Gdańsk

    Opis operatora:
    Proszę czekać ...

    Ważne informacje - Grano Apartments Nowa Mot³awa

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Cena zawiera - Grano Apartments Nowa Mot³awa

    Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!

    Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.

    Położenie - Grano Apartments - Nowa Motława - Grano Apartments Nowa Mot³awa

    Grano Apartments - Nowa Motława SPA & Wellness znajduje się w Gdańsku, około 600 metrów od Zielonej Bramy. Lange Markt znajduje się ok. 550 metrów od hotelu. Dwór Artusa ok. 700 m od Grano Apartments Nowa Motława, Fontanna Neptuna ok. 700 m, Dworzec Główny w Gdańsku ok. 2,5 km, a Lotnisko Gdańsk im. Lecha Wałęsy (GDN) ok. 15 km.

    Adres - Grano Apartments - Nowa Motława - Grano Apartments Nowa Mot³awa

    ul. Jaglana 6, 80-749 Gdańsk

    Tel: +48 58 717 80 00   ,   Web: www.granohotels.pl/granoapartments

    Wyposażenie - Grano Apartments Nowa Mot³awa

    Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Goście skorzystać mogą z przechowalni bagażu, restauracji, baru i czujnika dymu. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu.

    Pokoje - Grano Apartments Nowa Mot³awa

    Pokoje wyposażone są w centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia w większości pokoi i oferuje dodatkową przestrzeń na odpoczynek i relaks w trakcie pobytu. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź sofę. Dostępny jest kompleksowo wyposażony aneks kuchenny z lodówką, kuchenką mikrofalową, ekspresem do kawy / herbaty i zmywarką do naczyń. Kolejnym udogodnieniem jest pralka. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. W naszej ofercie znajdziecie Państwo również usługę sprzątania końcowego. Do wyposażenia łazienek należą prysznic i wanna. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.

    Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Pokoje Promocyjne) - Grano Apartments Nowa Mot³awa

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    Oferta sportowo-rozrywkowa - Grano Apartments Nowa Mot³awa

    Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak studio fitness, spa, sauna, salon piękności i zabiegi masażu.

    Karty kredytowe - Grano Apartments Nowa Mot³awa

    W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

    Opłata klimatyczna - Trójmiasto - Grano Apartments Nowa Mot³awa

    Klienci zobowiązani są do opłaty klimatycznej w wysokości 2-5 PLN/osobę/dobę, w zależności od regionu.

    - Gdańsk: Opłata miejscowa pobierana jest od osób fizycznych przebywających dłużej niż dobę w celach turystycznych, wypoczynkowych lub szkoleniowych w Gdańsku w wysokości 2,31 zł dziennie.

    - Sopot, gmina Miasto Sopot. Pobierana jest opłata uzdrowiskowa. Obowiązujące stawki to: (4,65 zł/dzień):

    - Gdynia: Z dniem 01.01.2020r. opłata miejscowa pobierana jest od osób fizycznych przebywających dłużej niż dobę w celach turystycznych, wypoczynkowych lub szkoleniowych w Mieście Gdynia w wysokości 2,31 zł za każdą rozpoczętą dobę pobytu.

    Opłaty mogą ulec zmianie, nie ponosimy odpowiedzialności.

    Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi - Grano Apartments Nowa Mot³awa

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

    Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

    Hotel Check-in / Check-out - Grano Apartments Nowa Mot³awa

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

    - zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 

    - kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 

    Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

    Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

    W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

    Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Uwaga - Covid19 - Grano Apartments Nowa Mot³awa

    Szanowni Państwo,

    Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19 mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

    Od 24.06.2021  obowiązuje kwarantanna po powrocie do Polski z krajów spoza grupy Schengen lub podróżując z Państwa niebędącym państwem członkiem Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). Z kwarantanny nie zwalnia nas negatywny wynik testu PCR lub antygenowy wykonany przed przylotem do Polski. Osoby zaszczepione w pełni (14 dni od ostatniej dawki ) są zwolnieni z kwarantanny.

    Osoby, które podróżujące do Polski drogą powietrzną przed dokonaniem odprawy muszą wypełnić Kartę Lokalizacyjną Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. będzie ona dostępna w formie elektronicznej. Elektroniczna karta zastępuje dotychczas stosowane karty papierowe:  https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home  

    Kartę Lokalizacji Podróżnego wypełnia się poprzez rządową stronę zawierające informacje związane z trwającą epidemią koronawirusa, w zakładce Informacje dla podróżujących, która jest dostępna pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych Niemcy / Berlin: Wszyscy są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID lub potwierdzenia odbycia szczepienia (14 dni po drugiej dawce) lub potwierdzenia, że jest się tzw. ozdrowieńcem (min. 28dni i maks. 6 miesięcy po pozytywnym teście Covid) - przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Informacje:  www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundaufenthalt/coronavirus

    Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 24.06.2021, 19.07.2021, 02.08.2021
  • Ocena podróżnych TripAdvisor
    Na podstawie 201 opinii podróżnych
    Doskonałe
    134
    Dobre
    37
    Średnie
    14
    Złe
    8
    Okropne
    8
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Opinie klientów

Dlaczego warto wybrać Dreamtours.pl:

  • BEZPIECZNE
    I TANIE WAKACJE

    Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
  • GWARANCJA
    BEZTROSKICH WAKACJI

    Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
  • NAJWYŻSZY POZIOM
    OBSŁUGI KLIENTA

    Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Wyślij ofertę na email
X
Zapytaj o ofertę
X

Zadzwoń

58 741 59 20

Pomóc Ci znaleźć wycieczkę? Kliknij >