Popularny, dobrej klasy hotel wchodzący w skład kompleksu wakacyjnego; kilka budynków, kilkanaście restauracji, najdłuższy w Meksyku basen, bogata oferta rekreacyjna i rozrywkowa, położenie przy plaży, tropikalny ogród, atrakcje dla dzieci, strefy dla dorosłych gości.
Przy piaszczystej plaży, ok. 6 km od centrum Cancun, ok. 16 km od lotniska w Cancun.
Całodobowa recepcja z usługą concierge i punktem informacji turystycznej, płatne Wi-Fi, restauracje (główna, japońska, meksykańska, śródziemnomorska, włoska, amerykańska, grill & sea food, sensoryczna w ciemności), tequila bar, klub nocny, kawiarnia, cigar corner, bar przy basenie, sport bar, bar przy plaży, sklepiki, sale konferencyjne. Kilka restauracji i barów na terenie kompleksu - tylko dla dorosłych gości.
Grand Standard - klimatyzowany pokój z łazienką (prysznic, suszarka do włosów), telefon, telewizor, zestaw do kawy/herbaty, sejf (płatny), balkon lub taras.
Grand Ocean View - klimatyzowany pokój z łazienką (prysznic, suszarka do włosów), telefon, telewizor, zestaw do kawy/herbaty, sejf (płatny), balkon lub taras, widok na morze.
Grand Sunset View - klimatyzowany pokój z łazienką (prysznic, suszarka do włosów), telefon, telewizor, zestaw do kawy/herbaty, sejf (płatny), balkon lub taras, widok na zachód słońca.
Możliwa także rezerwacja pokoi single (dla jednej osoby), triple (dla 3 osób), quadruple (dla 4 osób).
AI (All Inclusive) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, obiady i kolacje także w wyznaczonych restauracjach (w niektórych obowiazuje rezerwacja), przekąski, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe.
Basen zewnętrzny, fitness, boisko wielofunkcyjne (siatkówka, koszykówka, tenis), łucznictwo, pokazy, występy, muzyka na żywo, kasyno, centrum spa z częścią na plaży. Część oferty rekreacyjno-sportowej za opłatą.
Dwie strefy tylko dla dorosłych gości: Oasis Beach Club (bezpłatna, strefa VIP- płatna) i Miramar Beach Club (odpłatnie).
Sala zabaw, plac zabaw, basen dla dzieci, zjeżdżalnie wodne, miniklub (5-12 lat), płatna opieka nad dzieckiem.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Podatku turystycznegoo, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Wszyscy turyści zobowiązani są do zapłacenia podatku turystycznego, który wynosi 259 MXN (ok. 14 USD). Można go opłacić wedle uznania - przed przyjazdem na miejsce, w trakcie pobytu lub przed opuszczeniem Meksyku. Podatek ten można opłacić poprzez Visitax - specjalną stronę internetową lub w automatach dostępnych 24 godziny na dobę na lotnisku w Cancun. Po opłaceniu podatku podróżny otrzyma potwierdzenie z kodem kreskowym, który należy zachować do kontroli (będzie ona przeprowadzona przed wylotem z Meksyku przez personel lotniska).
Obowiązuje także podatek ekologiczny - płatny w hotelu.
Karta Turystyczna - podróżni podczas przekraczania granicy Meksyku, muszą okazać formularz migracyjny (FM - Formulaio Migratorio. Formularz ten jest rozdawany przez personel pokładowy. Należy go wypełnić w dwóch egzemplarzach, które opieczętuje urzędnik służb migracyjnych i zostawi u siebie oryginał. Kopię należy zachować i okazać podczas wyjazdu. W przypadku braku kopii wyjazd może być utrudniony a w skrajnych przypadkach na podróżnego może zostać nałożona grzywna.