430 / 5000
Wyniki tłumaczenia
Hotel Calypso Cancun posiada recepcję, lobby, Wi-Fi (za opłatą), miejsca parkingowe oraz salę telewizyjną. Na zewnątrz znajduje się ogród oraz sezonowy basen. Ponadto można odpocząć na świeżym powietrzu na tarasie. Twoje kosztowności można przechowywać w hotelowym sejfie. Dla twoich ubrań jest usługa prania i prasowania (za dodatkową opłatą). Goście obiektu mogą otrzymać budzenie od personelu hotelu.
TEST: NIE
RODZAJ TESTU: BRAK TESTU
TEST DLA DZIECKA: NIE
WYMAGANE DOKUMENTY: KOD QR - na mniej niż 12 godzin przed wylotem do i z Meksyku wymagana rejestracja na stronie https://www.vuelaseguro.com/login i wygenerowanie indywidualnego kodu QR. Uzupełnienie formularza możliwe jest najwcześniej na 12 godzin przed wylotem z i do Polski. Rekomendujemy posiadanie pliku z kodem QR w formie papierowej i elektronicznejPodróż Lufthansą - osoby podrózujące Lufthansą z przesiadką w Niemczech mają obowiązek:
- mają obowiązek przedstawić przed wylotem negatywny wynik testu na COVID-19. Dopuszczalne są wyniki testu (w języku angielskim, francuskim, niemieckim, włoskim lub hiszpańskim; samodzielnie wykonywane testy nie są brane pod uwagę): RT-PCR, antygenowego, RT-LAMP, TMA, nie starsze niż 72 godziny (w przypadku testów antygenowych - niż 48 godzin; czas liczony od chwili pobrania próbki), bez względu na klasyfikację kraju wylotu, jak również regulacje kraju docelowego. Obowiązek ten dotyczy także pasażerów tranzytowych i obejmuje loty w obie strony. Negatywny wynik testu należy zachować co najmniej przez 14 dni od wjazdu do Niemiec i okazać na wezwanie urzędu ds. zdrowia.
Z obowiązku wykonania testu przy podróży samolotem zwolnione są m.in.:
- dzieci do 6 r. życia;
- osoby zaszczepione (14 dni od podania ostatniej dawki szczepionki dopuszczonej w UE - należy okazać zaświadczenie przyjęcia pełnego cyklu szczepień przeciwko COVID-19
- ozdrowieńcy (28 dni-6 miesięcy po chorobie) - należy okazać zaświadczenie lekarskie potwierdzające przebycie COVID-19Podróż liniami SWISS International Airlines - osoby podróżujące liniami SWISS z przesiadką w Szwajcarii, muszą spełnić wymogi dotyczące osób podróżujących samolotem:
- obowiązek rejestracji za pomocą formularza elektronicznego, który należy wypełnić przed przyjazdem do Szwajcarii
- dodatkowo obowiązek posiadania negatywnego wyniku testu na SARS-CoV-2 (powinien być to test PCR wykonany z próbki pobranej w ciągu ostatnich 72 godzin lub test antygenowy wykonany w ciągu ostatnich 48 h przed przyjazdem do Szwajcarii).
Z obowiązku wykonania testu przy podróży samolotem zwolnione są m.in.:
- osoby, które w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zostały zaszczepione pełnym cyklem szczepionki (z reguły dwiema dawkami) dopuszczonej do stosowania przez Unię Europejską lub Szwajcarię - należy okazać zaświadczenie przyjęcia pełnego cyklu szczepień przeciwko COVID-19
osoby, które w ciągu ostatnich sześciu miesięcy zachorowały na COVID-19 i wyzdrowiały - należy okazać zaświadczenie lekarskie potwierdzające przebycie COVID-19
- dzieci do lat 16.Restrykcje obowiązujące w Meksyku:
Pasażerowie przylatujący do Meksyku mogą podlegać kontroli zdrowia i pomiarowi temperatury. Ppodróżni nie zostaną poddani testom na COVID-19 po przyjeździe do kraju oraz nie muszą przedstawić negatywnego testu po przylocie.
Hotele muszą zarejestrować się i przestrzegać rządowego programu "Certification in Health Protection and Prevention in Touristic Installations", na plaży należy zachować dystans społeczny, bary i kluby nocne są otwarte i działają zgodnie z lokalnymi wytycznymi, muzea i wystawy są otwarte i działają zgodnie z lokalnymi wytycznymi.
W Meksyku obowiązuje nakaz zasłaniania ust oraz nosa w przestrzeni publicznej w tym na ulicach, w obiektach zamkniętych i w środkach komunikacji zbiorowej. Noszenie maseczki nie jest obowiązkowe na plaży, przy basenie hotelowym oraz przy stoliku w restauracji.Aktualne informacje rządu Meksyku na temat sytuacji epidemiologicznej są dostępne na stronach: https://coronavirus.gob.mx/datos/, https://datos.covid-19.conacyt.mx/, https://www.gob.mx/salud
Każda jednostka federacyjna prowadzi poza tym własną politykę w zakresie ochrony zdrowia i zwalczania pandemii. Szczegółowa informacja jest dostępna m.in. na stronach: https://covid19.cdmx.gob.mx/ (Miasto Meksyk) i https://qroo.gob.mx/sesa/nuevo-coronavirus-covid-19 (Quintana Roo, tj. m.in. Cancun i Riviera Maya).
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
LUFTHANSA - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23 cm).
Dodatkowo można dokupić bagaż rejestrowany 23 kg (Maksymalne wymiary jednej sztuki bagażu wynoszą 158 cm - szerokość + wysokość + głębokość).SWISS - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23 cm) oraz bagaż rejestrowany 23 kg
AIR FRANCE -cena oferty zawiera bagaż podręczny 12 kg (55x35x25 cm).
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
KLM - cena oferty zawiera bagaż podręczny 12 kg (55x35x25 cm).
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg (Maksymalne wymiary jednej sztuki bagażu wynoszą 158 cm - szerokość + wysokość + głębokość).
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów czarterami i wybranymi liniami rejsowymi (Lufthansa, Air France, KLM)
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi i wybranymi rejsowymi (Swiss)
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- telefoniczną opiekę w j. angielskimKlienci przylatujący do Meksyku są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela biura (kontakt telefoniczny, brak tradycyjnych spotkań informacyjnych w hotelach)
Klienci mają również możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu Organizatora (numer Emergency podany jest w dokumentach podróży).UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów wybranymi liniami rejsowymi (Lufthansa, Air France, KLM)- Podatku ekologicznego, który pobierany jest od 1 stycznia 2019r.. Opłata za podatek w wysokości 26 MXN (ok. 1,15 EUR)/ pokój/noc odbywa się podczas zakwaterowania lub wykwaterowania, bezpośrednio w hotelu. Podatek może być zapłacony gotówką w walucie MXN/EUR/USD
- Podatku turystycznego, który pobierany jest od 01.04.2021 r. od wszystkich zagranicznych turystów, wjeżdżających do stanu Quintana Roo, na terenie którego znajdują się ośrodki turystyczne Tulum, Playa del Carmen, Cancun, w kwocie 11 USD/os.
Podatek można opłacić przed przyjazdem, w trakcie pobytu lub przed opuszczeniem Meksyku. Podatek jest obowiązkowy dla wszystkich osób od 15 r.ż. Podatek będzie można opłacić poprzez Visitax - stronę internetową lub w automatach dostępnych 24 h w każdym terminalu na lotnisku w Cancun. Po zaksięgowaniu wpłaty platforma wystawi pokwitowanie z kodem kreskowym, który należy zachować do kontroli. Płatności będą weryfikowane przez personel lotniska, który upewni się, że turyści dokonali płatności.Więcej info: https://www.travelpulse.com/news/destinations/mexican-caribbean-launches-visitax-tourism-fee-payment-system.html
Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.