pn - pt: 8-20 sb: 10-14
Schowek
 58 741 59 20
Nitzana Ile Maurice

OFERTA JEST DOSTĘPNA

organizator w ciagu paru dni informuje czy są dostepne miejsca na dany termin.

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Nitzana Ile Maurice

Mauritius,

Wybrzeże Północne,

Pereybere

 PLN/os. (0os.  PLN)
https://cdn.dreamtours.pl/img/hotels/merlinx/221776/mauritius-wybrzeze-polnocne-nitzana-ile-maurice-1.jpg
Termin:
-
Długość:
-
Wylot z:
-
Przylot do:
-
Zakwaterowanie:
-
Wyżywienie:
-
Organizator:
-
Liczba osób:
-
Cena łączna:
-
Zapłać przez internet - najlepsze pokoje wyprzedają się od razu!
Zarezerwuj wstępnie

Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:

  • Opis Oferty

  • Mapa

  • Opis kierunku

  • Nitzana Ile Maurice

    Mauritius,

    Wybrzeże Północne,

    Pereybere

    Opis operatora:
    Trwa tłumaczenie opisu hotelu. Może to potrwać trochę dłużej, prosimy o cierpliwość ...

    Opis - Nitzana Ile Maurice

    LOKALIZACJA -Obiekt Nitzana Mauritius znajduje się w miejscowości Pereybere. Miasto Grand Baie oddalone jest od obiektu Nitzana Mauritius o ok. 4 km, Odległość od lotniska, Sir Seewoosagur Ramgoolam wynosi 50 km. Kompleks Nitzana znajduje się w bliskiej odległości od udogodnień, takich jak supermarkety, kawiarnie/bary, sklepy i inne atrakcje turystyczne. PLAŻA - hotel znajduje się 1 minutę spacerem od plaży HOTEL -19 pokoi, bezpłatny parking, wypożyczalnia rowerów (płatna), restauracja, bezpłatny bezprzewodowy internet (WiFi) dostępny na terenie całego kompleksu POKOJE  - klimatyzowane pokoje z bezpłatnym WiFi, z częścią  wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem oraz łazienkę z bezpłatnym zestawem kosmetyków, suszarką do włosów i prysznicem. Niektóre apartamenty dysponują również wyposażonym aneksem kuchennym (czajnik, lodówka, mikrofala, talerze, sztućce i inne akcesoria kuchenne) REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen zewnętrzny, taras, ogród WYŻYWIENIE - Codziennie rano w obiekcie serwowane jest śniadanie kontynentalne. Goście mogą zjeść posiłek w hotelowej restauracji, która serwuje dania kuchni indyjskiej i azjatyckiej, a także potrawy halal i wegańskie.

    COVID-19 - Nitzana Ile Maurice

    TEST: NIE RODZAJ TESTU: BRAK TESTU  WYMAGANE DOKUMENTY: Formularz ze strony https://safemauritius.govmu.org/Formularz należy wypełnić najwcześniej 72 godziny przed wylotem. Wygenerowany dokument trzeba wydrukować, podpisać i zabrać ze sobą w podróż. Więcej informacji na: https://www.mymauritius.travel/mauritius-travel-alerts  

    ZMIANA DLA PODRÓŻUJĄCYCH - Nitzana Ile Maurice

    Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP. Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku: - przedstawiania certyfikatu szczepienia, - wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2, - odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej. Link do aktualnego rozporządzenia: https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html UWAGA! Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera. Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.

    Ważne informacje - Nitzana Ile Maurice

    Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

    DOKONANIE REZERWACJI - Nitzana Ile Maurice

    Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

    SERWIS HOTELOWY - Nitzana Ile Maurice

    W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

    ŚWIADCZENIA W CENIE - Nitzana Ile Maurice

    CENA ZAWIERA - ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), - bilet lotniczy, - zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00), - wyżywienie według wybranej opcji, - bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi. - bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi i wybranymi rejsowymi (Lufthansa, Swiss, Condor) - transfer lotnisko-hotel-lotnisko - obsługę angielskojęzycznego przedstawiciela kontrahenta UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA: - bagażu głównego w przypadku przelotów wybranymi liniami rejsowymi (Air France, KLM)Klienci przylatujący na Mauritius są pod opieką angielskojęzycznego przedstawiciela kontrahenta. Klienci mają również możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu Organizatora (podany w dokumentach podróży).

    WARUNKI PODRÓŻOWANIA - Nitzana Ile Maurice

    Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Dlaczego warto wybrać Dreamtours.pl:

  • BEZPIECZNE
    I TANIE WAKACJE

    Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
  • GWARANCJA
    BEZTROSKICH WAKACJI

    Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
  • NAJWYŻSZY POZIOM
    OBSŁUGI KLIENTA

    Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Wyślij ofertę na email
X
Zapytaj o ofertę
X

Zadzwoń

58 741 59 20

Pomóc Ci znaleźć wycieczkę? Kliknij >