Butikowy hotel, ikona tropikalnego luksusu. Wnętrza zaprojektowane przez znanego architekta Martina Brannera, wyjątkowy styl, materiały najwyższej jakości, artystyczne detale, nienaganna estetyka, wielokrotnie nagradzany ośrodek spa&wellness, baseny bez krawędzi, magiczne zakątki, złota plaża, romantyczna atmosfera.
Na północno- zachodnim wybrzeżu Mauritiusa, przy piaszczystej plaży (bezpłatne leżanki, parasole, zimna woda, ręczniki plażowe, ręczniki do twarzy, mgiełka orzeźwiająca), ok. 18 km od stolicy Port Louis, ok. 70 km od lotniska.
Eleganckie lobby z całodobową recepcją, bezpłatne łącza internetowe, biblioteczka, centrum biznesowe, sale konferencyjne, sklep z lokalnym rękodziełem, room service, Sylea - restauracja i bar w ogrodzie (specjalność: kuchnia francuska), restauracja kreolska w płytkim basenie i na plaży, bar przy basenie typu swim up, świetnie zaprojektowana restauracja azjatycka z tarasem, rustykalna restauracja przy plaży (specjalność: owoce morza), sceniczne miejsce na plaży dla prywatnych kolacji.
Luxury Laguna Suite with garden - elegancka sypialnia, pokój dzienny (wspólna przestrzeń), marmurowa łazienka (wanna wolnostojąca, prysznic deszczowy, suszarka, podwójna umywalka, szlafroki, kapcie, oddzielnie wc i bidet), garderoba, TV sat, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, ekspres do kawy z kapsułkami, minibar, sejf, klimatyzacja indywidualnie sterowana, wiatrak sufitowy, łącza Wi-Fi, duża weranda, ogródek. Powierzchnia - ok. 72 m kw.
Luxury Laguna Suite/partial sea view - elegancka sypialnia, pokój dzienny (wspólna przestrzeń), marmurowa łazienka (wanna wolnostojąca, prysznic deszczowy, suszarka, podwójna umywalka, szlafroki, kapcie, oddzielnie wc i bidet), garderoba, TV sat, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, ekspres do kawy z kapsułkami, minibar, sejf, klimatyzacja indywidualnie sterowana, wiatrak sufitowy, łącza Wi-Fi, duży balkon z częściowym widokiem na ocean. Powierzchnia - ok. 72 m kw.
Luxury Pool Suite - luksusowy apartament o powierzrchni ok. 84 m kw.; szykowna sypialnia, pokój dzienny (wspólna przestrzeń), marmurowa łazienka (wanna wolnostojąca, prysznic deszczowy, suszarka, podwójna umywalka, szlafroki, kapcie, oddzielnie wc i bidet), garderoba, TV sat, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, ekspres do kawy z kapsułkami, minibar, sejf, klimatyzacja indywidualnie sterowana, wiatrak sufitowy, łącza Wi-Fi, taras, prywatny basen infinity o powierzch. ok. 13 m kw. Widok na basen i ogród.
Luxury Pool Suite/partial sea view - luksusowy apartament o powierzchni ok. 84 m kw.; szykowna sypialnia, pokój dzienny (wspólna przestrzeń), marmurowa łazienka (wanna wolnostojąca, prysznic deszczowy, suszarka, podwójna umywalka, szlafroki, kapcie, oddzielnie wc i bidet), garderoba, TV sat, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, ekspres do kawy z kapsułkami, minibar, sejf, klimatyzacja indywidualnie sterowana, wiatrak sufitowy, łącza Wi-Fi, taras, prywatny basen infinity o powierzch. ok. 13 m kw. Częściowy widok na ocean.
HB - śniadania i kolacje
FB - śniadania, obiady, kolacje
Napoje do obiadów i kolacji płatne
Basen o nieregularnym kształcie, sąsiadujący z nim basen infinity (podgrzewany zimą), tenis stołowy, boccia, siłownia, joga, karaoke, pokazy tańca sega, spa (basen z największą na wyspie hydroterapią, hammam, masaże, zabiegi kosmetyczne, sauna), sporty wodne (bezpłatne rowery wodne, kajaki, stand up paddling, łódź ze szklanym dnem, grupowe nurkowanie powierzchniowe i narty wodne, odpłatne rejsy, katamaran, wędkowanie), bilard, wycieczki rowerowe, warsztaty kulinarne.
Sala zabaw i gier, łóżeczka niemowlęce (konieczna rezerwacja).
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.