Jeden z największych hoteli na Malcie. Wiele udogodnień, malownicze widoki, spa w stylu mauretańskim, bogata opcja all inclusive, świetne usytuowanie; blisko plaży i centrum.
W północnej części Malty, w sercu Qawra, ok. 700 m od Bugibby, ok. 300 m od prywatnej plaży (serwis plażowy odpłatny, ręczniki za depozytem), 200 m od centrum z licznymi barami, sklepami, przystankiem autobusowym itd., 16 km od lotniska, 15 km od Valetty. W pobliżu znajduje się supermarket oraz wypożyczalnia samochodów i skuterów.
Lobby z barem, TV lounge i całodobową recepcją, Wi-Fi, kącikiem internetowym (odpłatnie), winda, salon fryzjerski, pralnia, concierge, room-service, centrum biznesowe, sala konferencyjna, restauracja główna Gueliz, restauracja Tagine (kuchnia marokańska i indyjska), letni bar przy basenie, restauracja włoska, restauracja azjatycka, restauracja indyjska na 10. piętrze, Sky Bar - sezonowy bar koktajlowy na dachu, Cafe Moroc.
Standard inland view balcony FR - pokoje rodzinne dla maks. 2 dorosłych i 2 dzieci (w sypialni łóżko podwójne lub 2 pojedyncze i sofa), łazienka, balkon. Powierzchnia - ok. 29 m kw.
Standard sea view balcony FR - pokoje rodzinne z widokiem na morze.
Standard inland view balcony RM- standardowe pokoje dwuosobowe wyposażone w łazienkę (prysznic, suszarka), klimatyzację, TV sat, radio, telefon, wiatrak sufitowy, minibar, czajnik, sejf, bezpłatne Wi-Fi, balkon. Powierzchnia - ok. 23 m kw.
Standard sea view balcony RM - standardowe pokoje z widokiem na morze.
Standard promotion - pokój standardowy w korzystnej cenie, bez balkonu lub z balkonem francuskim, może mieć mniejszy metraż.
Single - pokój jednoosobowy z widokiem na ląd lub na morze.
Basen główny, basen sezonowy dla dorosłych na tarasie 10. piętra, basen wewnętrzny i jacuzzi, siłownia, aerobik w wodzie, rzutki, siatkówka plażowa, spa (sauna, zabiegi pielęgnacyjne, masaże), animacje, program rozrywkowy. 500 m od hotelu znajduje się ośrodek nurkowy.
Brodzik, statek piracki ze zjeżdżalniami wodnymi, sala zabaw, sala gier elektronicznych, wysokie krzesełka w restauracjach, miniklub, minidskoteki, kids menu, łóżeczka niemowlęce.
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje, popołudniowe przekąski, napoje, wyznaczone lokalne alkohole (do północy).
All inclusive plus - dodatkowo wyznaczone międzynarodowe alkohole, większy wybór win, wstęp do Plus Lounge serwującego śniadania, przekąski, aperitivo i napoje, restauracje la carte, minibar pierwszego dnia, zniżka do spa i zniżka do Adeera (kompleks restauracyjny nad morzem). Opcja dla dorosłych i dzieci powyżej 12 lat.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.