Hotel położony jest bezpośrednio przy plaży w Marsalforn. Do najbliższych miejsc rozrywki można dojść w kilka kroków. W pobliżu znajduje się również supermarket i kilka sklepów. Do centrum miasta można dojść w kilka minut pieszo. Najbliższe miasto Xlendi oddalone jest o około 7 km. Lotnisko: MLA ok. 50 km.
Odnowiony w 2016 roku i otwarty w 2016 roku, klimatyzowany hotel składa się z budynku głównego i aneksu i dysponuje 24 pokojami na 4 piętrach. Wnętrze obejmuje lobby, recepcję (otwartą w godzinach 09:00 - 19:00), salon i windę, a także WiFi (w miejscach ogólnodostępnych) i kącik internetowy.
Pokoje dwuosobowe: wyposażone w wannę lub prysznic/toaletę, telewizję satelitarną, klimatyzację, telefon, WLAN, zestaw do przygotowywania kawy i herbaty oraz lodówkę.
Pokoje dwuosobowe typu superior: mają takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe.
Apartament: Z takim samym wyposażeniem jak pokoje dwuosobowe, posiadają dodatkowe łóżko.
Śniadanie: w formie bufetu
- Akceptowane środki płatnicze: Euro/Master Card, Visa
- Pralnia
Uwaga: pobierana jest opłata w wysokości ok. 0,50 EUR za osobę za noc (maks. 5 EUR za osobę/pobyt). Podatek ten nie jest wliczony w cenę podróży i musi zostać opłacony bezpośrednio przez gościa w hotelu. (temat do zmiany)
Czas transferu z lotniska na Gozo (wraz z przeprawą promową z Cirkewwa) to około 2-3 godziny.
Dla Twojego własnego bezpieczeństwa w Twoim kraju wakacyjnym lub hotelu zostaną podjęte daleko idące środki mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług ze względu na oficjalne instrukcje w hotelach, co może mieć wpływ na obiekty hotelowe, obiekty na świeżym powietrzu, usługi cateringowe i działalność. Ponadto różne przepisy mogą mieć zastosowanie do osób w pełni zaszczepionych, wyzdrowiałych lub nieszczepionych. Niektóre obiekty mogą być dostępne tylko dla osób w pełni zaszczepionych.
Nadzwyczajne okoliczności spowodowane pandemią koronawirusa mogą nadal prowadzić do odwoływania lotów, zmian godzin lotów/rozkładu lotów, a także zamykania hoteli, późniejszego ich otwierania i przepełnienia rezerwacji — nawet w bardzo krótkim czasie. W takich przypadkach staramy się jak najszybciej zaoferować odpowiednią alternatywę. Jeśli mimo to będziemy musieli anulować Twoją podróż z powodu Corony, skontaktujemy się z Tobą.
Uwaga: godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym fakcie zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Zakwaterowanie może być w łóżku rodziców. Na miejscu może być wymagana dopłata.
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o przepisach dotyczących bagażu, wyżywieniu na pokładzie i odprawie linii lotniczej, którą zarezerwowałeś online, znajdziesz pod adresem:
http://www.ferien-touristik.de/fluginformation
http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformationen
Jeśli zarezerwowałeś lot, zostaniesz przewieziony w klasie ekonomicznej.
Należy pamiętać, że co najmniej jeden pasażer w rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Należy pamiętać, że pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu, jak to jest w zwyczaju w kraju. Jeśli przyjedziesz do 3:59 rano, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Ze względu na nasze zobowiązania informacyjne przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji lub przekazaniem przez biuro podróży, otrzymają Państwo aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i zdrowia obywateli UE. Informacje te zostaną Państwu przedstawione na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Należy pamiętać, że określone obiekty hotelowe, usługi cateringowe, obiekty na świeżym powietrzu i zajęcia mogą być dostępne tylko w ograniczonym zakresie lub wcale od połowy października (15.10) do końca maja (31.05), w zależności od hotelu obłożenie i warunki pogodowe. Niektóre obszary obiektów zewnętrznych oraz obiektów sportowych i rozrywkowych mogą być w tym czasie zamknięte lub odwołane, niezależnie od obłożenia i pogody.
Należy pamiętać, że program rozrywkowy, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że w opisie hotelu zaznaczono inaczej.
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na obowiązkowych przystankach w pobliżu Twojego hotelu zamiast indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. w strefach dla pieszych) w tych lokalizacjach, oferowanie usługi door-to-door może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy wysadzą Cię w najbliższym możliwym punkcie miejsca zakwaterowania. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do miejsca zakwaterowania.
Chcielibyśmy uprzejmie poprosić o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli lot powinien być opóźniony w czasie przylotu.
Jeśli zarezerwowałeś wycieczkę bez transferu i przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, poinformuj o tym hotelarza przed przyjazdem, aby zagwarantować zarezerwowaną usługę.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy należy zgłosić u nas przed odlotem oraz że ponoszone są koszty transportu przy transferach.