Hotel znajduje się na wyspie Fuvahmulah.
Pokoje wyposażone są w łazienkę lub prysznic/WC, klimatyzację, minibar (za opłatą) oraz możliwość przygotowania kawy/herbaty.
Śniadanie, półpensjonat lub pełne wyżywienie do zarezerwowania.
Uwaga dla rezerwacji z transferem: Proszę pamiętać, że transfer łodzią motorową, samolotem krajowym i ewentualnie późniejszym transferem łodzią motorową lub samolotem wodnym (w zależności od lokalizacji wyspy) jest już wliczony w cenę. Transfery odbywają się tylko między 09:00 a 16:00 (w niektórych wyspach w piątki tylko do 10:00) (z wyjątkiem złej pogody). Jeśli nie możesz dotrzeć na transfer w podanych godzinach (przybycie lotu po 15:00, wylot przed 10:00), należy zarezerwować nocleg w hotelu na lotnisku lub na głównej wyspie Male. Ten nocleg nie jest wliczony w cenę podróży i należy go zorganizować i opłacić osobno. Jakiego rodzaju transferu masz zarezerwowanego, dowiesz się po przyjeździe na lotnisko w Male. Proszę również pamiętać, że limit bagażu w samolocie wodnym wynosi 20 kg na osobę (+5 kg bagażu podręcznego). Ogólna uwaga: Proszę pamiętać, że wszystkie rezerwacje z niemowlętami (dziećmi poniżej 2 roku życia) w hotelu są obciążane opłatą w wysokości 6 USD za dzień za niemowlę. Kwota ta musi być opłacona na miejscu bezpośrednio w hotelu. Proszę pamiętać, że na Malediwach pobierana jest opłata za nocleg (Green Tax). Wynosi ona około 6 USD (12 USD od 01.01.2025) i jest naliczana na osobę za dzień. Opłata ta nie jest wliczona w cenę podróży i musi być uiszczona bezpośrednio na miejscu w hotelu. (Zmiany zastrzeżone) Proszę upewnić się, że formularz zgłoszeniowy online na podróż zostanie złożony 96 godzin przed przybyciem i odlotem z Malediwów. Aby wypełnić formularz zgłoszeniowy online na Malediwy, proszę postępować zgodnie z oficjalnymi instrukcjami malediwskiej służby imigracyjnej lub odwiedzić oficjalną stronę internetową służby imigracyjnej Malediwów [ https://travel.immigration.gov.mv/ ].
Ograniczona mobilność Proszę pamiętać, że nasze oferty wakacyjne generalnie nie są odpowiednie dla osób z ograniczoną mobilnością, chyba że opis produktu zawiera inne informacje. Chętnie przekażemy dokładniejsze informacje na temat takiej odpowiedniości, uwzględniając Twoje potrzeby.
Proszę pamiętać, że nasze informacje dotyczące przepisów bagażowych i wyżywienia na pokładzie dotyczą Twojej zarezerwowanej linii lotniczej oraz przepisów wjazdowych, informacji o docelowym obszarze i specjalnych informacjach są częścią Twojej umowy podróżnej. Możesz znaleźć te informacje w Internecie pod adresem: LMX informacje o lotach i obszarze docelowym (http://www.lmx.info).
Zwracamy uwagę, że w przypadku następujących linii lotniczych należy dokonać zameldowania online, w przeciwnym razie mogą wystąpić dodatkowe koszty za zameldowanie na lotnisku. Czas i opłaty za zameldowanie online na lotnisku na osobę/dziecko są następujące: Sun Express zameldowanie online najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Eurowings zameldowanie online najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; TuiFly zameldowanie online najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Ryanair zameldowanie online
najwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Proszę pamiętać, że w przypadku zajęcia pokoju dwuosobowego z wieloma dodatkowymi łóżkami powierzchnia użytkowa pomieszczeń zostaje zmniejszona. Dlatego zalecamy, jeśli to możliwe, zarezerwowanie bezpośrednio pokoju rodzinnego składającego się z jednego lub kilku pomieszczeń, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu. Ponadto rozmiar dostępnych łóżek zależy od regionalnych szczególności wyposażenia hotelowego.
Chcemy zwrócić uwagę, że wpływ na udogodnienia hotelowe, tereny zewnętrzne, usługi gastronomiczne i aktywności, np. w przypadku pandemii, a także ograniczenia w wjeździe/wyjeździe oraz ogólne przestrzeganie przepisów lokalnych w żadnym momencie nie są wykluczone.