- Lokalizacja: Północny Atol Male Kaafu - Piaszczysta plaża - W cenie transfer łodzią motorową w obie strony (czas transferu ok. 45 minut) - Odległość do lotniska MLE ok. 26 km
- 110 pokoi - recepcja, lobby - fryzjer, sklep - kino, dyskoteka - dwanaście restauracji, bar z przekąskami - WiFi (bezpłatne) - dwa baseny z brodzikiem dla dzieci - leżaki i parasole przy basenie i na plaży (bezpłatne) - ręczniki plażowe (bezpłatne)
Willa na plaży pr. Basen (ok. 240 m2): - Łazienka lub prysznic/WC, suszarka do włosów, szlafrok - Klimatyzacja, minibar (w stosownych przypadkach za opłatą), mini lodówka, telewizja satelitarna, sejf do wynajęcia, telefon, zestaw do kawy/herbaty, WiFi (bezpłatne) płatne) - Taras - możliwość rezerwacji z widokiem na zachód słońca za dodatkową opłatą Prywatny basen Water Villa (ok. 170 m2): - leżący na palach nad laguną (dostępny po drewnianym chodniku) - prywatny taras słoneczny z bezpośrednim dostępem do morza po drewnianej drabince – takie same udogodnienia jak Beach Villa pr. Basen - możliwość rezerwacji z widokiem na zachód słońca za dopłatą.Wszystkie pokoje ekonomiczne zazwyczaj odpowiadają kategorii pokoi najtańszych. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących udogodnień i lokalizacji. Za podział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.
Śniadanie w formie bufetu
- za opłatą: tenis, sala fitness, aerobik, sporty wodne na plaży (nurkowanie, żeglarstwo, windsurfing, snorkeling) - wieczorne pokazy
- Basen dla dzieci - Plac zabaw - Mini klub z codziennym programem - Przedszkole - Opieka nad dziećmi (ewentualnie za opłatą)
- Zabiegi w strefie spa płatne
- oficjalnie bez kategorii
Dla Twojego bezpieczeństwa podejmujemy dalekosiężne działania mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej w Twoim miejscu wypoczynku lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług wynikających z instrukcji rządowych obowiązujących w hotelach, co może mieć wpływ na wyposażenie hotelu, obiekty na świeżym powietrzu, usługi gastronomiczne i zajęcia. Ponadto do osób w pełni zaszczepionych, wyzdrowiałych i niezaszczepionych mogą mieć zastosowanie inne przepisy. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne wyłącznie dla osób w pełni zaszczepionych.Wyjątkowe okoliczności spowodowane pandemią korony mogą również w dalszym ciągu prowadzić do odwołania lotów, zmian czasu/rozkładu lotu, a także zamykania hoteli, późniejszego otwierania hoteli i przepełnienia rezerwacji – nawet w bardzo krótkim czasie . W takich przypadkach postaramy się jak najszybciej zaoferować Państwu odpowiednią alternatywę. Jeśli nadal będziemy musieli odwołać Twoją podróż ze względu na koronę, skontaktujemy się z Tobą.
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, cateringu na pokładzie i odprawy dla zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformationenhttp://www.ferien-touristik.de/coraltravel/ fluginformationenhttp://www .coraltravel.ch/informacje o locie Jeśli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary na świeżym powietrzu oraz obiekty sportowe i rozrywkowe mogą również zostać zamknięte lub anulowane w tym okresie, niezależnie od obłożenia i pogody.
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne nie są koniecznie oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania. Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia lotu. Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i Jeśli przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa pozostała ważna.Informujemy, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem oraz koszty transportu w dniu transferu.
- Ze względu na wyjątkowe okoliczności, takie jak: B. złych warunków atmosferycznych lub opóźnienia zarezerwowanego lotu rozkładowego, może się zdarzyć, że transfer do ośrodka nie będzie mógł zostać zrealizowany w dniu przyjazdu. Cena nie obejmuje noclegu na Malé.
- Proszę zwrócić uwagę na przepisy dotyczące bagażu (mogą się one różnić od przepisów dotyczących bagażu w przypadku lotów międzynarodowych): max. jedna sztuka bagażu (maks. 20 kg) + jedna sztuka bagażu podręcznego (maks. 5 kg) na osobę.
Opłatę za dodatkowy bagaż można uiścić na miejscu. Transport bagażu zależy od dostępności; może się zdarzyć, że bagaż zostanie przewieziony późniejszym lotem tego samego dnia. Ze względu na bardzo ograniczoną przestrzeń w hydroplanach, bagaż podręczny również jest oznakowany i należy go przekazać załodze lotniczej do przechowywania na tyłach samolotu. - Transfer z innymi gośćmi, z ograniczoną liczbą przystanków (maksymalnie z trzech, możliwe wyjątki) do ośrodka.- Ostatni międzynarodowy lot przylotowy w celu połączenia z hydroplanem odbywa się o godzinie 15:00. Jeśli przyjedziesz później, będziesz mieć nocleg w Male. Nie jest to wliczone w cenę.
- Większość pokoi wyposażona jest w jedno lub dwa łóżka typu queen-size/king size. Może się zdarzyć, że dzieci będą musiały spać w dużym łóżku rodziców (jeśli liczba osób wynosi 2+1 lub 2+2). - Umywalki lub wanny/jacuzzi można wkomponować w część dzienną pokoju hotelowego bez wydzielenia przestrzennego lub zlokalizowany na świeżym powietrzu (w sąsiedztwie pokoju/"prysznic na zewnątrz").