Hotel znajduje się w Południowym Atolu Ari - Dhangethi. Odległość do lotniska w Male wynosi około 90 km.
Hotel dysponuje łącznie 40 pokojami. Do udogodnień należą hol recepcyjny z recepcją, bezpłatne Wi-Fi, restauracja, pomoc medyczna (na życzenie / odpłatnie) oraz pralnia (odpłatnie). Na zewnątrz znajduje się basen z tarasem słonecznym.
Pokoje wyposażone są w łazienkę lub prysznic/WC, suszarkę do włosów, klimatyzację, telefon, telewizję satelitarną, minibar (odpłatnie), bezpłatne Wi-Fi, zestaw do parzenia kawy/herbaty oraz sejf.
Za dodatkową opłatą: nurkowanie, różne sporty wodne, masaże oraz inne zabiegi w strefie spa i wellness.
Uwaga dla rezerwacji z transferem: Proszę pamiętać, że transfer motorówką, lotem krajowym i ewentualnie dalszym transferem motorówką lub samolotem wodnym (w zależności od lokalizacji wyspy) jest już wliczony w cenę. Transfery odbywają się tylko w godzinach 09:00-16:00 (w niektóre wyspy w piątki tylko do 10:00) (chyba że zła pogoda). Jeśli nie możesz dotrzeć na transfer w podanych godzinach (przybycie lotu po 15:00, odlot przed 10:00), należy zarezerwować nocleg w hotelu lotniskowym lub na głównej wyspie Male. Nocleg ten nie jest uwzględniony w cenie wycieczki i musi być zorganizowany i opłacony osobno. Jakiego rodzaju transfer jest dla Ciebie zarezerwowany, dowiesz się po przybyciu na lotnisko w Male. Proszę również pamiętać, że ograniczenie bagażu w samolocie wodnym wynosi 20 kg na osobę (+5 kg bagażu podręcznego). Ogólna uwaga: Proszę pamiętać, że wszystkie rezerwacje z niemowlętami (dziećmi poniżej 2 roku życia) w hotelu są obciążone kwotą 6 USD za dzień dla niemowlęcia. Kwotę tę należy uiścić bezpośrednio w hotelu. Proszę pamiętać, że na Malediwach pobierana jest opłata klimatyczna (Green Tax). Wysokość wynosi około 6 USD (12 USD od 01.01.2025) i jest pobierana na osobę za dzień. Opłata ta nie jest uwzględniona w cenie wycieczki i musi być uiszczona bezpośrednio w hotelu. (Zmiany zastrzeżone) Proszę upewnić się, że formularz zgłoszeniowy dotyczący podróży online zostanie złożony 96 godzin przed przybyciem i odlotem z Malediwów. Aby wypełnić formularz zgłoszeniowy dotyczący podróży online na Malediwy, proszę postępować zgodnie z oficjalnymi instrukcjami Malediwskiej Służby Imigracyjnej lub odwiedzić oficjalną stronę internetową Malediwskiej Służby Imigracyjnej [ https://travel.immigration.gov.mv/ ].
Ograniczona mobilność. Proszę pamiętać, że nasze pakietowe wycieczki generalnie nie są odpowiednie dla osób z ograniczoną mobilnością, chyba że opis produktu zawiera inne informacje. Chętnie przekażemy dokładniejsze informacje na ten temat na życzenie, uwzględniając Twoje potrzeby.
Proszę pamiętać, że nasze informacje dotyczące przepisów bagażowych i wyżywienia na pokładzie dotyczą Twojego przewoźnika lotniczego, a także przepisów dotyczących wjazdu, informacji o miejscu docelowym i specjalnych informacji stanowią część Twojej umowy podróżnej. Informacje te znajdziesz w Internecie pod adresem: LMX informacje o lotach i miejscach docelowych (http://www.lmx.info).
Proszę pamiętać, że przy następujących liniach lotniczych należy dokonać zameldowania online, w przeciwnym razie mogą pojawić się dodatkowe koszty za zameldowanie na lotnisku. Czas zameldowania online i opłaty na lotnisku na osobę/dziecko są następujące: Sun Express zameldowanie online najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Eurowings zameldowanie online najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; TuiFly zameldowanie online najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Ryanair zameldowanie online, ewentualnie z wcześniejszą weryfikacją: najwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Proszę pamiętać, że w przypadku zajęcia pokoju dwuosobowego z wieloma dodatkowymi łóżkami powierzchnia pomieszczeń może się zmniejszyć. Dlatego zalecamy, jeśli to możliwe, bezpośrednie rezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się z jednego lub kilku pomieszczeń, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu. Dodatkowo rozmiar dostępnych łóżek zależy od regionalnych szczególnych cech wyposażenia hotelu.
Chcielibyśmy zwrócić uwagę, że wpływ na udogodnienia hotelowe, obszary zewnętrzne, usługi wyżywienia i aktywności, np. w przypadku pandemii, a także ograniczenia przy wjeździe/wyjeździe oraz ogólne przestrzeganie przepisów lokalnych w żadnym momencie nie są wykluczone.