Hotel położony jest na Południowym Atolu Male – Maafushi. Centrum Malè z licznymi sklepami i rozrywkami, a także restauracjami i barami oddalone jest od obiektu o około 25 km. Do lotniska w Male jest ok. 25 km.
Hotel posiada łącznie 50 pokoi. Udogodnienia obejmują recepcję, WiFi (bezpłatne), restaurację z bufetem, bar, usługi medyczne (na życzenie/za opłatą) i usługi pralnicze (za opłatą).
Pokoje wyposażone są w łazienkę lub prysznic/WC, suszarkę do włosów, klimatyzację, telefon, telewizję satelitarną, minibar (za opłatą) i sejf (za opłatą) z oknem lub balkonem.
Można zarezerwować śniadanie, obiadokolację lub pełne wyżywienie.
Za opłatą: nurkowanie i różne sporty wodne.
Uwaga dotycząca rezerwacji obejmujących transfer: Należy pamiętać, że transfer łodzią motorową, lotem krajowym i w razie potrzeby późniejszy transfer speedboo lub hydroplanem (w zależności od położenia wyspy) jest już wliczony w cenę. Odbywają się one tylko między 9:00 a 16:00 (na niektórych wyspach tylko do 10:00 w piątki) (z wyjątkiem złej pogody). Jeśli nie uda Ci się złapać transferu w określonych godzinach (przylot po godzinie 15:00, wylot przed godziną 10:00), należy zarezerwować nocleg w hotelu na lotnisku lub na głównej wyspie Male. Nocleg nie jest wliczony w cenę podróży i dlatego należy go zorganizować i opłacić osobno. Po przylocie na lotnisko w Male dowiesz się, jaki rodzaj transferu jest dla Ciebie zarezerwowany. Informujemy również, że limit bagażu w hydroplanie wynosi 20 kg na osobę (+5 kg bagażu podręcznego). Uwaga ogólna: Informujemy, że w przypadku wszystkich rezerwacji z niemowlętami (dziećmi do lat 2) w hotelu pobierana jest opłata w wysokości 6 USD za osobę za dzień dziecka są obliczane. Kwotę należy uiścić bezpośrednio w hotelu. Należy pamiętać, że na Malediwach pobierany jest podatek od zakwaterowania (podatek ekologiczny). Kwota ta wynosi około 6 USD i jest naliczana za osobę za dzień. Opłata nie jest wliczona w cenę wycieczki i należy ją uiścić bezpośrednio w hotelu. (Może ulec zmianie) Formularz deklaracji podróży online należy przesłać w ciągu 96 godzin od przylotu i wylotu z Malediwów. Aby wypełnić internetowy formularz deklaracji podróży na Malediwy, postępuj zgodnie z oficjalnymi instrukcjami Departamentu Imigracji Malediwów lub odwiedź oficjalną stronę internetową Departamentu Imigracji Malediwów [https://travel.immigration.gov.mv/].
Ograniczona mobilność Należy pamiętać, że nasze wycieczki zorganizowane z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu znajdują się inne informacje. Jednakże na życzenie chętnie udzielimy bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Twoje potrzeby .
Należy pamiętać, że nasze informacje dotyczące przepisów dotyczących bagażu i cateringu na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne stanowią część umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: Informacje o lotach i miejscach docelowych LMX (http://www.lmx.info).
Należy pamiętać, że w przypadku następujących linii lotniczych należy przeprowadzić odprawę online, w przeciwnym razie za odprawę na lotnisku zostaną naliczone dodatkowe koszty. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings najwcześniej na 72 godziny i najpóźniej na 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair najwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga: w przypadku zakwaterowania w pokoju dwuosobowym z kilkoma dostawkami powierzchnia użytkowa pokoju ulegnie zmniejszeniu. Dlatego zalecamy, jeśli jest to możliwe, zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się bezpośrednio z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i ofert danego hotelu.
Pragniemy zwrócić uwagę, że w żadnym momencie nie wyklucza się wpływu na obiekty hotelowe, tereny zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, na przykład w przypadku pandemii, ale także ograniczenia wjazdu/wyjazdu i ogólną zgodność z lokalnymi przepisami.