Uwaga dotycząca rezerwacji obejmujących transfer:
Uwaga: transfer łodzią motorową, lotem krajowym i w razie potrzeby późniejszy transfer łodzią motorową lub hydroplanem (w zależności od położenia wyspy) jest już wliczony w cenę. Odbywają się one tylko między 9:00 a 16:00 (na niektórych wyspach tylko do 10:00 w piątki) (z wyjątkiem złej pogody). Jeśli nie uda Ci się złapać transferu w określonych godzinach (przylot po godzinie 15:00, wylot przed godziną 10:00), należy zarezerwować nocleg w hotelu na lotnisku lub na głównej wyspie Male. Nocleg nie jest wliczony w cenę podróży i dlatego należy go zorganizować i opłacić osobno. Po przylocie na lotnisko w Male dowiesz się, jaki rodzaj transferu jest dla Ciebie zarezerwowany.
Informujemy również, że limit bagażu w hydroplanie wynosi 20 kg na osobę (+5 kg bagażu podręcznego).
Uwaga ogólna:
Uwaga: w przypadku wszystkich rezerwacji z niemowlętami (dziećmi poniżej 2 lat) w hotelu pobierana jest opłata w wysokości 6 USD za dzień za dziecko. Kwotę należy uiścić bezpośrednio w hotelu na miejscu.
Należy pamiętać, że na Malediwach obowiązuje podatek od zakwaterowania (podatek ekologiczny). Kwota ta wynosi około 6 USD i jest naliczana za osobę za dzień. Opłata nie jest wliczona w cenę wycieczki i należy ją uiścić bezpośrednio w hotelu. (temat do zmiany)
Prosimy pamiętać o przesłaniu internetowego formularza deklaracji podróży w ciągu 96 godzin od przylotu i wylotu z Malediwów. Aby wypełnić internetowy formularz deklaracji podróży na Malediwy, postępuj zgodnie z oficjalnymi instrukcjami Departamentu Imigracji Malediwów lub odwiedź oficjalną stronę internetową Departamentu Imigracji Malediwów [https://travel.immigration.gov.mv/].
Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze wycieczki zorganizowane z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu znajdują się inne informacje. Jednakże na życzenie chętnie udzielimy bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Twoje potrzeby.
Należy pamiętać, że nasze informacje dotyczące przepisów dotyczących bagażu i cateringu na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne stanowią część umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: Informacje o lotach i miejscach docelowych LMX (http://www.lmx.info).
Należy pamiętać, że w przypadku następujących linii lotniczych należy przeprowadzić odprawę online, w przeciwnym razie za odprawę na lotnisku zostaną naliczone dodatkowe koszty. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings najwcześniej na 72 godziny i najpóźniej na 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online w Ryanair
najwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga: w przypadku zakwaterowania w pokoju dwuosobowym z kilkoma dostawkami powierzchnia użytkowa pokoju ulegnie zmniejszeniu. Dlatego zalecamy, jeśli jest to możliwe, zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się bezpośrednio z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i ofert danego hotelu. Ponadto wielkość dostarczonych łóżek zależy od regionalnej charakterystyki mebli hotelowych.
Pragniemy zwrócić uwagę, że w żadnym momencie nie wyklucza się wpływu na obiekty hotelowe, tereny zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, na przykład w przypadku pandemii, a także ograniczenia wjazdu/wyjazdu i ogólną zgodność z lokalnymi przepisami.