Hotel znajduje się bezpośrednio przy nadmorskiej promenadzie w Varadero. Plaża znajduje się około 300 m od hotelu. Do centrum Varadero jest około 15 km. Hawana jest osiągalna w około 140 km. Lotnisko VRA około 34 km.
Hotel dysponuje 771 pokojami. Do udogodnień hotelowych należą recepcja (24h), sklep z pamiątkami, restauracje, bary, winda, kompleks basenowy z tarasem słonecznym oraz centrum biznesowe. Przy plaży hotel ma strefy z parasolami, leżakami, ręcznikami oraz barem plażowym.
Pokój dwuosobowy (około 43 m²): Posiada łazienkę lub prysznic/WC, suszarkę do włosów, LCD Sat-TV, telefon, sejf, minibar (codziennie uzupełniany wodą, napojami chłodzącymi i piwem), WiFi (za opłatą), ekspres do kawy, klimatyzację oraz balkon lub taras.
All Inclusive: Śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. W ciągu dnia przekąski, popołudniowa kawa/herbata i wypieki. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są wliczone w cenę w godzinach otwarcia barów. Napoje importowane oraz inne dodatki, takie jak świeżo wyciskane soki owocowe, są płatne. Restauracja grillowa przy plaży à la carte płatna. Prosimy o odpowiednie ubranie podczas posiłków.
- Klub dla dzieci- Basen dla dzieci- Plac zabaw- Usługi opieki nad dziećmi (na życzenie, za opłatą)- Menu dla dzieci- Krzesełka dla dzieci
- Siłownia- Możliwości sportów wodnych (za opłatą przez lokalnych dostawców)- Pole golfowe (około 7 km)- Wypożyczalnia rowerów- Kort tenisowy
Za opłatą:- Salon piękności- Strefa wellness- Masaże- Fryzjer
akceptowane karty kredytowe: Mastercard, VISA, Eurocard
- Proszę zwrócić uwagę na aktualne przepisy wjazdowe i szczepienia oraz na aktualne informacje Ministerstwa Spraw Zagranicznych dotyczące Kuby. Zawarcie prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego na wyjazdy zagraniczne jest absolutnie konieczne. W przypadku wjazdu przez USA proszę zwrócić uwagę na przepisy wjazdowe i szczepienia oraz na aktualne informacje Ministerstwa Spraw Zagranicznych dotyczące USA (dotyczy to również lotów z przesiadką w USA, nawet jeśli nie opuszcza się strefy tranzytowej). - Jeśli Państwa przyjazd odbywa się przez USA, bilet lotniczy może zostać wystawiony tylko wtedy, gdy „Dane pasażerów Secure-Flight” będą dostępne na czas. W tym celu proszę przesłać e-mail na adres service@ferien-touristik.de w dniu rezerwacji z pełnymi imionami wszystkich podróżnych (w tym imieniem), takimi jak w biometrycznym paszporcie, oraz datą urodzenia i płcią wszystkich podróżnych. W przypadku opóźnionego przekazania danych mogą wystąpić dodatkowe koszty związane z wystawieniem biletu lotniczego. Organizator podróży przekaże te dane odpowiedniej linii lotniczej w sposób poufny. - Wjazd na Kubę w celach turystycznych z długością pobytu do 30 dni (jedno przedłużenie o dodatkowe 30 dni możliwe) jest możliwy tylko z wizą w formie tzw. „karty turystycznej”, która służy do wjazdu wraz z paszportem. Karta turystyczna nie jest wliczona w cenę podróży i musi być okazana przy wjeździe. Mają Państwo możliwość zamówienia jej wcześniej przez Internet, w konsulacie lub w ambasadzie kubańskiej. - Informacje o algach brązowych: W miesiącach letnich może wystąpić zwiększone występowanie alg brązowych na plażach całego regionu Karaibów z powodu globalnego ocieplenia. Jest to zjawisko naturalne, na które organizator podróży i hotele nie mają wpływu. Oczywiście lokalne władze i hotele starają się oczyścić dotknięte obszary.
Proszę zwrócić uwagę na aktualne przepisy wjazdowe i szczepienia oraz na aktualne informacje Ministerstwa Spraw Zagranicznych dotyczące Kuby. Zawarcie prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego na wyjazdy zagraniczne jest absolutnie konieczne. W przypadku wjazdu przez USA proszę zwrócić uwagę na przepisy wjazdowe i szczepienia oraz na aktualne informacje Ministerstwa Spraw Zagranicznych dotyczące USA (dotyczy to również lotów z przesiadką w USA, nawet jeśli nie opuszcza się strefy tranzytowej).
Władze USA wymagają, w celu zwiększenia bezpieczeństwa lotów, dodatkowych informacji od pasażerów, którzy przemieszczają się przez amerykańską przestrzeń powietrzną (np. różne destynacje w Karaibach, Ameryce Środkowej i Południowej). Od 2009 roku obowiązuje
ü w odniesieniu do wszystkich osób, które wjeżdżają lub wyjeżdżają do USA lub podróżują przez lub do tego kraju. Z tego powodu linie lotnicze są zobowiązane do przesłania danych wszystkich
przed odlotem. Przesyłane dane nazywa się
. W przypadku rezerwacji dokonanych w ciągu 168 godzin (7 dni) przed odlotem dane muszą być przesłane natychmiast. Brakujące lub niekompletne informacje mogą spowodować, że nie będą Państwo mogli wsiąść do samolotu.
Bilety lotnicze mogą być wystawione tylko wtedy, gdy „Dane pasażerów Secure-Flight” będą dostępne na czas. W tym celu proszę jeszcze
z następującymi wymaganymi danymi wszystkich podróżnych (w tym imieniem): Nazwisko, Imię, Płeć, Data urodzenia. Przesłanie imion musi być identyczne z danymi z paszportu. Opóźnione, brakujące lub niekompletne informacje mogą spowodować, że nie będą Państwo mogli wsiąść do samolotu lub mogą wystąpić dodatkowe koszty związane z wystawieniem biletu lotniczego. Przekażemy Państwa dane w sposób poufny odpowiedniej linii lotniczej.
Wniosek ESTA nadal musi być składany przez link http://esta.cbp.dhs.gov. Wjazd na Kubę w celach turystycznych z długością pobytu do 30 dni (jedno przedłużenie o dodatkowe 30 dni możliwe) jest możliwy tylko z wizą w formie tzw. „karty turystycznej”, która służy do wjazdu wraz z paszportem. Karta turystyczna nie jest wliczona w cenę podróży i musi być okazana przy wjeździe. Mają Państwo możliwość zamówienia jej wcześniej przez Internet, w konsulacie lub w ambasadzie kubańskiej.
W miesiącach letnich może wystąpić zwiększone występowanie alg brązowych na plażach całego regionu Karaibów z powodu globalnego ocieplenia. Jest to zjawisko naturalne, na które organizator podróży i hotele nie mają wpływu. Oczywiście lokalne władze i hotele starają się oczyścić dotknięte obszary.
Proszę zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. W przypadku przyjazdu poza godzinami otwarcia recepcji prosimy o poinformowanie zarezerwowanego hotelu przed przybyciem.
Łóżeczko dla niemowląt na życzenie i w zależności od dostępności. Możliwe, że dziecko będzie spało w łóżku rodziców. Ewentualnie może być konieczna dodatkowa opłata na miejscu.
Z naszego punktu widzenia obiekt hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej mobilności.
Proszę zapoznać się z przepisami dotyczącymi bagażu, posiłków na pokładzie i odprawy swojego przewoźnika lotniczego w Internecie pod adresem:
http://www.ferien-touristik.de/fluginformationenJeśli zarezerwowali Państwo lot, transport odbywa się w klasie ekonomicznej.
Proszę zwrócić uwagę, że przynajmniej jeden uczestnik podróży musi mieć 18 lat.
Proszę zwrócić uwagę, że pokoje hotelowe są dostępne w dniu przyjazdu krajowo dopiero od godziny 14:00. W przypadku przyjazdu do godziny 3:59 następnego dnia, otrzymają Państwo natychmiast swój zarezerwowany pokój.
Aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny dla obywateli UE zostaną Państwu przekazane z uwagi na nasze obowiązki przedkontraktowe przed dokonaniem rezerwacji lub przekazane przez Państwa biuro podróży. Na portalach internetowych te informacje są przedstawiane przed dokonaniem rezerwacji.
Proszę zwrócić uwagę, że podane obiekty hotelowe, usługi gastronomiczne, obiekty zewnętrzne i zajęcia mogą być dostępne w ograniczonym zakresie lub w ogóle w okresie od połowy października (15.10.) do końca maja (31.05.) w zależności od obłożenia hotelu oraz warunków pogodowych. Niektóre obszary zewnętrzne oraz możliwości sportowe i rozrywkowe mogą być zamknięte niezależnie od obłożenia i pogody lub mogą być w tym okresie odwołane.
Proszę zwrócić uwagę, że program rozrywkowy, opieka nad dziećmi oraz program telewizyjny niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że w naszej opisie hotelu zaznaczone jest inaczej.
Proszę zwrócić uwagę, że w niektórych hotelach mogą Państwo być wysadzani na wyznaczonych przystankach w pobliżu swojego hotelu, zamiast w indywidualnym hotelu/noclegu. Z powodu lokalizacji niektórych hoteli (np. w strefach pieszych) może być niemożliwe zaoferowanie usługi od drzwi do drzwi. W takim przypadku kierowcy zostaną Państwo wysadzeni w najbliższym możliwym miejscu do Państwa zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za transport Państwa bagażu do zakwaterowania.
Uprzejmie prosimy o poinformowanie swojej agencji transferowej oraz zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią opóźnienia Państwa lotu.
Jeśli zarezerwowali Państwo podróż bez transferu i przyjeżdżają po godzinie 18:00 do swojego zarezerwowanego hotelu, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przybyciem, aby Państwa rezerwacja mogła zostać zrealizowana.
Proszę pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi być zgłoszony przed wyjazdem, a opłaty za przewóz będą miały zastosowanie w przypadku transferów.