Proszę pamiętać, że przed przybyciem do Kenii potrzebna jest "Elektroniczna Autoryzacja Podróży" (eTA), którą należy wypełnić online. Ważne jest jednak, aby pamiętać, że posiadanie eTA nie stanowi automatycznej gwarancji wjazdu do Kenii.
Ograniczona mobilnośćProszę pamiętać, że nasze wycieczki zorganizowane generalnie nie są odpowiednie dla osób z ograniczoną mobilnością, chyba że opis produktu zawiera inne informacje. Chętnie przekażemy dokładniejsze informacje na ten temat, uwzględniając Państwa potrzeby, na życzenie.
Proszę pamiętać, że nasze informacje dotyczące przepisów bagażowych i wyżywienia na pokładzie dotyczą linii lotniczych, z którymi dokonano rezerwacji, oraz przepisów wjazdowych, informacji o miejscu docelowym i informacji specjalnych są częścią Państwa umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Informacje o lotach i miejscach docelowych (http://www.lmx.info).
Zwracamy uwagę, że w przypadku następujących linii lotniczych należy dokonać odprawy online, w przeciwnym razie mogą wystąpić dodatkowe koszty za odprawę na lotnisku. Czas odprawy online i opłaty na lotnisku na osobę/dziecko są następujące: Sun Express Odprawa online najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Eurowings Odprawa online najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; TuiFly Odprawa online najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Ryanair Odprawa online
najwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Proszę pamiętać, że w przypadku zajęcia pokoju dwuosobowego z dodatkowymi łóżkami powierzchnia pomieszczeń zostaje zmniejszona. Dlatego zalecamy, jeśli to możliwe, bezpośrednią rezerwację pokoju rodzinnego składającego się z jednego lub kilku pomieszczeń, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu. Ponadto rozmiar dostępnych łóżek zależy od regionalnych szczególności wyposażenia hotelowego.
Chcielibyśmy zwrócić Państwa uwagę, że wpływ na udogodnienia hotelowe, tereny zewnętrzne, usługi gastronomiczne i aktywności, np. w przypadku pandemii, a także ograniczenia wjazdu/wyjazdu oraz ogólne przestrzeganie przepisów lokalnych w żadnym momencie nie są wykluczone.