Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI Opis operatora:
Proszę czekać ...
Cyfrowa i telefoniczna obsługa TUI 24/7 - Tokyo Grand
Nasza niemieckojęzyczna obsługa klienta TUI jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu cyfrowo za pośrednictwem funkcji czatu w aplikacji myTui, telefonicznie i za pomocą SMS-a.
Miejscowość - Tokyo Grand
Tokio
Lokalizacja i otoczenie - Tokyo Grand
Hotel znajduje się w Tokio.
To oferuje Twoje zakwaterowanie - Tokyo Grand
Przyjazny personel w recepcji chętnie pomoże w wszelkich pytaniach. Obiekt dysponuje przechowalnią bagażu, sejfem, wymianą walut i automatem z napojami. Goście mają dostęp do Internetu przez WLAN. Hotel oferuje szereg udogodnień dla osób niepełnosprawnych. Dostępne są 2 windy i udogodnienia dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W obiekcie znajduje się wiele sklepów, które zapraszają do spacerów i przeglądania. Przy przyjeździe samochodem goście mogą zaparkować w garażu lub na parkingu. Do innych usług należy serwis pokojowy, usługi pralnicze i pralnia samoobsługowa. W przypadku komunikacji lub realizacji działalności biznesowej można udostępnić faks.
Parking
Check-in od: 00:00:00
Check-out do: 11:00:00
Sala konferencyjna
Garaż
Otwarcie hotelu: 1973
Sejf hotelowy
WLAN/WiFi w hotelu
Ostatni gruntowny remont: 1991
Winda
Liczba sal konferencyjnych: 1
Recepcja
Serwis pokojowy
Łączna liczba pięter: 15
Łączna liczba pokoi: 151
Metody płatności: American Express, Diners Club, Mastercard, Visa
Kategoria krajowa: 3 gwiazdki
Jedzenie i napoje - Tokyo Grand
Obiekty gastronomiczne obejmują restaurację, kawiarnię i bar. Obfite śniadanie w formie bufetu, lunch i kolacja są smaczne i różnorodne.
Bar
Śniadanie w formie bufetu
Kawiarnia
Restauracja
Sport i fitness - Tokyo Grand
Dla elastycznego spędzania wolnego czasu dostępne są możliwości sportowe i rozrywkowe zakwaterowania. Różnorodność zapewniają różne oferty, w tym spa i zabiegi masażu.
Wellness - Tokyo Grand
Masaże
Jak mieszkasz - Tokyo Grand
Klimatyzacja zapewnia przyjemny klimat w pokojach. Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko, łóżko typu queen lub sofę. Można zamówić dodatkowe łóżka. Ponadto dostępne są minibar i biurko. Lodówka również należy do standardowego wyposażenia. Zestaw do prasowania jest dostępny dla dodatkowego komfortu gości. Oprócz tego dostępny jest telefon, telewizja satelitarna i WiFi (bez opłat). Do zalet pokoi należą kapcie. W łazience, wyposażonej w prysznic i wannę, znajduje się suszarka do włosów. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących i palących.
Klimatyzacja
wanna
podwójne łóżko
suszarka
minibar
prysznic
telewizor
Odchylenia w kodach pokoi są dostępne w aktualnych cenach.
Proszę zwrócić uwagę! - Tokyo Grand
W przypadku pakietu podróżnego z międzynarodowym lotem bilet na pociąg do lotniska z niemieckich lotnisk (i EuroAirport Basel) można bezpłatnie dodać. Bilet na pociąg do lotniska nie obowiązuje w przypadku:
Rezerwacji samego lotu,
Rezerwacji zakwaterowania bez lotu,
Rezerwacji usług (np. hotel, wycieczki lub wynajem samochodu) z osobno zarezerwowanym lotem
Rezerwacji podróży z ltur (tutaj bilet na pociąg do lotniska można dodać za opłatą)
Podróży z niemieckich lotnisk do docelowych lotnisk EuroAirport Basel i Salzburg oraz krajowych lotów
Odlotów z zagranicznych lotnisk, także nie dla krajowej trasy do granicy
Dla gości TUI Deutschland przyjeżdżających z zagranicy bilet na pociąg do lotniska obowiązuje od granicy w Niemczech. Przy rezerwacji pakietu podróżnego przez Internet bilet na pociąg do lotniska jest już wliczony. Bilet na pociąg do lotniska jest współpracą z Deutsche Bahn AG. Więcej informacji można znaleźć na http://www.tui.com/service-kontakt/zug-zum-flug/.
Prywatny transfer jest dostępny w wielu hotelach. Wyjątek stanowią rezerwacje indywidualne
Eksperci podróży są dostępni przez 24 godziny na dobę (osobiście, telefonicznie lub e-mailem) podczas Twoich wakacji.
Wynajem samochodów od TUI CARS jest dostępny w wielu miejscach docelowych.
Podatek turystyczny - Tokyo Grand
Japonia pobiera obecnie podatek turystyczny za pokój za noc, płatny na miejscu w hotelu/zakwaterowaniu:
Cena noclegu powyżej YEN >20.000 = YEN 300 = około EUR 1,94
Cena noclegu od YEN 15.000 - YEN 19.999 = YEN 200 = około EUR 1,29
Cena noclegu od YEN 10.000 - YEN 14.999 = YEN 100 = około EUR 0,65
Niezależnie od tego, czy wybierasz pakiet podróżny TUI, wakacje w hotelu z dojazdem własnym, wynajem samochodu, kampera czy wycieczkę objazdową - cieszysz się wieloma korzyściami, np. osobistą lub multimedialną obsługą TUI w każdym momencie w języku niemieckim w sprawach i pytaniach dotyczących Twojej podróży oraz lokalnych i kulturowych aspektów miejsca Twojego wypoczynku, Twoim portalem informacyjnym myTui z cenną wiedzą o podróżach związanych z Twoimi wakacjami, cyfrowym przewodnikiem turystycznym oraz asystentem SMS i profesjonalnym zarządzaniem kryzysowym dla Twojej bezpiecznej podróży.
Podstawowe cechy Twojego hotelu - Tokyo Grand
Wyposażenie
Check-in od: 00:00:00
Check-out do: 11:00:00
WLAN/WiFi w hotelu
Metody płatności: American Express, Diners Club, Mastercard, Visa
Parking
Garaż
Kategoria krajowa: 3 gwiazdki
Informacja dla osób z ograniczoną mobilnością - Tokyo Grand
Ten produkt jest ogólnie nieodpowiedni dla osób z ograniczoną mobilnością. Czy mimo to odpowiada Twoim indywidualnym potrzebom, prosimy zapytać w miejscu rezerwacji!
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.