Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .
Hotel ten został wzniesiony w 2010 roku. Obiekt oferuje 25 pokoi. W obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Do dyspozycji gości jest sejf. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia i bar. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do pozostałych świadczonych usług należą opieka nad dziećmi, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Przejażdżki rowerowe są doskonałym sposobem na poznanie okolicy. Zapraszamy do skorzystania ze znajdującej się na miejscu wypożyczalni rowerów.
Wszystkie pokoje dysponują klimatyzacją i łazienką. Chwile odprężenia zapewni Państwu taras będący dopełnieniem wyposażenia większości pokoi. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko podwójne. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Dostępne są również minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów.
Hotel posiada ponadto różnorodne możliwości ochłody w upalne dni, w tym basen i basen otwarty. Na użytek gości przygotowano również leżaki i parasole. W czasie wolnym poza rowerem / rowerem górskim i spa zapraszamy również do skorzystania z zabiegów masażu (za dodatkową opłatą). W ofercie znajduje się program zabaw dla dzieci.
Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja.
Akceptowane są wszystkie powszechnie używane karty kredytowe, jak np. Visa i MasterCard.
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
W przypadku regularnych linii lotniczych na długich dystansach (międzykontynentalnych) na przykład: Emirates (EK), Qatar Airways (QR), LOT (LO), Air France (AF), KLM (KL), Lufthansa (LH), Swiss (LX), Austrian Airlines (OS), Ukraine Airlines (PS), Aeroflot (SU), Air Mauritius (MK) cena zawiera bagaż podręczny 7 kg oraz bagaż rejestrowany min. 20 kg.
+ W przypadku czarterów (np. Smart Wings, Travel Service, Enter Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:
www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf