Obiekt komfortowy urządzony jest w typowym balijskim stylu . W samym sercu dość ruchliwego miejsca Seminyak piękne schronienie do wypoczynku: można po prostu zostawić codzienność na zewnątrz.
- Nasz zespół obsługi klienta TUI mówiący po niemiecku jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu cyfrowo przez funkcję czatu w aplikacji myTui, telefonicznie i przez SMS.
- cicho, w bocznej ulicy, centralnie, przy głównej ulicy, restauracje/sklepy w pobliżu
- Plaża: piasek, publiczna
- Wysokość miejsca: 13 m
- Długość wyspy: 145 km
- Szerokość wyspy: 80 km
Resort znajduje się w sercu Seminyak, turystycznego miasta w północnej części Legian. Sklepy, restauracje i możliwości rozrywki są łatwo dostępne z willi taksówką. Po około 10 minutach jazdy można dotrzeć na plażę Kuta, a po około 5 minutach na plażę Seminyak. Piękna świątynia hinduska Tanah Lot znajduje się około 45 minut jazdy od resortu. Międzynarodowe lotnisko Bali można osiągnąć samochodem w około 30 minut.
- Lotnisko Ngurah Rai International Airport około 10 km, czas przejazdu: około 20 minut (czas transferu może się różnić).
- Plaża Seminyak około 1,5 km, czas przejazdu: około 10 minut
- Centrum miasta/centrum Badung około 5 km, czas przejazdu: około 15 minut
- Podatek turystyczny/ekologiczny płatny na miejscu: przy All Inclusive wliczone
- Hotel dla niepalących, strefa dla palących
- Godzina zameldowania od 14:00
- Godzina wymeldowania do 12:00
- Wczesne zameldowanie: codziennie, bez opłat, wymagana prośba i rezerwacja
- Późne wymeldowanie: za opłatą
- Otwarcie hotelu: 1999
- Ostatni całkowity remont: 2019
- Recepcja: codziennie 24 godziny, języki: angielski
- Obsługa gości: języki: angielski
- Wspólna strefa wypoczynkowa/TV
- Ogród
- Basen: od 1 roku, styczeń - grudzień, bez opłat, na zewnątrz, leżaki: bez opłat
- Ręczniki kąpielowe: bez opłat
- Sklep z pamiątkami, butik
- Internet: WLAN/WiFi, w całym hotelu (obiekcie): bez opłat, w przestrzeni publicznej: bez opłat, w recepcji/w lobby: bez opłat, w barze: bez opłat, przy basenie: bez opłat
- Usługi pralnicze: za opłatą, płatność gotówką
- Usługi concierge, obsługa bagażu
- Metody płatności: TUI Card / VISA, MasterCard, American Express, wymagana jest karta kredytowa przy zameldowaniu
- Nie akceptujemy zwierząt
- Możliwości parkingowe: parking (w zależności od dostępności), miejsca parkingowe, nieosłonięte
- Centrum biznesowe
- Obiekty konferencyjne: sale konferencyjne: 1, klimatyzowane sale konferencyjne, sprzęt konferencyjny: za opłatą, płatność gotówką, przerwy kawowe: za opłatą, płatność gotówką
- Wille: 50
- Kategoria krajowa: 4 gwiazdki
- Śniadanie: śniadanie
- Half board: wybór lunchu lub kolacji
- Pełne wyżywienie
Opis opcji wyżywienia:
- Śniadanie: codziennie 07:00 - 11:00, à la carte
- Lunch: codziennie 12:00 - 17:00, à la carte
- Kolacja: codziennie 18:00 - 23:00, à la carte
- Przekąski: codziennie 07:00 - 23:00, za opłatą, ciasta/wypieki: codziennie 07:00 - 23:00, za opłatą, płatność gotówką, lody: codziennie 07:00 - 23:00, za opłatą, płatność gotówką
- Napoje: wybrane napoje bezalkoholowe: codziennie 24 godziny, za opłatą, płatność gotówką, wybrane krajowe napoje alkoholowe: codziennie 24 godziny, za opłatą, płatność gotówką, wybrane międzynarodowe napoje alkoholowe: codziennie 24 godziny, za opłatą, płatność gotówką, wybrane napoje stołowe do posiłków: za opłatą, płatność gotówką, kawa/herbata po południu: za opłatą
- Kolacja przy świecach: codziennie, wymagana prośba i rezerwacja, za opłatą, płatność gotówką, à la carte, ustalone menu, wybór menu
- Specjalne menu świąteczne: menu, specjalne menu sylwestrowe: menu
- Restauracje: 2
- Restauracja specjalności „Frangipaani at Prana”: od 1 roku, kuchnia: indyjska, dieta rozdzielna, dania wegetariańskie: za opłatą, płatność gotówką, wymagana prośba i rezerwacja, dania wegańskie: za opłatą, płatność gotówką, wymagana prośba i rezerwacja, à la carte, ustalone menu, wymagana prośba i rezerwacja nie jest konieczna, za opłatą, płatność gotówką, styczeń - grudzień, codziennie 12:00 - 22:30, klimatyzowane, z tarasem, strefa dla palących, krzesełko dla dzieci
- Główna restauracja „Oswego Bar & Dinning”: kuchnia: azjatycka, chińska, międzynarodowa, indyjska, regionalna, dania bezglutenowe, menu dla dzieci, lekkie dania, dieta rozdzielna, dania wegetariańskie, dania wegańskie, à la carte, ustalone menu, popołudniowa herbata, za opłatą, styczeń - grudzień, codziennie 07:00 - 23:00, klimatyzowane, z tarasem, strefa dla palących, krzesełko dla dzieci
- Bar
Za opłatą (częściowo usługi zewnętrzne)
Za opłatą (częściowo usługi zewnętrzne)
- Strefa wellness/spa „Prana Spa”: od 5 lat, styczeń - grudzień, codziennie 09:00 - 20:00, języki: angielski, pokoje zabiegowe: 22, pokoje do zabiegów dla par: 5
- Masaże: masaż klasyczny: płatność gotówką, masaż tajski: płatność gotówką, masaż gorącymi kamieniami: płatność gotówką
- Zabiegi kąpielowe: płatność gotówką
- Centrum urody/kosmetyki: codziennie 07:00 - 21:00, płatność gotówką, zabiegi kosmetyczne: peeling: płatność gotówką, zabieg na twarz: płatność gotówką, manicure: płatność gotówką, pedicure: płatność gotówką
- Centrum ajurwedy: płatność gotówką, codziennie 07:00 - 21:00
NIEMOWLĘTA
- Usługa opieki nad dziećmi: codziennie, za opłatą, płatność gotówką
- Krzesełko dla dzieci
- Wózek dziecięcy
DLA DZIECI
- Willa z jedną sypialnią (VIX1), willa, przy basenie, przy ogrodzie, widok na basen, widok na ogród, około 200 m², ostatni częściowy remont 2019, całkowita liczba pomieszczeń w tym typie pokoju: 1, podział jak następuje: salon, 1 podwójne łóżko (180x200cm), łóżeczko dla niemowląt, moskitiera, klimatyzacja: bez opłat, styczeń - grudzień, regulowana indywidualnie, chłodna, podłoga: płytki, sejf: bez opłat, wentylator sufitowy, wentylator stojący, dystrybutor napojów, kącik wypoczynkowy, sofa, biurko, żelazko, deska do prasowania, kuchnia, aneks kuchenny, lodówka: bez opłat, kuchenka gazowa/elektryczna, piekarnik, płyta grzewcza, mikrofalówka, ekspres do kawy, przyrząd do parzenia kawy/herbaty, czajnik, toster, stół jadalny, minibar: za opłatą, płatność gotówką, woda: bez opłat, telefon, Internet: WLAN/WiFi: bez opłat, telewizor: płaski, w sypialni, telewizja kablowa, obsługa pokojowa: codziennie 24 godziny, bez opłat, usługi sprzątające: bez opłat, wanna lub prysznic, prysznic, deszczownica, wanna, WC, osobne WC, szlafrok: bez opłat, klapki: bez opłat, suszarka do włosów, taras: z leżakami, z leżakami, z prywatnym basenem, z prywatnym ogrodem, koszty dodatkowe: prąd: bez opłat, gaz: bez opłat, woda: bez opłat
- Willa z dwiema sypialniami (VIY1), willa, pokój dla niepalących, przy basenie, przy ogrodzie, widok na basen, widok na ogród, około 400 m², ostatni częściowy remont 2019, całkowita liczba pomieszczeń w tym typie pokoju: 2, podział jak następuje: salon, 2 sypialnie, 2 podwójne łóżka (180x200cm), moskitiera, klimatyzacja: bez opłat, styczeń - grudzień, regulowana indywidualnie, chłodna, podłoga: płytki, sejf: bez opłat, wentylator sufitowy, dystrybutor napojów, kącik wypoczynkowy, sofa, biurko, żelazko, deska do prasowania, kuchnia, aneks kuchenny, lodówka: bez opłat, kuchenka gazowa/elektryczna, piekarnik, płyta grzewcza, mikrofalówka, ekspres do kawy, przyrząd do parzenia kawy/herbaty, czajnik, toster, stół jadalny, minibar: za opłatą, płatność gotówką, woda: bez opłat, telefon, Internet: WLAN/WiFi: bez opłat, telewizor: płaski, w sypialni, telewizja kablowa, obsługa pokojowa: codziennie 24 godziny, bez opłat, usługi sprzątające, wanna lub prysznic, prysznic, osobna prysznic, wanna, WC, szlafrok: bez opłat, klapki: bez opłat, suszarka do włosów, taras: z leżakami, z leżakami, z prywatnym basenem, z prywatnym ogrodem, koszty dodatkowe: prąd: bez opłat, gaz: bez opłat, sprzątanie końcowe: bez opłat, woda: bez opłat
- Willa z trzema sypialniami (VIY2), willa, pokój dla niepalących, przy basenie, przy ogrodzie, widok na basen, widok na ogród, około 600 m², ostatni częściowy remont 2019, całkowita liczba pomieszczeń w tym typie pokoju: 3, podział jak następuje: 3 sypialnie, 3 podwójne łóżka (180x200cm), moskitiera, klimatyzacja: bez opłat, styczeń - grudzień, regulowana indywidualnie, chłodna, kominek, podłoga: płytki, sejf: bez opłat, wentylator sufitowy, dystrybutor napojów, kącik wypoczynkowy, sofa, biurko, żelazko, deska do prasowania, kuchnia, aneks kuchenny, lodówka: bez opłat, kuchenka gazowa/elektryczna, piekarnik, płyta grzewcza, mikrofalówka, zmywarka, ekspres do kawy, przyrząd do parzenia kawy/herbaty, czajnik, toster, stół jadalny, minibar: za opłatą, płatność gotówką, woda: bez opłat, telefon, Internet: WLAN/WiFi: bez opłat, telewizor: płaski, w sypialni, telewizja kablowa, obsługa pokojowa: codziennie 24 godziny, bez opłat, usługi sprzątające, wanna lub prysznic, prysznic, osobna prysznic, deszczownica, wanna, WC, szlafrok: bez opłat, klapki: bez opłat, suszarka do włosów, taras: z leżakami, z leżakami, z prywatnym basenem, z prywatnym ogrodem, koszty dodatkowe: prąd: bez opłat, gaz: bez opłat, sprzątanie końcowe: bez opłat, woda: bez opłat
- Obiekt oferuje gościom możliwość uczestnictwa w działaniach na rzecz poprawy lokalnego środowiska (np. poprzez organizowane sprzątanie plaż).
- Lokalnym artystom oferowana jest platforma do prezentacji swoich talentów.
- Obiekt wspiera lokalne organizacje charytatywne lub wydarzenia społeczne (np. poprzez darowizny finansowe, sponsoring lub darowizny rzeczowe)
- Obiekt współpracuje z organizacjami edukacyjnymi, aby wspierać młodych ludzi w zdobywaniu umiejętności i pewności siebie potrzebnych do zatrudnienia.
- Obiekt dostarcza gościom informacji o lokalnych ekosystemach, dziedzictwie kulturowym i kulturze oraz etykiecie dla odwiedzających.
- Obiekt oferuje zespołowi pracowników bezpłatne prywatne ubezpieczenie zdrowotne.
- Gościom oferowane są wycieczki i aktywności organizowane przez lokalnych przewodników i firmy.
- Obiekt regularnie szkoli zespół pracowników w zakresie tego, jak mogą przyczynić się do bardziej zrównoważonego funkcjonowania obiektu.
- Obiekt oferuje miejsca parkingowe dla rowerów.
- Obiekt oferuje wynajem rowerów.
- Na terenie obiektu znajdują się tereny zielone, takie jak ogrody/ogrody na dachu.
- Oświetlenie LED jest stosowane w co najmniej 80% w obszarach gościnnych i publicznych.
- Co najmniej 80% żywności pochodzi z regionu obiektu (np. w promieniu 50 km od lokalizacji obiektu).
- Obiekt wdrożył system zarządzania energią lub środowiskiem.
- Aby zmniejszyć zużycie energii, w pokojach gościnnych nie są dostępne minibary.
- Oferowane są potrawy wegańskie.
- Oferowane są potrawy wegetariańskie.
- Obiekt ma politykę dotyczącą odpadków spożywczych, która obejmuje edukację, unikanie, redukcję, recykling i utylizację odpadków spożywczych.
- Jednorazowe artykuły toaletowe z plastiku są zastępowane przez dystrybutor.
- Obiekt wyznacza cele w celu redukcji marnotrawstwa żywności.
- Jednorazowe mieszadełka do koktajli z plastiku nie są oferowane.
- Jednorazowe plastikowe słomki nie są oferowane.
- Jednorazowe plastikowe butelki wody nie są oferowane.
- Jednorazowe plastikowe butelki napojów nie są oferowane.
- Obiekt ma plan recyklingu (np. w pokojach gościnnych, obszarach wspólnych, kuchni) dla co najmniej czterech rodzajów odpadów (szkło, papier, plastik, bio).
- Obiekt ma wielokrotnego użytku kubki (zamiast jednorazowych kubków).
- Obiekt ma wielokrotnego użytku naczynia (zastępuje jednorazowe naczynia).
- Obiekt zainstalował stacje do napełniania wody i oferuje gościom korzystanie z nich zamiast jednorazowych plastikowych butelek wody.
- Obiekt prowadzi swoje ogrody w sposób efektywny, aby zmniejszyć zużycie wody (np. rośliny krajowe lub odporne na suszę, nawadnianie ogrodów w nocy itd.).
- Pralnia obiektu zapewnia efektywne zużycie, aby uniknąć marnotrawstwa wody.
- Czyszczenie pokoi jest opcjonalne (np. zmiana pościeli jest ograniczona).
- Obiekt prowadzi i czyści swoje baseny w sposób, który zmniejsza marnotrawstwo wody.
- Obiekt stosuje tylko oszczędzające wodę systemy prysznicowe.
- Obiekt stosuje tylko oszczędzające wodę spłuczki toaletowe.
- Obiekt zaleca gościom ponowne użycie ręczników.
- Obiekt stosuje odpowiednio oczyszczone ścieki w ramach działalności hotelowej (np. do nawadniania roślin i ogrodów).
- Obiekt stosował zrównoważone metody i materiały podczas budowy lub ostatniego większego remontu.
- Obiekt sporządza coroczny raport dotyczący zrównoważonego rozwoju, który (jest publicznie dostępny i) pokazuje jego postępy w zakresie celów.
W przypadku pakietu podróżnego z międzynarodowym lotem bilet kolejowy do lotu z niemieckich lotnisk (i EuroAirport Basel) można dodać bezpłatnie. Bilet kolejowy do lotu nie obowiązuje w przypadku:
- Rezerwacji samego lotu,
- Rezerwacji samego hotelu bez lotu,
- Rezerwacji usług (np. hotel, wycieczki lub wynajem samochodu) z osobno zarezerwowanym lotem
- Rezerwacji podróży z ltur (tutaj bilet kolejowy do lotu można dodać za opłatą)
- Podróży z niemieckich lotnisk do docelowych lotnisk EuroAirport Basel i Salzburg oraz krajowych lotów
- Wylotów z zagranicznych lotnisk, również nie dla krajowego odcinka do granicy
Dla gości TUI Deutschland przybywających z zagranicy bilet kolejowy do lotu obowiązuje od granicy w Niemczech. Przy rezerwacji pakietu podróżnego w Internecie bilet kolejowy do lotu jest już wliczony. Bilet kolejowy do lotu to współpraca z Deutsche Bahn AG. Więcej informacji można znaleźć na http://www.tui.com/service-kontakt/zug-zum-flug/.
- Prywatny transfer jest dostępny w wielu hotelach. Wyjątek stanowią rezerwacje indywidualne
- Eksperci podróży są dostępni przez 24 godziny podczas Państwa urlopu (osobiście, telefonicznie lub e-mailem).
- Wynajem samochodów TUI CARS jest dostępny w wielu miejscach docelowych.
Przy rezerwacji między 119-90 dni przed rozpoczęciem podróży oszczędzają Państwo 20% na osobę/noc (dotyczy pobytu 1.11.24-31.10.25, dla VIX1, VIY2 i VIY1, przy pobycie do 365 nocy, nie dotyczy dopłat za wyżywienie, nie w połączeniu z rabatami na długość pobytu). Przy rezerwacji między 119-90 dni przed rozpoczęciem podróży oszczędzają Państwo 20% na osobę/noc (dotyczy pobytu 1.11.25-30.10.26, dla VIX1, VIY2 i VIY1, przy pobycie do 365 nocy, nie dotyczy dopłat za wyżywienie, nie w połączeniu z rabatami na długość pobytu). Przy rezerwacji między 89-60 dni przed rozpoczęciem podróży oszczędzają Państwo 15% na osobę/noc (dotyczy pobytu 1.11.24-31.10.25, dla VIX1, VIY2 i VIY1, przy pobycie do 365 nocy, nie dotyczy dopłat za wyżywienie, nie w połączeniu z rabatami na długość pobytu). Przy rezerwacji między 89-60 dni przed rozpoczęciem podróży oszczędzają Państwo 15% na osobę/noc (dotyczy pobytu 1.11.25-30.10.26, dla VIX1, VIY2 i VIY1, przy pobycie do 365 nocy, nie dotyczy dopłat za wyżywienie, nie w połączeniu z rabatami na długość pobytu). Przy rezerwacji do 120 dni przed rozpoczęciem podróży oszczędzają Państwo 25% na osobę/noc (dotyczy pobytu 1.11.24-31.10.25, dla VIX1, VIY2 i VIY1, przy pobycie do 365 nocy, nie dotyczy dopłat za wyżywienie, nie w połączeniu z rabatami na długość pobytu). Przy rezerwacji do 120 dni przed rozpoczęciem podróży oszczędzają Państwo 25% na osobę/noc (dotyczy pobytu 1.11.25-30.10.26, dla VIX1, VIY2 i VIY1, przy pobycie do 365 nocy, nie dotyczy dopłat za wyżywienie, nie w połączeniu z rabatami na długość pobytu).
Przyjazd/wyjazd i minimalny czas pobytu: 29.3.25 i 19.3.26 brak przyjazdu/wyjazdu. 1.7.25-15.8.25 i 1.7.26-15.8.26 minimalny czas pobytu 2 noce. 23.12.25-30.12.25 i 1.1.26-5.1.26 minimalny czas pobytu 5 nocy. 31.12.25 brak wyjazdu, minimalny czas pobytu 5 nocy.
(VIX1, VIY1 i VIY2): W ramach maksymalnego obłożenia niemowlęta są dozwolone w pokoju.
http://www.tui-info.de/ICAT/pdf/country/pdf/entry/1/id/IDN
Niezależnie od tego, czy wybierają Państwo pakiet podróżny TUI, wakacje w hotelu z własnym dojazdem, wynajem samochodu, kampera czy wycieczkę objazdową - cieszą się Państwo wieloma korzyściami, np. osobistą lub multimedialną obsługą TUI w każdym momencie w języku niemieckim w sprawach dotyczących Państwa podróży oraz lokalnych i kulturowych aspektów miejsca Państwa wypoczynku, Państwa portal informacyjny myTui z cenną wiedzą podróżniczą na temat Państwa wakacji, cyfrowym przewodnikiem turystycznym oraz asystentem SMS i profesjonalnym zarządzaniem kryzysowym dla Państwa bezpiecznej podróży.
Wyposażenie
- Podatek turystyczny/ekologiczny płatny na miejscu: przy All Inclusive wliczone
- Hotel dla niepalących
- Godzina zameldowania od 14:00
- Godzina wymeldowania do 12:00
- Obsługa gości: języki: angielski
- Internet: WLAN/WiFi, w całym hotelu (obiekcie): bez opłat, w przestrzeni publicznej: bez opłat, w recepcji/w lobby: bez opłat, w barze: bez opłat, przy basenie: bez opłat
- Metody płatności: TUI Card / VISA, MasterCard, American Express, wymagana jest karta kredytowa przy zameldowaniu
- Możliwości parkingowe: parking (w zależności od dostępności), miejsca parkingowe, nieosłonięte
- Kategoria krajowa: 4 gwiazdki
Lokalizacja i odległości
- Lotnisko Ngurah Rai International Airport około 10 km, czas przejazdu: około 20 minut (czas transferu może się różnić).
- Plaża Seminyak około 1,5 km, czas przejazdu: około 10 minut
- Centrum miasta/centrum Badung około 5 km, czas przejazdu: około 15 minut
- centralnie, przy głównej ulicy
- Plaża: piasek, publiczna
Jedzenie i picie
- Napoje: wybrane napoje bezalkoholowe: za opłatą, płatność gotówką, wybrane krajowe napoje alkoholowe: za opłatą, płatność gotówką, wybrane napoje stołowe do posiłków: za opłatą, płatność gotówką
- Główna restauracja: za opłatą, styczeń - grudzień
Produkt ten jest ogólnie nieodpowiedni dla osób o ograniczonej mobilności. Czy odpowiada on jednak Państwa indywidualnym potrzebom, prosimy zapytać w miejscu rezerwacji!
28.02.2025 Tylko do rezerwacji na podróże od 01.11.2018 do 01.11.2026