Dogodnie usytuowany w North Point, szybko rozwijającej się i tętniącej życiem dzielnicy handlowej, hotel oferuje łatwy dostęp do stacji metra (5 minut spacerem), międzynarodowego lotniska w Hongkongu, „mekki handlowej” Causeway Bay oraz kolorowych Wan Chais i świateł tętniąca życiem dzielnica finansowa Central.
88 Chun Yeung Street North Point Hong Kong Tel .: +852 2130 3388 Faks: +852 2130 3399
Grand View Hotel Hong Kong oferuje 317 pokoi. Poszczególne piętra są łatwo dostępne windą lub schodami. Do dyspozycji gości hotelu jest usługa opieki nad dziećmi, obsługa pokoju, pralnia i centrum biznesowe.
Uwaga: godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się między 12:00 a 16:00, a wymeldowanie - między 10:00 a 14:00. Aby uzyskać więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania, prosimy o kontakt z recepcją. Wszystkie informacje bez gwarancji.
W pokojach znajduje się łazienka, dla przyjemnego klimatu w pokoju jest klimatyzacja. Do dyspozycji Gości jest także sejf i minibar. Aneksy kuchenne wyposażone są w małą lodówkę i kuchenkę mikrofalową. Wygodne udogodnienia z dostępem do Internetu, telefonem, telewizorem i radiem zapewniają różne opcje komunikacji i rozrywki. Prysznic i wanna są częścią wnętrza łazienki. Jest też suszarka do włosów.
W części gastronomicznej znajduje się bar.
Zakwaterowanie oferuje szeroki wybór opcji sportowych i rekreacyjnych. Odkryty basen jest idealnym miejscem do aktywnego wypoczynku lub regularnego aquatraining. Istnieją różne oferty, w tym siłownia i gimnastyka.
Pokoje seniorskie można rezerwować wyłącznie dla osób powyżej 60 roku życia. Ten wymóg wieku musi być spełniony dla wszystkich podróżnych zajmujących pokój. Jeśli powyższe warunki nie zostaną spełnione, dodatkowe koszty będą ponoszone przez podróżnych na miejscu Wyposażenie pokoi seniorów zwykle odpowiada standardowym pokojom.
Ten produkt ma zazwyczaj ograniczone zastosowanie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Niezależnie od tego, czy nadal spełnia Twoje indywidualne potrzeby, zapytaj przed dokonaniem rezerwacji w swoim biurze rezerwacji!
W przypadku rezerwacji hotelu z prywatnym przyjazdem lub obejmującego lot możliwe jest naliczenie dodatkowej opłaty po przyjeździe do hotelu. W rzadkich przypadkach może się zdarzyć, że rezerwacja zostanie odrzucona na miejscu, a zatem zameldowanie nie jest możliwe.
Należy pamiętać, że dodatkowe opłaty za duży bagaż (np. Akcesoria golfowe, wózek spacerowy, spadochron, deska surfingowa lub narty) mogą mieć zastosowanie do transferu na miejscu. Nie są one wliczone w cenę podróży i muszą być zapłacone w gotówce. Rejestracja jest wymagana z wyprzedzeniem.
Bezpłatny bagaż i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z obsługą klienta.
Wymagania wstępne różnią się w zależności od miejsca przeznaczenia. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z obsługą klienta.
Uwaga: w przypadku lotów nocnych z godziną przyjazdu 04:00 rano i później w obszarze docelowym zameldowanie w hotelu jest możliwe tylko od godziny 14:00 w dniu przyjazdu (zmiana lokalna jest zarezerwowana) Jeśli odlatujesz na nocny lot, z wylotami do 04:00 rano z miejsca docelowego, hotel wymelduje się o 12:00 w południe (z zastrzeżeniem lokalnych odchyleń) dzień wcześniej Wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie Przedłużenie korzystania z pokoi może być zorganizowane na życzenie w recepcji hotelu, w zależności od dostępności. Istnieje możliwość zarezerwowania dodatkowej nocy przed wyjazdem. Skontaktuj się z obsługą klienta.