- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
Klimatyzacja
Internet
Blisko lotniska
Dla dzieci
Dla rodzin z dziećmi
City Break
Region nadmorski
Bez paszportu
Parking
Darmowe Wifi
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Wycieczki fakultatywne
-
Opinie o hotelu
-
Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
Klimatyzacja
Internet
Blisko lotniska
Opis operatora:Proszę czekać, trwa wczytywanie ...Informacje o destynacji: - Roemer
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).Ważne informacje: - Roemer
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).Cena zawiera: - Roemer
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA! Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.Położenie - Roemer Hotel: - Roemer
Hotel Roemer położony jest w centrum Amsterdamu. Hotel w znajduje się w 2 zabytkowych budynkach z XVIII wieku i położony jest ok. 500 m od Leidseplein i ok. 300 m od Vondelpark. Przystanek tramwajowy Stadhouderskade zapewnia łatwy dostęp do głównego dworca kolejowego w Amsterdamie. Rijksmuseum i Muzeum Van Gogha na Museumsplein znajdują się niecałe 10 minut spacerem od hotelu. Amsterdamskie lotnisko Schiphol (AMS) oddalone jest o około 15 km.Adres - Roemer Hotel: - Roemer
Roemer Visscherstraat 10 , 1054 EX Amsterdam, The Netherlands Tel: +31 (0)20 5 890 800 , Web: www.hotelroemer.comWyposażenie: - Roemer
Hotel wzniesiony został w roku 2006. Goście zakwaterowani są w 23 pokojach. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i biblioteka. Dla gości przybywających własnym autem udostępnione są miejsca parkingowe. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Przejażdżki rowerowe są doskonałym sposobem na poznanie okolicy. Zapraszamy do skorzystania ze znajdującej się na miejscu wypożyczalni rowerów. Pomieszczenia do organizacji eventów dysponują faksem.Pokoje: - Roemer
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko typu king size. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks): - Roemer
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.Wyżywienie: - Roemer
Oferowane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad oraz kolacja. Potrawy bezglutenowe, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa.Oferta sportowo-rozrywkowa: - Roemer
Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. W czasie wolnym poza tenisem ziemnym, studiem fitness, spa i sauną zapraszamy również do skorzystania z roweru / roweru górskiego (za dodatkową opłatą).Karty kredytowe: - Roemer
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.Podatek Turystyczny - Amsterdam: - Roemer
Wszyscy goście w AMSTERDAMIE płacą 3 euro za dobę i za osobę powyżej 16 lat. Należy pamiętać, że w niektórych miastach i gminach obowiązuje lokalny podatek miejski lub może zostać wprowadzony w krótkim czasie. Kwota podatku za zakwaterowanie jest zwykle oparta na liczbie gwiazdek zarezerwowanego hotelu i długości pobytu. Gość musi uiścić opłatę bezpośrednio w hotelu. Dlatego prosimy o poinformowanie się na krótko przed rozpoczęciem podróży, czy taki podatek jest należny w wybranym przez Państwa miejscu.Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi i inne: - Roemer
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.Hotel Check-in / Check-out: - Roemer
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa: - zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu - kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.Ważne - Przeloty nocne: - Roemer
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej. -
Ocena podróżnych TripAdvisorNa podstawie 1079 opinii podróżnychDoskonałe469Dobre404Średnie114Złe55Okropne37