Hotel apartamentowy Apartamentos Mallorca Deya jest zlokalizowany w przyblizeniu 300 m od piaszczystej plazy. Najbliższe bary i restauracje znajdują się bezpośrednio przy budynku. Stare miasto oddalone jest o około 23 km. Najbliższe sklepy oddalone są o około 150 m, supermarket znajduje się zaledwie kilka metrów od hotelu. W pobliżu znajduje się dyskoteka oferująca rozrywkę w sezonie. Plaża jest patrolowana przez ratownika i wyróżniona niebieską flagą. Bezpośrednio przy plaży znajduje się promenada, po której można spacerować. Klimatyzowany hotel posiada całodobową recepcję (check-in jest możliwe przez całą dobę), Wi-Fi, 3 windy, supermarket, prysznice i przebieralnie, apteczkę, miejsca parkingowe oraz salę telewizyjną z telewizją satelitarną. TELEWIZJA. Na zewnątrz znajduje się basen, który jest czynny sezonowo (czynny przez cały rok), gdzie leżaki i parasole są dostępne bezpłatnie. Jest też basen dla dzieci. Ponadto na zewnątrz znajduje się taras słoneczny. Kosztowności możesz przechować w sejfie (za dodatkową opłatą), a bagaż w przechowalni hotelowej. Dla rozrywki hotel oferuje dyskotekę. Dla najmłodszych Gości dostępne są również łóżeczka. Dla najmniejszych dzieci można wypożyczyć wózki dziecięce w hotelu. Istnieje również usługa prasowania. Dla Państwa wygody oferujemy usługi concierge. W razie potrzeby możesz w każdej chwili skontaktować się z centrum medycznym. Jeśli chcesz zwiedzić region wakacyjny, możesz skorzystać z wypożyczalni samochodów i motocykli w pobliżu hotelu. Ponadto hotel prowadzi sprzedaż biletów na wycieczki. Zwierzęta takie jak koty i psy do 10 kg są akceptowane w hotelu (na życzenie). W Twoim hotelu duży nacisk kładzie się na zrównoważony rozwój. Dotyczy to m.in. hotelowych koszy na surowce wtórne. Hotel wymaga, aby wszyscy Goście wpłacili depozyt po przyjeździe. Ze względu na udogodnienia bezbarierowe, takie jak wejścia bez barier, pokoje przystosowane dla osób na wózkach inwalidzkich i łazienki przystosowane dla wózków inwalidzkich, hotel jest również odpowiedni dla osób na wózkach inwalidzkich (wymiary: szerokość drzwi wejściowych: 120 m, szerokość drzwi windy: 120 m, winda głębokość: 150 m). Catering Do posiłków służy bar oraz bar przy basenie. Odległości
Najbliższe miasto: ok. 23 km
Park rozrywki: około. 12 km
Lotnisko: ok. godz. 26 km
Park wodny: ok. 5 km
Przystanek autobusowy: ok. 500 m
Kino: ok. godz. 20 km
Postój taksówek: ok. 300 m
Port: ok. 15 km
Odległość do morza: ok. 300 m
Teatr: ok. godz. 20 km
Dworzec kolejowy: ok. 20 km
Najbliższy lekarz: ok. 1 km
Najbliższy dentysta: ok. 800 m
Apteka: ok. 150 m
Szpital: ok. 20 km
Stacja dializ: ok. 20 km
Pole golfowe: ok. 2 5 km
Najbliższy bank: ok. 300 m
Informacja turystyczna: ok. 500 m
Stacja metra: ok. godz. 20 km
Najbliższy park: ok. 500 m
Kort tenisowy: ok. 200 m
Najbliższa trasa konna: ok. 10 km
Szkoła żeglarska: ok. 10 km
Sklep z łodziami: ok. 5 km
Sklep nurkowy: ok. 5 km
Surfowanie na fali: ok. 10 km
Szkoła surfingu na falach: ok. 10 km
Szkoła windsurfingu: ok.10 km
Miejsce do windsurfingu: ok. 20 km
Szkoła kitesurfingu: ok. 60 km
Miejsce do kitesurfingu: ok. 60 km
Sport i rekreacja Specjalne oferty dla wszystkich entuzjastów golfa obejmują 5 pól golfowych w odległości około 5 km. Na Państwa wizytę czekają 3 korty tenisowe w odległości ok. 200 m. Informacje dodatkowe Hotel dysponuje łącznie 182 pokojami. Większe grupy młodych osób w wieku poniżej 25 lat nie mają wstępu do tego obiektu, ponieważ jest to hotel przeznaczony specjalnie dla rodzin. Zameldowanie możliwe jest od godziny 14, wymeldowanie do godziny 12.
HISZPANIA KONTYNENTALNA I MAJORKA
TEST: NIE
RODZAJ TESTU: BEZ TESTU
TEST DLA DZIECKA: BEZ TESTU
WYMAGANE DOKUMENTY: Rejestracja i formularz na stronie https://www.spth.gob.es/
Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta),
nie wcześniej niż 48 h przed wylotem.
Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE >>>
HISZPANIA TENERYFA
TEST: TAK
RODZAJ TESTU: RT-PCR, ANTYGENOWY, TMA, LAMP
TEST DLA DZIECKA: DZIECI DO LAT 12 ZWOLNIONE Z TESTU
ZWOLNIENIE Z TESTU: OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCY
WYMAGANE DOKUMENTY: Rejestracja i formularz na stronie https://www.spth.gob.es/
Przy zakwaterowaniu w obiektach turystycznych na Wyspach Kanaryjskich wymagane jest okazanie jednego z dokumentów: Unijny Certyfikat COVID dla Zaszczepionych/Ozdrowieńców lub negatywny wynik testu na COVID-19 w języku angielskim: antygenowy 48 godzin przed przylotem lub RT-PCR/RT-LAMP/TMA 72 godziny przed przylotem.
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava/Teneryfa) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko.
W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI(dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, miejsca obok siebie i odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
Oferta Barcelona/Girona oraz na Teneryfa obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na pozostałe Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.
Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.