pn - pt: 8-20 sb: 10-14
Schowek
 58 741 59 20
Bon Repos Boutique (Santa Ponsa)

OFERTA JEST DOSTĘPNA

organizator w ciagu paru dni informuje czy są dostepne miejsca na dany termin.

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Bon Repos Boutique (Santa Ponsa)

Hiszpania,

Majorka,

Santa Ponsa

 PLN/os. (0os.  PLN)
https://cdn.dreamtours.pl/img/hotels/merlinx/113853/hiszpania-majorka-bon-repos-boutique-santa-ponsa-2.jpg
Termin:
-
Długość:
-
Wylot z:
-
Przylot do:
-
Zakwaterowanie:
-
Wyżywienie:
-
Organizator:
-
Liczba osób:
-
Cena łączna:
-
Zapłać przez internet - najlepsze pokoje wyprzedają się od razu!
Zarezerwuj wstępnie

Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:

  • Opis Oferty

  • Mapa

  • Opinie o hotelu

  • Opis kierunku

  • Ocena podróżnych TripAdvisor

    Bon Repos Boutique (Santa Ponsa)

    Hiszpania,

    Majorka,

    Santa Ponsa

    Opis operatora:
    Trwa tłumaczenie opisu hotelu. Może to potrwać trochę dłużej, prosimy o cierpliwość ...

    Opis kontrahenta - Bon Repos Boutique (Santa Ponsa)

    Hotel HOTEL BOUTIQUE BON REPOS położony jest ok. 1 km. 200 m od plaży. Najbliższe bary i restauracje znajdują się bezpośrednio przy budynku. Do centrum miasta jest tylko około 200 m. Supermarket i inne sklepy, do których dotrzesz po ok. 1 godz. 100m. W okolicy dyskoteka (ok. 100 m), kino (ok. 25 km) i pole golfowe (ok. 1 km) oferują rozrywkę dla wczasowiczów. Klimatyzowany hotel posiada całodobową recepcję (zameldowanie możliwe jest przez całą dobę), lobby bar, Wi-Fi (za opłatą), apteczkę oraz miejsca parkingowe. Na terenie zewnętrznym znajduje się ogród oraz sezonowo czynny basen (czynny przez cały rok), przy którym bezpłatnie dostępne są leżaki, parasole i ręczniki kąpielowe. Ponadto na zewnątrz znajduje się taras słoneczny. Kosztowności możesz przechować w sejfie (za dodatkową opłatą), a bagaż w przechowalni hotelowej. Dodatkowo hotel HOTEL BOUTIQUE BON REPOS jest monitorowany 24h na dobę. Dla rozrywki hotel oferuje bibliotekę/czytelnię. Dla twoich ubrań jest usługa prania i prasowania. Dla Państwa wygody oferujemy usługi concierge. W razie potrzeby możesz w każdej chwili skontaktować się z centrum medycznym. Goście obiektu mogą otrzymać budzenie od personelu hotelu. Jeśli chcesz zwiedzić region wakacyjny, możesz skorzystać z wypożyczalni samochodów w pobliżu hotelu (za dodatkową opłatą). W recepcji hotelowej oferowane są bilety na wycieczki po okolicy. Catering W ramach usług cateringowych hotel oferuje wyłącznie śniadania. Śniadanie serwowane jest w formie bufetu. O Twoje samopoczucie fizyczne dba restauracja bufetowa (potrawy o obniżonej kaloryczności). Odległości     Najbliższe miasto: ok. godz. 20 km     Lotnisko: ok. godz. 25 km     Przystanek autobusowy: ok. godz. 200 m     Postój taksówek: ok. 500 m     Port: ok. 1 km     Najbliższy lekarz: ok. godz. 100 m     Najbliższy dentysta: ok. godz. 100 m     Apteka: ok. godz. 200 m     Szpital: ok. godz. 20 km     Najbliższy bank: ok. godz. 100 m     Informacja turystyczna: ok. godz. 100 m     Najbliższy park: ok. godz. 150 m     Kort tenisowy: ca. 100 m     Ujeżdżalnia: ok. godz. 600 m     Najbliższa trasa konna: ok. godz. 600 m     Szkoła żeglarska: ok. godz. 600 m Sport i rekreacja Dla rowerzystów dostępna jest wypożyczalnia rowerów. Centrum odnowy biologicznej oferuje masaże. Dla rozrywki dorosłych prezentowane są wieczorne pokazy i muzyka na żywo. Informacje dodatkowe Ten hotel jest przyjazny dla homoseksualistów.Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu All Inclusive. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive w wyznaczonych barach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.

    COVID 19 - Bon Repos Boutique (Santa Ponsa)

    TEST:  NIE RODZAJ TESTU: BEZ TESTU TEST DLA DZIECKA: BEZ TESTU WYMAGANE DOKUMENTY: Rejestracja i formularz na stronie https://www.spth.gob.es/  Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta), nie wcześniej niż 48 h przed wylotem.  Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.Decyzją władz Hiszpanii od dnia 21.06.2021 r. Polska nie znajduje się na liście "Państw podwyższonego ryzyka dot. COVID-19" (wyjazdy do 27.06) Przedstawienie negatywnego wyniku testu lub zaświadczenia o zaszczepieniu/ozdrowieniu nie jest wymagane. Pełna lista regionów ryzyka (w j. hiszpańskim) znajduje się na stronie internetowej hiszpańskiego Ministerstwa Zdrowia (lista obowiązująca do 27.06.2021) Maksymalnie 48 godzin przed planowaną godziną przylotu wymagana jest rejestracja na stronie www.spth.gob.es lub w aplikacji mobilnej Spain Health Travel App oraz wygenerowanie kodu QR. Każdy uczestnik podróży (w tym dziecko) musi posiadać oddzielny, indywidualny kod QR.

    DOKONANIE REZERWACJI - Bon Repos Boutique (Santa Ponsa)

    Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

    HOTELE REGULACJE I ZMIANY PO COVID 19 - Bon Repos Boutique (Santa Ponsa)

    W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych. Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

    PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI -WARUNKI - Bon Repos Boutique (Santa Ponsa)

    Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.  Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Warunki przewozów wybranych przewoźników: Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

    RODZAJ OFERTY- DYNAMICZNE PAKIETOWANIE - Bon Repos Boutique (Santa Ponsa)

    W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (chyba że oferta wskazuje inaczej-Wybrzeże Costa Brava). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny nie zawiera transferu lotnisko-hotel-lotnisko.

    CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA - Bon Repos Boutique (Santa Ponsa)

    W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI do Barcelony/Girony (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura, miejsca obok siebie i odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair. Oferta z przelotami na Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem. Cena nie zawiera: transferu (możliwość dokupienia), bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta.
  • Ocena podróżnych TripAdvisor
    Na podstawie 557 opinii podróżnych
    Doskonałe
    221
    Dobre
    212
    Średnie
    71
    Złe
    34
    Okropne
    19
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Opinie klientów

Dlaczego warto wybrać Dreamtours.pl:

  • BEZPIECZNE
    I TANIE WAKACJE

    Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
  • GWARANCJA
    BEZTROSKICH WAKACJI

    Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
  • NAJWYŻSZY POZIOM
    OBSŁUGI KLIENTA

    Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Wyślij ofertę na email
X
Zapytaj o ofertę
X

Zadzwoń

58 741 59 20

Pomóc Ci znaleźć wycieczkę? Kliknij >