Avenida Ses Savines, s/n7687 Sa ComaMallorcaHiszpaniaTel.: +34971810105Email: mediterraneo@hipotels.com
W obiekcie dostępne jest Wi-Fi. Dzieci mogą swobodnie bawić się na placu zabaw.
Ten hotel znajduje się w Sa Coma, zaledwie 5 minut od plaży.
W pokojach znajduje się klimatyzacja. Balkon jest standardem w większości pokoi i oferuje dodatkową przestrzeń do wypoczynku i relaksu podczas pobytu. Cenne przedmioty można bezpiecznie przechowywać w sejfie. W aneksie kuchennym znajdują się mikrofalówka i czajnik/ekspres do kawy. Wyposażenie uzupełnia telefon z bezpośrednim wyjściem i telewizor. W łazienkach dostępny jest suszarka do włosów.
Do dyspozycji są różne obiekty gastronomiczne, takie jak restauracja, kawiarnia i bar. Obiekt oferuje jako rezerwowane usługi wyżywienia półpensję i All-Inclusive. Różnorodny bufet serwowany jest na śniadanie i lunch.
Zewnętrzny basen z częścią dla dzieci doskonale nadaje się do aktywnego wypoczynku i regularnego treningu aquatycznego. Wygodne leżaki i parasole zapewniają cień na tarasie słonecznym. W barze przy basenie goście mogą skosztować różnych napojów orzeźwiających. Obiekt oferuje bardzo bogaty program sportów na świeżym powietrzu, w tym tenis, boccia i siatkówkę plażową, a także golf za dodatkową opłatą. W ofercie sportów wodnych znajduje się nurkowanie. Hotel oferuje wiele możliwości aktywności sportowej w pomieszczeniach, takich jak siłownia, tenis stołowy, squash, gimnastyka i aerobik, a także bilard za opłatą. W obiekcie znajduje się strefa wellness z sauną. Dzieci są troskliwie zajmowane w miniklubie.
Proszę pamiętać, że nasze oferty pakietowe generalnie nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej mobilności, chyba że opis produktu zawiera inne informacje. Chętnie przekażemy dokładniejsze informacje na temat takiej przydatności, uwzględniając Państwa potrzeby, na życzenie.
Proszę pamiętać, że mogą wystąpić dodatkowe koszty za dużą bagaż (np. sprzęt golfowy, wózki dziecięce, spadochrony, deski surfingowe lub narty) podczas transferu na miejscu. Koszty te nie są wliczone w cenę podróży i muszą być opłacone gotówką. Rejestracja jest wymagana z wyprzedzeniem.
Dopuszczalny bagaż i usługi wyżywienia mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Nasz zespół serwisowy ECCO chętnie pomoże pod adresem email
Wymagania wjazdowe mogą się różnić w zależności od kraju podróży. Informacje specyficzne dla kraju można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Ostateczne i wiążące informacje dotyczące wymagań wjazdowych mogą udzielić tylko odpowiednie ambasady i konsulaty poszczególnych państw.
Proszę zajrzeć na naszą stronę internetową:
Oczywiście, nasz zespół serwisowy ECCO jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 09:30 - 18:00 oraz w soboty od 10:00 do 15:00 również telefonicznie: 0511 - 45 08 11 11 lub pod naszym adresem email:
Proszę pamiętać, że pokoje Economy, Best Price, Low-Cost i Sparzimmer to oferty w obniżonej cenie. Decyzja, który pokój zostanie przydzielony na miejscu, należy do hotelu. Chętnie przekażemy Państwa życzenia do hotelu, jednak nie możemy zagwarantować, że zostaną one zrealizowane.
Proszę pamiętać, że dla wszystkich gości bez miejsca zamieszkania w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu mogą wystąpić problemy z zameldowaniem w hotelu. W takim przypadku można się spodziewać, że hotelarz na miejscu odmówi rezerwacji lub pobierze znaczny dodatkowy koszt.
Zwracamy uwagę, że w przypadku lotów nocnych, które mają czas przybycia od 04:00 rano i później w miejscu docelowym, zameldowanie w hotelu w dniu przybycia w sezonie wysokim może odbywać się dopiero od godziny 14:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odchyleń). Jeśli na powrocie jest lot nocny, z czasami odlotu do 04:00 rano z miejsca docelowego, może się zdarzyć, że wymeldowanie z hotelu nastąpi już o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odchyleń) dnia poprzedniego. Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużenie korzystania z pokoju jest możliwe za dodatkową opłatą w zależności od dostępności po konsultacji w recepcji hotelowej!
Proszę pamiętać, że czasy zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Państwa zameldowanie planowane jest między 12:00 a 16:00, a wymeldowanie między 10:00 a 14:00. Dalsze informacje dotyczące zameldowania i wymeldowania można uzyskać w recepcji. Wszystkie informacje bez gwarancji.
Od 01.07.2016 na Majorce, Ibizie, Minorce i Formenterze pobierana jest opłata za zrównoważoną turystykę. Wysokość opłaty zależy od kategorii kraju i jest obliczana na noc i na osobę, plus VAT. W sezonie niskim od 01.11. do 30.04. opłata zmniejsza się o 75%, a także jest zmniejszana o 50% po 9. dniu pobytu.1* - 3* hotel = 2 EUR3* Plus - 4* hotel = 3 EUR4* Plus - 5* Plus hotel = 4 EUR1* - 3* apartament/ finca/ hotel wiejski = 2 EUR3* Plus apartament = 3 EUR4* - 4* Plus apartament = 4 EUROpłata za zrównoważoną turystykę musi być opłacona przy zameldowaniu lub wymeldowaniu bezpośrednio w hotelu. Stan: kwiecień 2019 (zmiany zastrzeżone)