- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
Widok na morze
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Opinie o hotelu
-
Opis kierunku
-
Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
Widok na morze
Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI
Opis operatora:Proszę czekać ...Hotel - Villa Ana
Przyjazny hotel z super stosunkiem jakości do ceny.Położenie - Villa Ana
Hotel znajduje się w Paguera, około 300 m od plaży.Wyposażenie obiektu - Villa Ana
Hotel dysponuje 30 pokojami, pokojem dziennym, windą oraz dostępem do Wi-Fi za opłatą. Na zewnątrz znajduje się wspaniały basen oraz taras słoneczny z leżakami i parasolami (ręczniki basenowe dostępne są za kaucją). Posiłki serwowane są w oddalonym o 10 m hotelu Morlans Garden, gdzie znajduje się również recepcja i bar.Wyposażenie pokoju - Villa Ana
Pokoje dwuosobowe są przyjemnie urządzone i wyposażone w łazienkę lub prysznic/WC, sejf do wynajęcia, telewizję satelitarną, klimatyzację/ogrzewanie (w zależności od dostępności), telefon oraz balkon lub taras. Pokoje typu superior mają podobne wyposażenie jak pokoje dwuosobowe, ale dysponują małym kącikiem wypoczynkowym, suszarką do włosów i widokiem na basen z balkonu.Wyżywienie - Villa Ana
Śniadanie lub półpensjonat. Śniadanie i kolacja serwowane są w sąsiednim hotelu w formie bufetu z pokazowym gotowaniem. W restauracji zwraca się uwagę na odpowiedni strój.Sport - Villa Ana
Goście mogą korzystać z obiektów hotelu Morlans Garden (10 metrów odległości): siłowni i garażu na rowery. Za opłatą można uzyskać dostęp do strefy wellness z sauną fińską, prysznicami doświadczalnymi i różnymi masażami.Rozrywka/Animacje - Villa Ana
Raz w tygodniu odbywa się wieczór taneczny z muzyką na żywo.Dodatkowe informacje - Villa Ana
Proszę pamiętać, że podane udogodnienia i aktywności hotelowe mogą być ograniczone w sezonie przed- i po-sezonowym w zależności od obłożenia hotelu. Proszę pamiętać, że na wyspach Mallorca, Menorca, Ibiza i Formentera pobierana jest opłata turystyczna. Wysokość opłaty zależy od rodzaju i kategorii zarezerwowanego zakwaterowania oraz długości pobytu. W sezonie wysokim (maj - październik) wynosi ona od 1 do 4 EUR, a w sezonie niskim (listopad - kwiecień) od 0,25 do 1 EUR, za każdy dzień/osobę plus 10% VAT. Po 9. dniu pobytu w tym samym obiekcie kwota ta zmniejsza się o 50 procent. Dzieci poniżej 16 roku życia są zwolnione z opłaty. Opłata jest naliczana gościom na miejscu w zarezerwowanym obiekcie i przekazywana przez hotelarzy władzom. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej rządu Balearów.http://www.caib.es/sites/impostturisme/de/impost/W przypadku planowanego przyjazdu na miejsce docelowe po godzinie 04:00, pokój hotelowy w dniu przyjazdu będzie dostępny dopiero od oficjalnej godziny zameldowania w danym hotelu. Również oficjalna godzina wymeldowania z hotelu w dniu wyjazdu musi być przestrzegana. Dotyczy to również lotów powrotnych do godziny 3:00 następnego dnia. Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie mogą być dodane w zależności od dostępności i za dodatkową opłatą przez nasz zespół serwisowy.Ważne uwagi - Villa Ana
Proszę pamiętać, że na wyspach Mallorca, Menorca, Ibiza i Formentera pobierana jest opłata turystyczna. Wysokość opłaty zależy od rodzaju i kategorii zarezerwowanego zakwaterowania oraz długości pobytu. W sezonie wysokim (maj - październik) wynosi ona od 1 do 4 EUR, a w sezonie niskim (listopad - kwiecień) od 0,25 do 1 EUR, za każdy dzień/osobę plus 10% VAT. Po 9. dniu pobytu w tym samym obiekcie kwota ta zmniejsza się o 50 procent. Dzieci poniżej 16 roku życia są zwolnione z opłaty. Opłata jest naliczana gościom na miejscu w zarezerwowanym obiekcie i przekazywana przez hotelarzy władzom. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej rządu Balearów.http://www.caib.es/sites/impostturisme/de/impost/W przypadku planowanego przyjazdu na miejsce docelowe po godzinie 04:00, pokój hotelowy w dniu przyjazdu będzie dostępny dopiero od oficjalnej godziny zameldowania w danym hotelu. Również oficjalna godzina wymeldowania z hotelu w dniu wyjazdu musi być przestrzegana. Dotyczy to również lotów powrotnych do godziny 3:00 następnego dnia. Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie mogą być dodane w zależności od dostępności i za dodatkową opłatą przez nasz zespół serwisowy. -
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 198 opinii podróżnych
Doskonałe93Dobre67Średnie23Złe8Okropne7Opinie klientów