- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
Minigolf
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Opinie o hotelu
-
Opis kierunku
-
Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
Minigolf
Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI
Opis operatora:Proszę czekać ...KategoriaKraju - Diamant Hotels
3/4 gwiazdkiLokalizacja - Diamant Hotels
• cicha lokalizacja• ok. 800 m do zatoki Cala Guya• centrum w zasięgu 10 minut pieszoWyposażenie - Diamant Hotels
• 162 pokoje / 78 apartamentów• 4 lub 3 piętra• hol recepcyjny z recepcją, 2 windy• kącik internetowy (za opłatą), salon z SAT-TV• WLAN w całym hotelu (wliczone w cenę)• 2 baseny, bar przy basenie• plac zabaw• taras słoneczny, leżaki i parasole przy basenie (wliczone w cenę)• sala konferencyjnaHotel - Diamant Hotels
Pokój dwuosobowy, również do rezerwacji jako jednoosobowy• klimatyzacja• sejf (za opłatą)• SAT-TV, telefon• WLAN (wliczone w cenę)• łazienka z prysznicem/WC, suszarka do włosów• balkon/tarasAparthotel - Diamant Hotels
Pokój dwuosobowy: (w budynku obok), również do rezerwacji jako jednoosobowy• klimatyzacja• sejf (za opłatą)• SAT-TV, telefon• WLAN (wliczone w cenę)• łazienka z prysznicem/WC, suszarka do włosów• balkon/taras Apartamenty z osobną sypialnią• połączony pokój dzienny/sypialnia• aneks kuchenny i mikrofalówka• pozostałe wyposażenie takie samo jak w pokojach dwuosobowychWyżywienie - Diamant Hotels
• półwyżywienie (śniadanie/kolacja w formie bufetu)• all inclusive• showcookingAllInclusive - Diamant Hotels
• posiłki w formie bufetu• lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe 11-24• przekąski, lody i ciastka między posiłkamiSportiRozrywka - Diamant Hotels
• program animacyjny• siłownia• tenis stołowy• boisko do siatkówki• basen kryty• za opłatą: bilard, minigolf, tenis, saunaUwagi - Diamant Hotels
Proszę pamiętać, że dla wszystkich gości bez miejsca zamieszkania w UE, szczególnie przy "rezerwacjach tylko hotelowych", mogą wystąpić problemy z zameldowaniem w hotelu. W takim przypadku hotele mają prawo żądać dopłaty na miejscu lub odmówić rezerwacji! Proszę pamiętać, że dla wszystkich gości bez miejsca zamieszkania w UE przy "rezerwacjach tylko hotelowych" mogą wystąpić problemy z zameldowaniem w hotelu. W takim przypadku hotele mają prawo żądać dopłaty na miejscu lub odmówić rezerwacji!ObywateleNiemieccy - Diamant Hotels
potrzebują do wjazdu do Hiszpanii ważnego dowodu osobistego lub ważnego tymczasowego dowodu osobistego. Wjazd z paszportem jest możliwy, nawet jeśli ten wygasł maksymalnie rok temu. Wszystkie dzieci potrzebują od teraz od urodzenia własnego dokumentu podróży (w zależności od celu paszport dla dzieci, paszport, dowód osobisty). Wpisy dzieci w paszporcie rodziców, które mają późniejszą datę ważności niż 26 czerwca 2012 roku, tracą ważność w tym dniu. Uwaga: szczególnie w większych centrach turystycznych często dochodzi do kradzieży kieszonkowych. Może to również prowadzić do utraty paszportu/dowodu osobistego. Wyjazd drogą powietrzną jest wtedy często możliwy tylko z dokumentami zastępczymi wydanymi przez niemieckie konsulaty na miejscu. Te z kolei są wydawane tylko wtedy, gdy można przedłożyć urzędowo poświadczoną kopię dowodu tożsamości oraz odpowiednie zgłoszenie policyjne o kradzieży/utacie. Dlatego zalecamy przechowywanie paszportu i dowodu osobistego w bezpiecznym miejscu oraz ewentualne posiadanie poświadczonych kopii dokumentów tożsamości.PodatekEkologicznyNaBalearach - Diamant Hotels
Proszę pamiętać, że w hotelach na wszystkich wyspach Baleary pobierany jest podatek ekologiczny, który należy uiścić przy przyjeździe w hotelu. Obowiązuje on dla wszystkich gości powyżej 16 roku życia i za nocleg. Obecnie obowiązują następujące kwoty za pierwsze 8 nocy (zmiany zastrzeżone):- 4+/5 gwiazdek: 4, 40 € za osobę/noc
- 3+/4 gwiazdki: 3,30 € za osobę/noc
- 1, 2 i 3 gwiazdki: 2,20 € za osobę/noc
Udogodnienia, usługi, programy animacyjne i sportowe w sezonie zimowym - Diamant Hotels
W sezonie zimowym (zazwyczaj od początku listopada do końca marca/połowy kwietnia) oraz w sezonie przed- i poświątecznym (kwiecień i październik) z powodu warunków pogodowych lub niskiej liczby odwiedzających niektóre z wymienionych tutaj udogodnień mogą być w ogóle niedostępne lub dostępne tylko w ograniczonym zakresie. Dotyczy to szczególnie udogodnień plażowych i basenowych (parasol i leżaki, pomosty, bary przy basenie i plaży), programów animacyjnych i sportowych na świeżym powietrzu (szczególnie sportów wodnych). W wielu hotelach baseny są konserwowane lub całkowicie opróżniane w miesiącach zimowych, zjeżdżalnie wodne/aquaparki nie są w użyciu. Oferta restauracji à la carte, restauracji przekąskowych i barów może być w sezonie zimowym ograniczona lub godziny obsługi mogą być skrócone, zamiast bufetu posiłki mogą być serwowane w formie menu. Wieczorne wydarzenia na świeżym powietrzu są odwoływane lub przenoszone do pomieszczeń wewnętrznych. Minikluby często nie są w ogóle oferowane w sezonie zimowym lub tylko w czasie ferii szkolnych. Jeśli w wyposażeniu pokoju znajduje się klimatyzacja, w miesiącach zimowych służy ona jako ogrzewanie. -
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 93 opinii podróżnych
Doskonałe66Dobre22Średnie3Złe1Okropne1Opinie klientów