Calle Las Palmas, 535570 Playa BlancaSpainTel.: +34928519251E-mail: reservas@miradorpapagayo.com
Hotel 'THe Mirador Papagayo' dysponuje około 300 pokojami. Ekskluzywne zakwaterowanie jest szczególnie odpowiednie dla rodzin, osób uprawiających sport lub aktywnych wczasowiczów oraz turystów korzystających z wellness. Udogodnienia: Hotel posiada 2 baseny (basen dla dzieci). Leżaki, parasole i ręczniki plażowe są dostępne bezpłatnie przy basenie. Restauracja bufetowa i bar przy basenie zapewniają dobre samopoczucie fizyczne. W holu znajduje się recepcja, salon, bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu i przechowalnia bagażu. Do Państwa dyspozycji jest także winda. Na zewnątrz znajduje się także taras słoneczny. Personel chętnie pomoże Państwu w języku niemieckim i angielskim. Jako metody płatności akceptowane są karty Visa i MasterCard. Wiele obiektów hotelowych jest dostępnych dla osób niepełnosprawnych.
Hotel jest cichy i położony na obrzeżach miasta. Publiczna piaszczysto-żwirowa plaża oddalona jest o ok. 50 m. Centrum miasta: ok. 2 km (Playa Blanca) W pobliżu znajdują się następujące lotniska:
W zatoce „Playa de las Coloradas” z fantastycznym widokiem na morze. Nowy port sportowy Marina Rubicón znajduje się zaledwie 2 km od hotelu, a słynne „plaże Papagayo” są bardzo blisko (około 20 minut na piechotę), a do centrum miasta można dotrzeć w 25 minut wzdłuż nadmorskiej promenady o długości 12 km.
Komfortowe pokoje dwuosobowe posiadają balkon lub taras, telewizję satelitarną, telefon, lodówkę, prysznic lub wannę i toaletę. Podłoga jest najlepiej wyłożona kafelkami. Bezpłatne korzystanie z klimatyzacji (sezonowo) i łóżeczko dziecięce w zależności od dostępności. Za opłatą: sejf i Wi-Fi.
Komfortowe pokoje rodzinne posiadają balkon lub taras, telewizję satelitarną, telefon, 1 oddzielną sypialnię, aneks kuchenny, lodówkę, prysznic lub wannę i toaletę. Podłoga jest najlepiej wyłożona kafelkami. Bezpłatne korzystanie z klimatyzacji (sezonowo) i łóżeczka dziecięcego w zależności od dostępności. Za opłatą: sejf i WiFi.
Komfortowe pokoje dwuosobowe z widokiem na morze posiadają balkon lub taras, telewizję satelitarną, telefon, lodówkę, prysznic lub wannę i toaletę. Podłoga jest najlepiej wyłożona kafelkami. Bezpłatne korzystanie z klimatyzacji (sezonowo) i łóżeczko dziecięce w zależności od dostępności. Za opłatą : bezpieczny i BEZPRZEWODOWY DOSTĘP DO INTERNETU.
Komfortowe pokoje dwuosobowe do pojedynczego wykorzystania z widokiem na morze posiadają balkon lub taras, telewizję satelitarną, telefon, lodówkę, prysznic lub wannę i toaletę. Podłoga jest preferowana. Bezpłatne korzystanie z klimatyzacji (sezonowo). Wi-Fi.
Komfortowe pokoje dwuosobowe typu Superior z widokiem na morze posiadają balkon lub taras, telewizję satelitarną, telefon, pokój dzienny, lodówkę i toaletę. Podłoga jest wyłożona kafelkami. Bezpłatne korzystanie z klimatyzacji (sezonowo) i łóżeczko dziecięce w zależności od dostępności. Za opłatą : sejf i WiFi.
Komfortowe pokoje dwuosobowe z widokiem na basen posiadają balkon lub taras, telewizję satelitarną, telefon, lodówkę, prysznic lub wannę i toaletę. Podłoga jest najlepiej wyłożona kafelkami. Bezpłatne korzystanie z klimatyzacji (sezonowo) i łóżeczko dziecięce w zależności od dostępności. Za opłatą : bezpieczny i BEZPRZEWODOWY DOSTĘP DO INTERNETU.
Oferujemy następujące opcje wyżywienia: obiadokolacja i all inclusive. W ramach zarezerwowanego cateringu obejmuje to szczegółowo:
- Śniadanie w formie bufetu kontynentalnego
- Obiad w formie bufetu
- Kolacja w formie bufetu
Przy rezerwacji all inclusive:
- Obowiązkowe jest noszenie bransoletki
Sport: Bezpłatnie dla Ciebie: sala fitness, aerobik, łucznictwo Za opłatą: bilard, squash, tenis Wellness: Za opłatą: sauna, hammam, jacuzzi/jacuzzi i masaże Dzieci i młodzież: Dla młodszych dostępny jest klub dla dzieci/miniklub goście. Inne udogodnienia i usługi obejmują plac zabaw dla dzieci. Możliwe są ograniczenia sezonowe.
Należy pamiętać, że nasze wycieczki zorganizowane z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że opis produktu stanowi inaczej. Jednakże na Państwa życzenie chętnie udzielimy bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Należy pamiętać, że w przypadku transportu lokalnego mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za bagaż nieporęczny (np. akcesoria golfowe, wózki, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je uiścić gotówką. Rejestracja jest bezwzględnie konieczna z wyprzedzeniem.
Limit bagażu i usługi związane z wyżywieniem mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Nasz zespół serwisowy ECCO chętnie Ci pomoże, wysyłając e-mail
Wymagania wjazdowe mogą się różnić w zależności od kraju, do którego podróżujesz. Informacje dotyczące poszczególnych krajów można znaleźć na stronie internetowej Federalnego Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Ostatecznych i wiążących informacji na temat przepisów wjazdowych mogą udzielić wyłącznie właściwe ambasady i konsulaty poszczególnych krajów.
Spójrz na naszą stronę główną:
Oczywiście możesz skontaktować się z naszym zespołem serwisowym ECCO od poniedziałku do piątku. 9:30 do 18:00 oraz w soboty od 10:00 do 15:00 również telefonicznie: 0511 - 45 08 11 11 lub e-mailem:
Należy pamiętać, że pokoje ekonomiczne, najlepsze ceny, niskie koszty i pokoje ekonomiczne to oferty z obniżonymi cenami. Decyzja o tym, który pokój zostanie Państwu przydzielony na miejscu, leży w gestii hotelu. Z przyjemnością przekażemy hotelowi życzenia Państwa klientów, ale nie możemy zagwarantować, że zostaną one zrealizowane.
Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie są mieszkańcami Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajów Beneluksu, mogą mieć problemy z zameldowaniem się w hotelu podczas rezerwacji hotelu w obszarze docelowym. W takim przypadku należy się spodziewać, że lokalny hotelarz odrzuci rezerwację lub pobierze znaczną dopłatę.
Pragniemy zaznaczyć, że w przypadku lotów nocnych, które przylatują do obszaru docelowego o godzinie 4:00 lub później, zameldowanie w hotelu w dniu przylotu w sezonie wysokim może nastąpić dopiero od godziny 14:00. (z zastrzeżeniem lokalnych różnic). Jeżeli lot powrotny jest lotem nocnym z godzinami wylotu z obszaru docelowego do godz. 4:00, wymeldowanie z hotelu może nastąpić o godz. 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych różnic). poprzedniego dnia. Wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie - Istnieje możliwość przedłużenia korzystania z pokoju za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności, po konsultacji z recepcją hotelu!
Godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się w godzinach 12:00–16:00, a wymeldowanie – w godzinach 10:00–14:00. Więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania można uzyskać w recepcji. Wszystkie oświadczenia bez gwarancji.